، تمرینی شاداب و پرانرژی که به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داشت.

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR 

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:, | 15:12 | نویسنده : محمدامین |

 

 ایرانجوان بابت فصل های گذشته خود یک میلیارد و 60 میلیون تومان بدهی دارد و پیش از آغاز لیگ آزادگان نیز مقرر شد تا پایان هفته چهارم نسبت به جلب رضایت شاکیان خود اقدام کنند.

 مسئولین باشگاه ایرانجوان بوشهر طی این دو روز با جلب نظر طلبکاران موفق شدند 50 درصد از بدهی های باشگاه را پرداخت کنند. و رضایتنامه طلبکاران را در اختیار کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال قرار دادند. تا مجوز بازی صدر شود.

مجید چاهیبخش ، وحید چاهیبخش و احمد چاهکوتاهی مبالغ قابل توجهی را کمک کردند و بقیه آن را مدیریت باشگاه تقبل کرد. مسئول مذاکره با بازیکنان نیز حاجی زاده بود که به خوبی از پس کار سخت خود بر آمد. دست مریزاد و خداقوتی می گوئیم. البته نباید از جای خالی برخی از آقایان کت و شلواری به همین سادگی گذر کرد!!!

منبع:ورزش بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:, | 15:4 | نویسنده : محمدامین |





















































برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:, | 9:37 | نویسنده : محمدامین |

جمعه 13 شهریور ماه     هفته چهارم لیگ دسته اول

 

ایرانجوان بوشهر  1          پاس همدان 0

 

داور: یاسر همرنگ 

کمکها :حسین توماری    ،مهدی سیفی

تماشاگر: حدود دو هزار نفر

اخطار:  رسول پیرزاده   وحید جلیلی نیا (پاس همدان)

اخراج :     -

شرح بازی: ایرانجوان بوشهر اولین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ کسب کرد.به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان با انگیزه سعید مفتخر در یک بازی نفسگیر  و جذاب  با تنها گل اویس کرد جهان موفق شدند پاس همدان را شکست دهد.در این بازی سرمربی جوان بوشهری ها دست به تغیراتی زد که اتفاقا همه انها جواب داد.ایرانجوان در این بازی یاسر الهی را در درون دروازه خود قرار داده بود که بدون اشتباه کار کرد.نیمه اول تحت تاثیر دوندگی های الماسی جوان بود،او با دوندگی های بی امان خود هر چهار مدافع همدانی ها را مشغول کرد و 45 دقیقه دوید.

در نیمه اول مهابادی که مدافع با تجربه خود صادق کرمی را نیمکت نشین کرده بود دل به ضدحملات بسته بود،هر سه مهاجم سرعتی ایرانجوان احمدی،اسدزاده و الماسی سعی در فرار از کمند مدافعین کند پاس را داشتند تا جاییکه فرار الماسی میتوانست یک گل را برای ایرانجوان به همراه داشته باشد که با خطای مدافع پاس متوقف شد.نیمه دوم ایرانجوان در دقایقی توپ و میدان را به مهمان هدیه داد اما خط دفاع و دروازبان بوشهریها به خوبی مقاومت کردند.سلمان بحرانی دونده و انرژیک که به جای امین مشایخ مصدوم بازی می کرد تا زمانی که در زمین بود هر چه داشت گذاشت و در چند نوبت با تکنیک خود به اتفاق علی زارعی میانه میدان را به سود ایرانجوان چرخش دادند.در این نیمه اسدزاده جوان و ریز نقش بارها مدافعین پاس را به زحمت انداخت و حتی در یک صحنه پاس عالی او طول دروازه پاس را طی کرد.

اویس کرد جهان مدافع چپ ایرانجوان که نشان داده ضربات کاشته خوبی می زند در دقیقه 77 از فاصله حدود 40 متری و با استفاده از خروج اشتباه همامی گل سه امتیازی بازی را به ثمر رساند.عباس چاپی،محمد طارمی و رضا احمد شاهی در نیمه دوم به میدان امدند که هر کدام تاثیر گذار بودند.بعد از گل ایرانجوان به دفاع پرداخت و پاسی هارو به توپهای هوایی اوردند که با عملکرد خوب خط دفاع و دروازبان  ایرانجوان نتیجه حفظ شد تا نماینده بوشهر در لیگ یک 4 امتیازی شده  و در مکان 17 جدول گروه قرار گرفت.

 

 

 

 

 

بهترین بازیکن میدان: احسان اسدزاده (با تقدیر از اویس کرد جهان) اسدزاده جوان که برای اولین بار بود در ترکیب ایرانجوان به میدان می رفت با انگیزه و جسور نشان داد.این جوان تکنیکی و سرعتی اگر قدر خود را بداند می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. کرد جهان با تجربه هم از خوبهای زمین بود که گل سه امتیازی ایرانجوان را به ثمر رساند.

 

اتفاق ویژه:جاسم یاسر الهی دروازبان ایرانجوان بعد از بازی به سمت جایگاه ویژه امد و به قصد احترام دست حاج غلام منفرد پیر فوتبال دشتی را بوسید،جاسم سالها برای ایرانجوان خورموج بازی کرده است.

 

ترکیب ایرانجوان: جاسم یاسر الهی،مهدی شکوهی،امیر طهمورثی،علی مومن زاده،اویس کرد جهان،سعید زارعی،حامد امیرخانی،مصطفی احمدی،(60عباس چاپی)احسان اسدزاده، ا مهدی ا لماسی(75محمد طارمی)،سلمان بحرانی(70رضا احمد شاهی)

 

ترکیب پاس همدان:مسعود همامی،  محسن ورزکار،محسن اذرباد،نادر هوشیار،پیمان نامور،روح الله سلطانی(اسحاق سبحانی 27) میلاد صادقیان،امین پورعلی،رسول پیرزاده(نیما پرتوی55) وحید جلالی نیا، مختار جمعه زاده (77سعید خردمند)

 

منبع:فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 13 شهريور 1394برچسب:, | 22:32 | نویسنده : محمدامین |
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر    

برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 1:34 | نویسنده : محمدامین |

پیکان 3 - 0 ایرانجوان بوشهر

 ایرانجوانی ها بعد از سفری 15 ساعته و استراحتی کمتر از 24 به مصاف تیم سرحال پیکان رفتند. سفری زمینی و ناخواسته. شاگردان مفتخر برای این دیدار با چند تغییر به میدان رفتند. و شاید اگر فوتبال کمی مهربانتر بود نتیجه چیز دیگری بود.

در این دیدار بازیکنان ایرانجوان با اشتباهات فردی خود که برگرفته از نبود شرایط ایده آل فوتبالی است نتوانستند پیکان سواری کنند. تیمی که در کمترین زمان ممکن بسته شد و مدیریت ایرانجوان تا جائی که می توانست تلاش خود را بکار بست از پرداخت قرارداد تا فراهم نمودن امکانات لازم تا همگام با کادرفنی خود با زمان مبارزه کند اما فوتبال است دیگر. نبود بدنسازی لازم در چنین بازیهایی خود را نشان می دهد. و به ناچار بایستی در تمرینات میان بازیها آنرا جبران کند. تیمی که بعد از یک نیمه خوب با صنعت نفت و یک 90 دقیقه عالی با تیم خونه به خونه در پایتخت اسیر می شود. اتفاقی که ممکن است حتی دوباره تکرار شود. البته ایرانجوانی ها در این دیدار موقعیتهایی را از دست دادند که شاید بیرون زدن آن سختتر از گل کردنش بود. اما دفاع کند و اشتباهات فردی عرصه بر ایرانجوان تنگ کرد تا در نیمه اول با 2 گل و نیمه دوم با یک گل از میزبان آماده ای که برای لیگ برتر ایران بسته شده بود شکست بخورند به هر صورت ایرانجوان باخت زیرا اگر می برد مطمئناً قطعا قوانین فنی فوتبال به زیر سوال می رفت. اما با این جوانها کار نشد ندارد.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:, | 16:18 | نویسنده : محمدامین |

2 گل

مرتضی آقاخان (پیکان تهران) * ابراهیم صالحی (فجر شیراز) * ایمان رییسی نسب (ماشین سازی )

1 گل

مهرداد آوخت ( آلومینیوم هرمزگان) * هادی دهقانی ( آلومینیوم هرمزگان) * علیرضا عظیمی ( خونه به خونه بابل) * محمد شمسی (ایرانجوان بوشهر) * مرتضی رنجبر (پارسه تهران) * نیما پرتوی (پاس همدان) * صادق بارانی (پیکان تهران) * امیر منصوریان (خیبر خرم آباد) * علی صدرا (خیبر خرم آباد) * فرشاد امامی (خیبر خرم آباد) * محمد پهلوان (خیبر خرم آباد) * مهدی عبدی (خیبر خرم آباد) * یاسر درویشی (خیبر خرم آباد) * محمد طالبی (داماش گیلان) * پیمان رنجبر (شهرداری اردبیل) * روح‌الله نعمتی (شهرداری اردبیل) * قاسم گرامی (فولاد یزد) * مهران درویش (فولاد یزد) * افشین دانشیان (ماشین سازی ) * حسین دوست دار (ماشین سازی ) * فرزاد محمدی (ماشین سازی ) * کاظم حیات منش (مس رفسنجان) * میلاد پورصف شکن (مس کرمان) * علی عبدالله زاده (نفت آبادان ) * محمدرضا پور محمد (نفت آبادان )


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 13:45 | نویسنده : محمدامین |

*شرجی و گرمای بالا در این دیدار بیداد می کرد،داور مسابقه دو بار cooling breakیا همان وقت استراحت اعلام کرد.

*قضاوت این دیدار را فرخی مهر داور خوزستانی بر عهده داشت،ایرانجوانی ها در دو صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند!

*بازوبند کاپیتانی ایرانجوان بر بازوی مهدی شکوهی بسته شده بود.

*در جایگاه خبرنگاران صندلی همیشگی مرحوم عزیز افتخاری خالی بود،حاج عزیز همیشه نیم ساعت قبل از هر بازی در استادیوم حاضر بود.روحش شاد

برخی بازیکنان ایرانجوان بیخود و بی جهت اخطار میگیرند،مفتخر باید فکری به حال این معضل تیمش کند.

*در یک صحنه عباس چاپی جندین متر از بازیکن خونه به خونه عقب بود که با استارتی انفجاری صاحب توپ شد،این اتفاق برای حاضران در ورزشگاه جالب بود.

*رضا نظرزاده،حسین صبوحی و شهرام بوشهری از اعضای کادر فنی ایرانجوان در جایگاه ویژه حضور داشتند.

*ایرانجوان روی ضربات ایستگاهی میتواند هر حریفی را ازار دهد،کاشته های کرد جهان ، پروازهای طمورثی و شکوهی و شمسی همه را امیدوار کرده بود

*نیمکت خونه به خونه حال و هوای عجیبی داشت،فریادهای ادموند یونانپور دستیار میثاقیان نگاهها را به سمت خودش جلب کرده بود.

*اکبر میثاقیان با همان تیپ ورزشی مشکی همیشگی کنار خط بود،گویا صدای اکبر بد جور گرفته بود!

*در صحنه درگیری بازیکنان که منجر به اخطار گرفتن مدافع ایرانجوان شد،یک ضربه تو سینه ای محکم نصیب مهاجم شمالی ها شد.

*سعید مفتخر سرمربی جوان ایرانجوان بر خلاف بازی قبلی این بار با لباس شخصی رو نیمکت نشسته بود.

*محمد طارمی برادر بزرگتر مهدی طارمی در نیمه دوم با پیراهن شماره 14 برای ایرانجوان به میدان رفت.

*در پایان بازی تماشاگران بوشهری اغلب راضی ورزشگاه را ترک کردند،مساوی برای تیم چند روزه و بدون ستاره ایرانجوان در مقابل تیم پولدار شمالی نتیجه بدی نبود.

*اعضای هییت مدیره ایرانجوان در میان تماشاگران بازی را نظاره گر بودند.

*در جایگاه ویژه خیلی ها سراغ نتیجه بازی تیم غلام دلگرم را می گرفتند،بوشهریها هنوز هم دلگرم را دوست دارند.

*حمید کللی فرد مربی محجوب بوشهری که این فصل سرمربی شهرداری بندر عباس شده در جایگاه ویزه بازی را تماشا کرد.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 13:37 | نویسنده : محمدامین |

  اکبر میثاقیان یکشنبه شنبه پس از تساوی تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به نمایشی که دو تیم از خود ارایه دادند نتیجه تساوی یک بر یک عادلانه بود.
وی ادامه داد: بازیکنان ما تاکنون تجربه بازی در چنین هوای گرمی را نداشتند و همین امر روی بازی آنها تاثیر زیادی گذاشت.
میثاقیان بیان کرد: بازیکنان خونه به خونه نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و قطعا با افزایش شمار بازیها در نتیجه گری روند مطلوب تری خواهیم داشت.
وی یادآور شد: تیم ایرانجوان بوشهر نیز تیم جوان و آتیه داری در این فصل است که مسوولان این استان باید از آن حمایت کرده و زمینه موفقیت آن را فراهم کنند.
تیم ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه مازندران در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در بوشهر به مصاف هم رفتند و با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.
تیم خونه به خونه با تساوی در این دیدار به نخستین امتیاز خود در این فصل دست یافت و در رتبه نوزدهم جدول مسابقات قرار گرفت.
این تیم در هفته سوم مسابقات در خانه مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 13:34 | نویسنده : محمدامین |

 سعید مفتخر یکشنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر خونه به خونه مازندران در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با ادامه این روند پرداخت بازیکنان با روحیه ای مضاعف برابر حریفان صف آرایی کنند.
وی ادامه داد: تیم ایرانجوان مدت کوتاهی است که فعالیت خود را برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز کرده ولی با این وجود بازیکنان ایرانجوان بازی خوب و امیدوار کننده ای در این دیدار به نمایش گذاشتند.
مفتخر یادآورشد: در این دیدار با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه شده بودیم ولی بازی تدافعی تیم حریف که برای کسب مساوی وارد مسابقه شده بود کار ما را برای کسب پیروزی دشوار کرد.
گفت: گرمای هوا نیز روی روند حرکتی تیم ایرانجوان تاثیر زیادی گذاشت تا این تیم نتواند بازی اصلی خود را ارایه کند.
مفتخر بیان کرد: در هفته آینده نیز به مصاف پیکان تهران خواهیم رفت و با آنالیز فیلم بازی آنها شناخت لازم را از تیم حریف کسب خواهیم کرد.
تیم ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه مازندران در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در بوشهر به مصاف هم رفتند و با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.
ایرانجوان با این تساوی به نخستین امتیاز در این فصل مسابقات دست یافت و در رده هجدهم جدول قرار گرفت 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 13:29 | نویسنده : محمدامین |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فانوس