Image result for ‫لوگوی تیم نساجی مازندران‬‎Image result for ‫لوگوی تیم ایرانجوان بوشهر‬‎
اطلاعات بازی
 
تاریخ بازی :یکشنبه 3 اسفند
ساعت :14:30
بازی :هفته پانزدهم لیگ آزادگان
ورزشگاه :شهید وطنی قائم شهر
 
 

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:57 | نویسنده : محمدامین |

نساجی مازندران----ایرانجوان بوشهر 14:30

تربیت نوین یزد----نفت گاز گچساران14:30

فجر سپاسی----شهرداری اردبیل14:30

گیتی پسند----مس کرمان14:30

الومینیوم----نیروی زمینی14:45

استقلال اهواز----فولاد اهواز15:00


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:52 | نویسنده : محمدامین |

 

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: برنامه رادیویی پسین ورزش بعد از ظهر روز سه شنبه نمایی دیگر از وضعیت بغرنج باشگاه ایرانجوان بوشهر را رو نمایی کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر - ابتدا غلام دلگرم سرمربی ایرانجوان روی خط آمد و از برگزار نشدن دو جلسه تمرینی تیمش خبر داد و گفت:بعد از مساوی مقابل فجر تیم دیگر تمرین نکرده، کارد به استخوان رسیده و دیگر مانده ایم چکار کنیم!  مشکل اصلی ما همان جنگ داخلی است که در باشگاه راه افتاده و دودش به چشم تیم و هواداران بی گناه تیم رفته! اکنون  دیگر بحث قرار داد و پول بچه ها نیست، باشگاه در تامین هزینه های جاری هم دچار مشکل است! در اهواز پول تصویه هتل نداشتیم و با کلی دردسر جور شد، شب قبل از بازی فجر که بچه ها در اردو بوده اند میوه برای بازیکنان نبوده، بعد از بازی فجر هزینه 100هزار تومانی برای استخر رفتن تیم نبوده، آب برای دوش گرفتن بچه های خوابگاه نبوده، امروز شنیدم برق خوابگاه قطع شده، روی بدترین زمین های ممکن تمرین می کنیم، این چه وضع تیم داریست!؟ بخدا خسته شدیم...

 

دلگرم که گویا به شدت از وضعیت موجود ناراحت به نظر می رسید به سلیم پور مجری برنامه گفت : گناه بازیکنان نجیب من چیست!؟ وقتی بزرگان یک باشگاه در این شرایط حساس با هم اختلافات شدیدی دارند و هیچ کس به فکر تیم نیست ،معلوم است هیچ نهادی به تیم کمک نمی کند و وضعیت هر روز بدتر می شود، آن وقت شما چه توقعی دارید!

 

در ادامه برنامه میثم بشکوه مدیر عامل باشگاه ایرانجوان روی خط آمد و گفت: به کادر فنی و بازیکنان حق می دهم، روز اول که آمدم از همه خواستم با یکدیگر متحد و یکدل باشند. متاسفانه بزرگان باشگاه با هم اختلاف دارند، جنگ داخلی علنی شده ، این وسط من چکار کنم!؟ وقتی آقای حقیقی معاون محترم استاندار به من وعده می دهند محقق نمی شود گناه من چیست!؟ نزد آقای جمهیری نماینده مجلس رفته ام بنده خدا فکر می کرد باشگاه واگذار شده، به ایشان توضیح دادم که فقط زمین باشگاه واگذار شده، با هر اسپانسری مذاکره می کنم اختلافات را به رخ می کشند و می گویند با این شرایط حاضر به همکاری نیستیم!

 منبع:فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:50 | نویسنده : محمدامین |

 

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: امید غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: شرایط برای ما خیلی سخت شده است در نیم فصل دو بازیکن خوب ما رفتند، شرایط مالی باشگاه را همه خبر دارند، وقتی پولی در کار نیست نمی‌شود بازیکن جذب کرد.

وی ادامه داد: در بازی مقابل فجر تیم همیشگی نبودیم با وجودی که سرمربی ایرانجوان یک هفته روی نقطه ضعف فجر کار کرده بود اما شرایط روحی تیم ما به‌گونه‌ای پیش می‌رود که انگیزه بازیکنان با وجود این مشکلات هر روز کمتر می‌شود.

غلامی اضافه کرد: من تاکنون یک هزار تومانی بابت قراردادم نگرفته‌ام به قول یکی از دوستان 120 درصد طلبکاریم، 100 درصد پول قرارداد و 20 درصد هم تاکنون از جیب خودمان خرج کرده‌ایم، وضعیت خوابگاه ما چیزی فراتر از افتضاح است، یک روز آب نداریم، یک روز برق نداریم، وضعیت غذا و دیگر مسائل هم بماند.

دروازه‌بان ایرانجوان خاطرنشان کرد: خنده‌دارترین مشکل ما مشکل آب است برای دوش گرفتن، تانکر و پمپ آب خراب است، البته این‌ها دلایلی است که دوستان مسئول در باشگاه به ما می‌گویند ما هر روز تمرین داریم اما به دلیل مشکلاتی که بیان کردم یک روز در میان باید دوش بگیریم این برای فوتبال بوشهر زیبنده نیست.

 

 منبع:فوتبال بوشهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دروازبان مشهدی ایرانجوان ادامه داد: درحال حاضر پول و پاداش را فراموش کرده‌ایم و تنها غصه ما و آرزوی ما این است که وقتی از تمرین برمی‌گردیم آب باشد، مابقی مسائل را بی خیال شده‌ایم، نمی‌دانم شاید زبان ما با بقیه فرق دارد که حرف‌های ما را نه کسی می‌شنود و نه حاضر به انجام آن هستند.

غلامی اضافه کرد: در نیم فصل عنوان کردم قصد رفتن دارم، وقتی پولی ندارید بگذارید من بروم تا حداقل به پولی برسم. من تا حالا یک ریال هم نگرفته‌ام، تاکنون بیش از 500 قول به من داده شده که هیچ کدام عملی نشده است به من قول دادند که فلان درصد را در نیم فصل و مقداری هم بعداً پرداخت می‌کنند، اما همان ده درصدی که بچه‌ها دادند به من هم نداده‌اند، من که خواهش کردم بگذارید بروم اما حاضر نشدند رضایت نامه‌ام را صادر کنند، حالا هم که با جان و دل بازی می‌کنم یک ریال تاکنون به من نرسیده.

غلامی تصریح کرد: من نمی‌دانم در استانی که این همه منبع پولی وجود دارد چرا یک میلیارد تومان برای یک تیم وجود ندارد؟ فوتبال برای مردم بوشهر مهم است و تنها تفریح آنهاست چرا با وجود شرکت‌های بزرگ هیچ اقدامی نمی‌شود، به ما مي گويند یک عده هستند سنگ‌اندازی می‌کنند و نمی‌گذارند پولی به ایرانجوان تزریق شود، هواداران و پیشکسوتان باید یک دست شوند، این تیم لیگ برتری شود افتخارش برای شهر من نیست برای مردم استان بوشهر است.

دروازه‌بان ایرانجوان گفت: تیم ما در حال از هم پاشیدن است و هیچ کس به فکر ایرانجوان نیست، از استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر می‌خواهم از ما که گذشت اما به فکر جوانان استان بوشهر باشند.

وی بیان کرد: امید و انگیزه ما که در نیم فصل اول فوق‌العاده بود با این بی‌مهری‌ها کم شد، ما هم انسان هستیم خانواده داریم، بهترین بازیکن دنیا هم که باشی ولی انگیزه نداشته باشی به جایی نمی‌رسی.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:47 | نویسنده : محمدامین |

ایرانجوان-بوشهر

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: ایرانجوان بوشهر گر چه همچنان در لیگ دسته اول کشور یک مدعی ست و در این هفته هم موفق شد از تیم پرمهره فجر شهید سپاسی یک امتیاز بگیرد ولی تیمی که قرار است تیم درون زمین را همراهی کند بار گرانی ست که در حال حاضر نقطه ایست این تیم محسوب می شود.

نماینده استان با کادری کاملا بومی و با تیمی که بیشترین سهم را در آن بازیکنان بومی دارند در چند هفته اخیر به شرایط سختی برخورد کرده است. خارج از چمن سبز کار ایرانجوان بسیار پیچیده شده است. بدهی این تیم به بازیکنان گذشته و حال، چالشی جدی را برای تنها نماینده استان در لیگ دسته اول کشور به وجود آورده است تا جایی که سرمایه های این تیم به راحتی به مزایده گذاشته شده است و حتی بسیاری از کارشناسان ورزش استان آینده این تیم را بدتر از شاهین ارزیابی می کنند.

قبل از دیدار ایرانجوان و فجر هم این تیم حواشی هایی داشت که مشخص می کند ایرانجوان هر روز بیشتر از پیش تنها می شود. بعد از دیدار ایرانجوان و فجر، کادر فنی تمرینات خود را تعطیل کردند تا وضعیت تیم مشخص شود؛ وضعیتی که بنظر می رسد فعلا در تاریکی مطلق قرار دارد حتی میانجیگری بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان هم نتوانست سهامداران این باشگاه و مدیرانش را برای گذر از این شرایط متقاعد کند.

دو حاشیه قبل از دیدار ایرانجوان و فجر شهید سپاسی:

ایرانجوان در آخرین دیدار خود از لباس جدید استفاده کرد لباسی که مجید چای بخش به ایرانجوان بخشید تا این تیم به دلیل تغییر شماره های پیراهن بیش از این جریمه نشود.

جورابهای ایران جوان را هم مدیر کل ورزش و جوانان خرید تا ساقهای جوان همچنان پوشیده بماند.

 منبع:یاران سبز


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:43 | نویسنده : محمدامین |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, | 17:7 | نویسنده : محمدامین |

VarzeshBU.IRوبلاگ ایرانجوان بوشهر: هیئت مدیر جدید باشگاه هفتاد ساله ایرانجوان بوشهر تشکیل می شود.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در جلسه مهمی که شنبه 25 بهمن ماه در اداره کل ورزش و جوانان به ریاست آقای بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور حاج مجید رجبی، حاج علی وزیری، باقر شادکامی و حمید چاهیبخش از اعضا هیئت موسس و همچنین جعفر پورکبگانی، احمد نظرزاده و احمد وردیانی برگزار شد. مقرر شد که چهارشنبه 29 بهمن ماه جلسه ای جهت تشکیل هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه ایرانجوان بوشهر برگزار شود.

در این جلسه حرفهای سفت و سختی رد و بدل شد. و عملکرد مدیران فعلی بشدت زیر سوال رفت تا جائی که اعلام کردند در جلسه آینده شرکت نکرده و باشگاه را هرگز تحویل نخواهیم داد.

مدت قانونی هیئت مدیره به اتمام رسیده و اعضا هئیت موسس طبق قانون تصمیم به تشکیل هیئت مدیره جدید و مدیرعامل جدید گرفته اند که این موضوع نیز مورد تأئید بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار گرفت.

گفتنی است برای تشکیل هیئت مدیره جدید تنها نصف بعلاوه یک کافی است که این تعداد در حال حاضر بیشتر از این نیز می باشد.

و دست آخر اینکه بهروزیان فرد با اعلام اینکه جلسه چهارشنبه 29 بهمن حتا بدون حضور مدیران فعلی برگزار و هیئت مدیره و مدیرعامل جدید انتخاب می گردد. و نفرات جدید که بصورت قانونی انتخاب می شوند به وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهند شد.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, | 14:52 | نویسنده : محمدامین |

 

VarzeshBU.IR

 

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر گفت: تیم ایرانجوان بوشهر با کمبود بازیکن حرفه‌ای مواجه است.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ غلامرضا دلگرم عصر یکشنبه پس از بازی دو تیم ایران‌جوان بوشهر و فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: مشکلات زیادی را برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تحمل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مشکلات مالی مهمترین مشکل تیم ما است که هر روز این مشکلات بیشتر می‌شود و این موضوع باعث تخریب آینده تیم ایرانجوان برای حضور در مسابقات پیش رو می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر تصریح کرد: هم اکنون تنها 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و این موضوع انگیزه بازیکنان را کاهش داده است و باعث تضعیف تیم می شود.

وی خواستار حمایت مسئولان از تیم ایرانجوان بوشهر شد و تاکید کرد: در زمینه برخورداری از بازیکنان حرفه‌ای نیز با کمبود مواجه هستیم و امروز از پنج بازیکن بومی که همگی دفاع بودند در پست‌های مختلف استفاده کردیم.

دلگرم در ارتباط با داوران این مسابقه نیز بیان داشت: در حالی که قرار بود داوران تهرانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشته باشند ولی به علت تهیه نشدن بلیط، قضاوت این مسابقه به داوران اصفهانی رسید.

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر در ادامه در مورد مسابقه آینده این تیم نیز بیان داشت: هفته آینده به مصاف تیم نساجی مازندران خواهیم رفت و به علت مشکلات مالی نمی‌توانیم مسابقات حریف را آنالیز کنیم.

لازم به ذکر است که از هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر یکشنبه دو تیم ایرانجوان بوشهر و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه گلی را در پی نداشت.

ایرانجوان با کسب یک امتیاز از این مسابقه، 22 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی گروه الف لیگ دسته اول فوتبال کشور ایستاد و هفته آینده باید در مازندران به مصاف تیم نساجی برود.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, | 14:49 | نویسنده : محمدامین |

ليگ دسته اول - هفته چهاردهم
ايرانجوان بوشهر 0 – فجر شهيد سپاسي شراز 0
داور:  جواد محمدي     كمك ها: حميد سبحاني - رضا حيدري
ایرانجوان-بوشهر..گل: --
اخطار
مهدي شكوهي - حسين پوراميني ( ايرانجوان ) - مسعود ريگي ( فجر شهيد سپاسي)
اخراج:   ---
تماشاگرحدود 2000 نفر
ايرانجوان :  امید غلامی ، مهدی شکوهی ، علی مومن زاده (54 محمد پهلوان پور) ، دانیال ماهینی ، سید کاظم حیاط منش ، حسین پور امینی ، مصطفی بیات ، امین مشایخ (65 احمد داوودی) ، محسن فیاض بخش (75 محمد شمسی) ، علی غلامرضا پور ، علی بیگدلی
سرمربي:غلامرضا دلگرم

فجر شهید سپاسی شیراز: محمد صالح خلیل آزاد ، سید احمد حیاط منش ، رامتین سلیمان زاده ، حمید جوکار ، علیرضا جلیلی ، مسعود ریگی ، امین شجاعیان ، شهرام گودرزی (80 سعید زارع) ، سید محمد رضا حسینی ، فرشید اسماعیلی (86 علی حسامی) ، آرمان رمضانی

سرمربي : علي كلانتري
شرح بازي:

هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور با تساوی بدون گل ایرانجوان در خانه به پایان رسید تا شاگردان دلگرم در روزی که مثل همیشه سرحال نبودند به یک امتیاز قناعت کنند.
ایرانجوان که حسین موجی مدافع قدرتمند خود را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشت با میدان دادن به علی مومن زاده جوان در قلب دفاع به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز رفت.
روند بازی به گونه ای آغاز شد که هر دو تیم سعی در محک زدن یکدیگر داشتند . فجری ها که دل به حرکات پا به توپ سیم محمد حسینی و فرارهای جلیلی بسته بودند با هوشیاری مدافعان ایرانجوان مواجه شدند هر چند رمضانی قد بلند در نوک پیشانی فجر در ارسالها تاثیر گذار نشان داد و یکی دو موقعیت را بدست آوردند اما غلامی در روز خوبش آنها را ناکام گذاشت ، نبمه اول بدون حادثه و گلی خاتمه یافت.
نیمه دوم هر دو تیم برای جبران مافات آمده بودند ، مصدومیت  علی مومن زاده دردقیقه 56 بازی باعث شد تا شرایط تاکتیکی برای تیم دلگرم سخت تر شود ، یکی از بهترین های بازی(علی مومن زاده) از زمین خارج شد و محمد پهلوان مهاجم به قلب دفاع ایرانجوان آمد.شیرازی ها که میدان داری آنها بیشتر به چشم می آمد باز هم رو به توپهای هوایی آوردند اما خط دفاع ایرانجوان و غلامی مانع کامیابی فجری ها شدند.خط میانی ایرانجوان در این بازی مانند همیشه نبود و بیشتر در امور تدافعی شرکت کرد.در دو صحنه غلامرضاپور و داوودی بهترین فرصت گلزنی را از دست دادند تا آه از نهاد حاضران در ورزشگاه بلند شود.روند بازی به گونه ای بود که هر دو تیم دست به عصا به اداره بازی و منتظرخلق یک اشتباه بودند.این تساوی برای ایرانجوان در روزهایی که نه پولی دارد نه حامی بد نبود.
بازيكن برتر زمين:

امید غلامی و دانیال ماهینی در ایرانجوان بهتر از سایرین کار کردند.غلامی در چند نوبت ناجی تیمش شد و ماهینی جوان در ادامه روند رو به رشد خود سرحال و قبراق ظاهر شد. در تیم فجر رامتین سلیمان زاده مدافع بلند زن آنها در کنار احمد حیاط منش مثبت کار کردند.
اتفاق ويژه:

داور جوان و اصفهانی بازی اشتباه تاثیر گزاری مرتکب نشد اما سوتهایی را زد که هر دو نیمکت را عصبانی کرد!مهدی شکوهی مدافع خوب ایرانجوان در این بازی به شدت عصبی بود و حتی یک کارت زرد بی مورد هم دریافت کرد.او در بین دو نیمه مشغول بحث با نوذر رود نیل ناظر بازی بود!

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, | 19:18 | نویسنده : محمدامین |

 

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین بازی های امروز و در گروه الف، ایران جوان میزبان فجر سپاسی خواهد بود، آلومینیوم به مصاف نساجی می رود و استقلال اهواز و شهرداری اردبیل با هم دیدار می کنند. در گروه ب مهمترین بازی هفته را داماش و مس رفسنجان در رشت برگزار می کنند. دیداری که در صورت پیروزی مس منجر به دور شدن مس از صدر جدول می شود. در همین گروه دیدار تیم های پارسه با نفت آبادان و سایه جامگان با شهرداری تبریز هم حساس و تعیین کننده هستند.

با توجه به کنار گذاشته شدن تیم اتکای گرگان از جدول مسابقات، از این هفته در گروه ب 5 بازی برگزار خواهد شد و هر هفته یک تیم استراحت می کند. در ایستگاه چهاردهم قرعه استراحت به نام فولاد یزد خورده است.

مس کرمان – تربیت نوین یزد ؛ امید مس به ضعف داوری
تیم فوتبال مس کرمان بر خلاف دور رفت که توان بردن حریفانش را نداشت ، در دور برگشت به لطف ضعف داوری ، دو برد متوالی و 6 امتیاز حیاتی به چنگ آورد تا از قعر جدول نجات یابد. این تیم در سومین هفته دور برگشت میزبان تیم قعر جدولی تربیت نوین است. تیمی که در 13 بازی گذشته اش 6 امتیاز گرفته و زور بردن حریفانش را ندارد و امیدوار است در این دیدار همانند دور رفت یک امتیاز از مس بگیرد ، البته اگر ضعف داوری مانع نشود. مس برای اینکه در این بازی از حمایت تماشاگران کرمانی بهره مند شود تماشای بازی را رایگان کرده است. دو تیم در بازی رفت به تساوی یک - یک رسیده بودند.

نساجی – آلومینیوم ؛ نساجی در اندیشه سه امتیاز

دیدار تیم های نساجی و آلومینیوم از جمله بازی های حساس و سخت ایستگاه 14 محسوب می شود. دو تیم هم اکنون با 19 و 18 امتیاز در جایگاه چهارم و پنجم گروه قرار دارند. نساجی که هفته قبل و در شیراز با نتیجه پرگل و عجیب 4 – 1 مغلوب فجر سپاسی شد و سه امتیاز حیاتی از دست داد امروز با تفکر برتری و کسب سه امتیاز برابر آلومینیوم صف آرایی می کند و این در حالی است که تیم آلومینیوم با توجه به چند نتیجه خوب در هفته های گذشته ، به ویژه برد هفته قبل برابر نفت و گاز گچساران از روحیه بالایی برخوردار است و شکست دادنش کار سختی به نظر می رسد.

فولاد نوین اهواز – گیتی پسند ؛ اهوازی های حریص
گیتی پسند امروز در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف صدرنشین اهوازی گروه الف می رود. گیتی در حال حاضر 17 امتیازی است و 10 امتیاز کمتر از فولاد دارد. گیتی که از امکانات خوبی بهر می برد به دلیل کم تجربگی واهیک طروسیان ؛ سرمربی خود نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و طبعاً این کم تجربگی برای فولاد ها ، که در حفظ صدر جدول هر روز حریص تر از قبل نشان می دهد ایده آل است.

شهرداری اردبیل – استقلال اهواز ؛ خستگی آبی ها از سفر 20 ساعته
استقلال اهواز برای انکه در این دیدار برابر شهرداری قرار بگیرد ، سفری 20 ساعته داشته است. طبعاً با چنین وضعیتی نباید از استقلال انتظار بازی روان و خوب داشت و این برای شهرداری چی های اردبیلی که به دنبال 3 امتیاز این دیدار هستند مناسب به نظر می رسد. استقلالی ها هفته قبل برابر ایران جوان به برتری رسیده بودند و به همین دلیل مدیر این تیم در آستانه بازی با شهرداری پاداش آن برد را به بازیکنانش پرداخت کرد تا اهوازی ها با روحیه مضاعف به مصاف شهرداری بروند. باید دید آیا این دوپینگ روحی به استقلالی ها برای کسب امتیاز کمک می کند؟

ایران جوان – فجر سپاسی ؛ تماشاگران تنها سرمایه ایران جوان
تیم ایران جوان که به رغم تمامی ناملایمات و بی مهری ها همچنان یکی از مدعیان گروه الف محسوب می شود امروز دیدار سخت و برابری با فجر سپاسی دارد. از دیر باز دیدار تیم های بوشهری و شیرازی هیجان خاص خودش را داشته و بوشهری ها امیدوار هستند تا همانند هفته های گذشت ، تماشاگران با حضور پر شمارشان در ورزشگاه آنها را از تنایی در آورده و باعث بردشان برابر ایران جوان شوند. 

نفت و گاز – نیروی زمینی ؛ سنجری به دنبال اولین برد
نفت و گاز و نیروی زمینی ؛ دو تیم قعر جدولی گروه الف در حالی به مصاف هم می روند که وضعیت خوبی در جدول ندارند. نفت و گاز در دور برگشت با احمد سنجری خوب بازی می کند ولی در دو هفته گذشته در ثانیه های پایانی مغلوب حریفانش شد ، در اولین دیدار خانگی خود به دنبال سه امتیاز است تا از ته جدول جدا شود. در آن سوی میدان تیم نیروی زمینی قرار دارد. تیمی که تا اواسط دور رفت یکی از تیم های بالای جدولی بود ولی به مرور تا ته جدول نزول کرد ، همانند نفت و گاز از این بازی فقط برد می خواهد. با توجه به اینکه نفتی ها در این بازی میزبان هستند بعید به نظر می رسد تیم تهرانی بتواند امتیازی نصیب خود بکند.

داماش گیلان – مس رفسنجان ؛ وینگو در رشت
از اواخر دور رفت مس رفسنجان بر خلاف ابتدای لیگ تیمی متوسط نشان داد تا جاییکه دور رفت را با شکست به پایان برد. مس در صورتیکه به روند نزولی خود ادامه دهد بی تردید صدرنشینی را هم از دست خواهد داد. امروز این تیم بازی سختی با داماش دارد. داماش هم تیم مورد انتظار هوادارانش نبوده و نتوانسته نتایج خوبی را رقم بزند ولی با اینحال داماشی ها در رشت تیمی سرسخت و سختکوش بوده اند و کمتر به حریفانشان باج داده اند. این دیدار با توجه به بازگشت وینگو به رشت و تقابلش با داماش می تواند دیدنی باشد.

گل گهر – راهیان ؛ تقابل رکورد داران ناکام
گل گهر در این فصل با ارایه بازی های دفاعی رکورد دار مساوی ها در لیگ شده است. 8 مساوی در 13 بازی نشان می دهد این تیم بیش از هر چیزی به فکر نباختن است و بردن اولویت دوم شاگردان قاسم شهباء است. گل گهر با همین تفکر یکی از تیم های ته جدولی محسوب می شود. دیدار با راهیان که در تعویض مربی رکورد دار است و با سه مربی در یک فصل هم نتوانست از قعر جدول نجات یابد شاید فرصت خوبی باشد تا سیرجانی ها پیروزی شان را به عدد 3 برسانند.

شهرداری بندرعباس – پاس ؛ دست به دامان تماشاچی ها
شهرداری بندر برای نجات از قعر جدول و ابقاء در لیگ دسته اول دست به دامان عبدالمجید باقری نیا ؛ مربی با تجربه خوزستانی شد. باقری نیا که از هفته قبل جایگزین خرمزی شده طی هفته گذشته به شاگردانش روحیه تزریق کرده تا در مصاف با تیم پاس که دیداری سخت و نفسگیر است شروع به جمع آوری امتیاز کنند. شهرداری چی ها که می دانند توان کافی برای بردن ندارند دست به دامان بندری ها شده اند تا با حضورشان در ورزشگاه آنها را در متوقف کردن پاس کمک کنند.

پارسه – نفت آبادان ؛ نفت به دنبال 3 امتیاز
یکی از حساس ترین بازی های ایستگاه چهاردهم ، دیدار دو تیم پارسه و نفت آبادن است. نفت که برای رسیدن به صدر جدول بی تابی می کند هفته قبل در آبادن اولین شکست خانگی اش را متحمل شد تا فاصله اش با مس رفسنجان 7 امتیازی شود و اگر امروز هم مغلوب پارسه شود طبعاً هفته های متوالی باید تلاش کند تا شاید با کمک اما و اگر صدرنشین شود. از همین رو نفتی ها چاره ایی ندارند جز اینکه در این دیدار سه امتیاز کامل را به حساب خود واریز کنند.

سیاه جامگان – شهرداری تبریز ؛ رویارویی خداداد با مشهدی ها
سیاه جامگان تنها تیمی است که به دو شرط می تواند در پایان همین هفته صدرنشین گروه ب شود. اولین شرط پیروزی در بازی با شهرداری تبریز است که خیلی بعید به نظر نمی رسد. شر دوم سیاه شدن صدر گروه ب پیروزی داماش برابر مس رفسنجان است ، که این هم دور از ذهن نیست. ولی فوتبال است و نتایج عجیب و غریبش و نمی توان با قاطعیت گفت که در پایان روز چهاردهم صدر جدول سیاه پوش می شود یا نه. البته نباید فراموش کرد که شهرداری چی ها پس از حضور خداداد عزیزی روی نیمکت این تیم به جای پاشازاده، با روحیه و شاداب نشان داده اند و از سویی با توجه به محبوبیت زیادی که خداداد در مشهد دارد به نظر نمی رسد حریف آسانی برای سیاه جامگان باشد.

 



 

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, | 13:4 | نویسنده : محمدامین |

Image result for ‫لوگوی تیم ایرانجوان بوشهر‬‎             Image result for ‫لوگوی تیم فجر سپاسی شیراز‬‎

 

تاریخ بازی :یکشنبه 26 بهمن
ساعت :14:45
بازی :هفته چهاردهم لیگ آزادگان
ورزشگاه :شهید بهشتی بوشهر
پخش زنده :ندارد

برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, | 8:47 | نویسنده : محمدامین |

نساجی مازندران------الومینیوم14:15

نفت گاز گچساران-----نیروی زمینی14:15

مس کرمان-----تربیت نوین یزد14:15

شهرداری اردبیل------استقلال اهواز14:15

ایرانجوان بوشهر ------فجر سپاسی14:45

فولاد اهواز---------گیتی پسند14:45

 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, | 8:43 | نویسنده : محمدامین |

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: ایرانجوان این روزها خود را برای جدال حساس و سرنوشت ساز مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اماده میکند. شاگردان دلگرم یکشنبهVARZESHBU.IR

در حالی به مصاف فجر اماده و خوش روحیه میروند که هوای غبار الود بوشهر و البته وزش بادهای شدید کار را در تمرینات هم سخت کرده،تمرین روز جمعه ایرانجوان در ورزشگاه شهدا بوشهر که زمین چندان مناسبی ندارد برگزار گردید اما نکته ای که بدجور به چشم می اید تنهایی این تیم است،نیم فصل دوم همه تیمها از سوی نهادهای مختلف استانهای خود حمایت میشوند اما بازیکنان ایرانجوان وعده پرداخت یک پاداش خشک و خالی هم نمیگیرند.

تیم بوشهری هم اکنون در مکان دوم جدول قرار دارد که البته فاصله چندانی با میانه های جدول ندارد اما انگار در این استان کسی برای فوتبال دل نمیسوزاند و مسولی زحمت پرداخت یک پاداش 200هزار تومانی هم به خود نمیدهد!

نبردهای فوتبالی بوشهر و شیراز از دیرباز حساس ،پرتماشاگر و جذاب برای علاقه مندان به فوتبال در بوشهر دنبال میشده،شاید تنها دلخوشی دلگرم و بازیکنان با غیرت ایرانجوان که تا کنون تنها کمتر از 10درصد پول قرارداد خود را دریافت کرده اند ،حضور تماشاگران باشد.بوشهریها در روزهای بی پولی و عدم توجه مسولان به فوتبال با حضور چند هزار نفری خود میتوانند به شاگردان با انگیزه غلام دلگرم امید و حمایت را هدیه کنند.تیمی که میتواند شگفتی سازی را ادامه دهد و یک اتفاق خوب را رقم بزند  و تنها اندکی توجه میخواهد.

در این میان ،مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان به عنوان والی ورزش میتواند با پرادخت پاداشهایی هرچند اندک به شارژ روحی بازیکنان ایرانجوان کمک کند،کار سختی نیست!


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, | 8:38 | نویسنده : محمدامین |

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: صبح روز یکشنبه مزایده زمین باشگاه ایرانجوان واقع در خیابان ساحلی برگزار شد.

 به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: طلب میثم امیری مدافع گناوه ای و چند سال پیش ایرانجوان پرداخت نشد تا این شرایط بوجود بیاید. امیری که برای گرفتن حق خود دست به سوی قانون دراز کرده بود به همراه وکیلش در دادگاه حاضر شد تا به طلب خود برسد.

 مزایده با حضور دو خواهان یکی از گناوه و دیگری از بوشهر آغاز شد و در انتها وحید چاهیبخش که گفته می شود نماینده سهامداران باشگاه می باشد  با مبلغ دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان برنده شد. بعد از اتفاقات تلخ باشگاه شاهین که در گذشته رخ داد این بار نوبت ایرانجوان 70ساله بود که قطعه زمینش واقع در خیابان ساحلی به فروش برسد تا طلب یک بازیکن فوتبال پرداخت شود!

صحبت هاي وزيري: نماينده فرستاديم تا زمين دست غريبه ها نيفتد

علی وزیری یکی از سهامداران باشگاه ایرانجوان بعد از ظهر یکشنبه روی خط برنامه رادیویی پسین ورزش آمد تا پاسخگوی سوالات محمد سلیم پور مجری برنامه باشد.

وزیری ابتدا گفت :متاسفانه اتفاقی که نباید رخ می داد بوقوع پیوست و پول بازيكن را ندادند تا زمین باشگاه ما به حراج گذاشته شود. دوستان در مدیریت فعلی اقدام خاصی نکردند تا مزایده برگزار شود. منتظر یک معجزه بودند که من هم نمیدانم از کجا قرار بود شکل بگیرد! خیلی تلاش کردیم و بارها مزایده را عقب انداختیم تا این قصه تلخ رقم نخورد اما به نظر می رسد دوستان در اين مدت قصد واگذاری باشگاه را نداشته اند.

این سهامدار باشگاه ایرانجوان ادامه داد: صبح روز دادگاه ماهم بیکار ننشستیم و اقای وحید چاهیبخش فرزند یکی ار پیشکسوتان باشگاه را برای خرید زمین به محل فرستادیم تا زمین ساحلی دست غریبه ها نیفتد، در پایان با مبلغی بیش از خریدار گناوه ای در مزایده برنده شديم.

وی در پاسخ به سوال که فکر نمی کنید این اتفاقات در روند تیم تاثیر منفی دارد، پاسخ داد: شک نکنید تاثیر دارد و ذهن بازیکنان و کادر تیم هم به حاشیه کشیده می شود. وقتی خبر دار می شوند زمین باشگاه به حراج گذاشته شده ناراحت می شوند ودر روند تیم تاثیر منفی خواهد داشت.

وزیری در خاتمه گفت: در مقابل قانون تمکین کردیم و مزایده برگزار شد. 
منبع:فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, | 14:48 | نویسنده : محمدامین |

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: سرانجام پس از کش و قوس زیاد و تمدید چندباره جلسات مزایده، امروز زمین باشگاه ایرانجوان به بالاترین پیشنهاد ارائه شده واگذار شد.
باشگاه ایرانجوان با قیمت 28 میلیارد ریال فروخته شد
به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر،  پیش از این با شکایت قضایی میثم امیری بازیکن سابق ایرانجوان بوشهر مبنی بر طلب 68 میلیونی اش از این باشگاه که به صورت قرضی به مدیران آن پرداخت شده و اقدامی برای بازگرداندن آن صورت نگرفته، نهایتا زمین باشگاه با قیمت کارشناسی 10 میلیاردتومان به مزایده گذاشته شد.

جلسات مزایده زمین باشگاه ایرانجوان در شعبه 104 دادگاه بوشهر طی ماههای گذشته هربار با وساطت پیشکسوتان یا عدم حضور خریدار تمدید می شد تا اینکه امروز نهایتا تکلیف آن مشخص گردید.

گزارش «خلیج فارس» می افزاید: در پی اعلام قیمت پیشنهادی 2.5 میلیاردتومانی از سوی فردی که گفته می شود همشهری میثم امیری (گناوه) بود، حمید چاهی بخش از پیشکسوتان ایرانجوان بوشهر قیمت 2 میلیارد و 814 میلیون تومانی را برای زمین باشگاه اعلام کرد و نهایتا به دلیل قیمت بالاتر برنده اعلام شد.

گفته می شود چاهی بخش نماینده علی وزیری مدیرعامل سابق و عضو کنونی هیات موسس باشگاه ایرانجوان بوده تا در صورت حضور خریداری دیگر، برای حفظ زمین باشگاه با مشورت وی قیمت بالاتر را اعلام نماید.

از طرفی خبر می رسد با پیگیری وکیل هیات موسس باشگاه ایرانجوان، پرونده شکایت میثم امیری بازیکن سابق این تیم هم بجای دادگستری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده شده است.

پیگیری «خلیج فارس» حاکی از آن می باشد که هم اکنون علی وزیری به نمایندگی از اکثریت هیات موسس صاحب زمین و فضاهای فیزیکی باشگاه ایرانجوان شامل رستوران، باشگاه بدنسازی و مسجد شده و باید به انتظار تغییرات اساسی در ترکیب مدیر و هیات مدیره این تیم باشیم.

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر با همه مشکلات مالی که گریبانگیر آن می باشد، با 21 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در صورت حمایت لازم می تواند همچنان در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باشد، از این رو پیش بینی می شود تغییرات اساسی در راس باشگاه به سال جدید و پایان لیگ آزادگان موکول گردد.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, | 18:12 | نویسنده : محمدامین |

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: خبر مي رسد كاروان ايرانجوان كه با يك دستگاه اتوبوس راهي اهواز شده طبق روال يكي دو سال گذشته براي بازگشت به شهر خود همچنان دچار مشكل هستند.

به گزارش «دی اسپورت»؛ بعد از باخت روبروي تيم پرطرفدار اهوازي، ايرانجواني ها حدود يك ساعت در اتوبوس معطل مانده تا تسويه حساب صورت گيرد اما متأسفانه تا لحظه مخابره خبر پولي در حساب نبوده تا هزينه هاي اقامت 24 ساعته در هتل پرداخت شود! گفته مي شود تلفن ها به سوي بوشهر بود تا اندك اندك مبالغي به كارت سرپرست واريز شود و تيم راه بيفتد.                                                                
VARZESHBU.IR

حال بخوانيد از اوضاع و احوال تيم مدعي صعود بوشهري كه بعد از 13 هفته در مكان دوم جدول قرار دارد چگونه است!؟ بي پولي چنان اثر كرده كه بازيكنان و كادر فني به صرف فلافل دعوت شده اند!!

حكايت سال گذشته در نيم فصل دوم امسال تكرار شده اما با اين تفاوت كه تيم كنوني كم هزينه تر و بومي تر از از فصل قبل بسته شده است! شرايط جدول را ببينيد متوجه خواهيد شد نماينده استان نفت خيز و ثروتمند بوشهر خطر سقوط را با يك الي دو باخت ديگر احساس مي كند و به جاي جنگيدن براي صعود مي بايست سقوط نكند!
 
اين آبروريزي ها و بي پولي ها تا كي ادامه دارد برهمگان پوشيده است. همه از اين تيم برد مي خواهند اما خيلي ها نمي دانند ايرانجوان پول سفر زميني هم ندارد ليگ برتر پيشكش!


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, | 13:16 | نویسنده : محمدامین |

 

 

 

 

 

VARZESHBU.IR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, | 22:22 | نویسنده : محمدامین |

حمد ثانی- استان بوشهر از نظر نسبت ورزشکاران و استعدادهای ورزشی به کل جمعیت آن، بدون اغراق جزو استان های شاخص کشور محسوب می گردد و این موضوع زمانی نمود پیدا میکند که می بینیم علی رغم مشکلات فراوان مالی و امکاناتی، ورزشکاران بوشهری در رشته ها و رده های مختلف همواره فراتر از انتظارات ظاهرشده و نتیجه گیری آنان در اکثر موارد فراتر از هزینه های مادی و معنوی ست که برایشان انجام شده است.
موقعیت استراتژیک جغرافیایی و وجود شهرهای فراوان بندری در کنار حضور گسترده ی وزارت نفت و همچنین وجود نیروگاه اتمی در استان بوشهر، پتانسیل بالقوه ی بی نظیر و خاصی به این استان بخشیده که می توان از این پتانسیل ها در زمینه های گوناگون زندگی اجتماعی مردم این استان استفاده نمود. یکی از این زمینه ها، ورزش می باشد که با توجه به استقبال و حضور گسترده ی جوانان بوشهری در این حوزه باید به صورت جدی مورد توجه قرارگیرد. متاسفانه تاکنون از این پتانسیل ها در حوزه ی ورزش استان استفاده ی مناسب و کاربردی صورت نپذیرفته است. چه در زمینه ی امکانات و سخت افزارهای ورزشی و چه در زمینه ی حمایت های مالی از باشگاه ها و ورزشکاران، استان ما از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

حمایت های مالی مقطعی مثلا به این صورت که مبالغی پراکنده به فلان باشگاه یا هیات کمک شود نمی تواند راهگشای مشکلات مالی ورزش استان باشد. برای حمایت مناسب از ورزش استان باید مسئولان محترم تدابیری بیاندیشند که بتوان از پتانسیل های موجود در استان به صورت دائمی و ضابطه مند در حوزه ی ورزش بهره گرفت. به طور مثال وزارت نفت متهد گردد سالانه درصد خاصی از درآمد خود در استان بوشهر را در ورزش این استان سرمایه گذاری نماید. اگر چنین اتفاقی بیفتد و از این طریق بودجه ای مشخص به ورزش بوشهر تزریق گردد یقینا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش استان خواهیم بود وگرنه کمک های مقطعی دردی از ورزش استان دوا نمی کند و فقط نقش مسکن را خواهد داشت.
در بیشتر استان های کشور پتانسیل های آن استان ها درخدمت ورزش درآمده اند و زمینه ساز شکوفایی استعدادهای جوانان گردیده اند، درحالی که چنین رویه ای در استان ما هرگز وجود ندارد. به طور مثال در اصفهان صنایع فولاد و ذوب آهن در رشته های مختلف باشگاه داری می کنند. در تبریز شرکت های تراکتورسازی و گسترش فولاد، در خوزستان وزارت نفت و صنایع فولاد باشگاه داری می کنند. یا در کرمان صنایع مس، کل فوتبال استان کرمان را پشتیبانی می کند. 
به راستی چرا برخلاف سایر استان ها، ما نمی توانیم از ظرفیت های بالای استان خود در حوزه ی ورزش بهره ی کافی ببریم؟ به نظر می رسد بهره مندی از این توان پیش و بیش از هرچیز نیازمند عزم جدی همه ی کسانی ست که در عرصه ی ورزش کار می کنند، چه مسئولان و چه ورزشکاران. شناخت توانمندی ها و پس از آن برنامه ریزی دقیق و منسجم مهم ترین راهکار است. هرچند داشتن بودجه ی مناسب و مشارکت حامیان مالی نقش مهمی در پیشبرد امور دارد اما اگر برنامه ریزی دقیقی وجود نداشته باشد، وجود اعتبار هم نمی تواند کاری از پیش ببرد.

امید است همه ی دست اندرکاران ورزش استان با نگاهی جامع و دقیق و با استفاده از پتانسیل های بالقوه ی استان و برنامه ریزی مناسب زمینه ساز شکوفایی استعدادهای جوانان شوند و روحی تازه به کالبد ورزش استان بدمند.

ورزش بوشهر نیازمند راهکاری اساسی


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, | 22:18 | نویسنده : محمدامین |

نساجی مازندران------الومینیوم14:15

نفت گاز گچساران-----نیروی زمینی14:15

مس کرمان-----تربیت نوین یزد14:15

شهرداری اردبیل------استقلال اهواز14:15

ایرانجوان بوشهر ------فجر سپاسی14:45

فولاد اهواز---------گیتی پسند14:45

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, | 19:2 | نویسنده : محمدامین |


سقوط زود هنگام اتکا
 عصر امروز و از هفته سیزدهم بازی ها ، بازیکنان تیم اتکا همانند هفته گذشته از حضور در زمین مسابقه خودداری کردند تا دیدار این تیم با پارسه تهران همانند بازی با نفت آبادان برگزار نشود. با توجه به قوانین اتکایی ها از دور بازی ها کنار گذاشته شده و راهی دسته دوم می شوند.

استقلال اهواز 1- ایران جوان بوشهر صفر؛ جدال 6 امتیازی را استقلال برد
دیدار تیم های استقلال و ایران جوان که یکی از بازی های مهم هفته و به قول فوتبالی ها 6 امتیازی بود با گل علی گودرزی که در نیمه اول بازی درون دروازه ایران جوان جای داد به سود اهوازی ها تمام شد. استقلال با این برد 21  امتیازی شده و با تیم ایران جوان در رده دوم گروه الف شریک شد. 

فجر سپاسی شیراز 4- نساجی مازندران 1 ؛ نحسی 13 گریبان نساجی را گرفت
نساجی که چند هفته ایی بود روی نوار موفقیت گام بر می داشت در ایستگاه سیزدهم و در مصاف با فجر سپاسی متحمل شکست سنگین 1-4 شد. فجرسپاسی با این برد 18 امتیازی شده و به رده پنجم گروه صعود کرد. نساجی هم با 19 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. شهرام گودرزی (2 گل) ، محمدرضا حسینی و آرمان رمضان برای فجر سپاسی گلزنی کردند. تنها گل نساجی را هم شاهین مجیدی به ثمر رساند.

تربیت نوین یزد صفر- فولاد نوین اهواز 2 ؛  پیروزی آسان صدرنشین برابر قعر نشین
همانطور که پیش بینی می شد تیم صدرنشین فولاد نوین اهواز برابر تربیت نوین یزد به یک برد آسان دست یافت تا جایگاهش در صدر جدول تثبیت شود. امیر زلیکانی و حسن بیت سعید گل های فولاد را درون دروازه تربیت جای دادند.

نیروی زمینی 1-  مس کرمان 2 ؛ دومین برد متوالی مس
مس با برتری برابر نیروی زمینی دومین برد متوالی اش را چشن گرفت. نیروی زمینی در دقیقه 17 توسط سهیل هزار جریبی موفق شد دروازه تیم مهمان را باز کند ولی تیم مس در ادامه بازی دو گل توسط کریم اسلامی و روح اله باقری به ثمر رساند تا شاگردان اکبر میثاقیان سه امتیاز شیرین به حساب خود واریز کنند. مس با این برد 16 امتیازی

آلومینیوم هرمزگان 1- نفت و گاز گچساران صفر ؛ گچسارنی ها باز هم در ثانیه پایانی باختند
دیدار تیم های آلومینیوم و نفت و گاز در حالیکه تا لحضات پایانی مسابقه بدون گل بود ، با گلی که جعفر بذری در ثانیه های پایانی به ثمر رساند به سود میزبان تمام شد تا نفت و گاز همانند بازی قبلی در ثانیه های تلف شده تساوی را از دست بدهد.

گیتی پسند صفر-  شهرداری اردبیل صفر ؛ گیتی در سراشیبی سقوط
شهرداری اردبیل با ارایه بازی دفاعی یک امتیاز از تیم گیتی پسند گرفت. گیتی پسند که هفته قبل برابر ایران جوان بازنده شده بود با این تساوی فاصله اش با تیم های بالای جدولی بیشتر شد. گیتی از هفته بعد باید تلاش کند تا به جمع تیم های ته جدولی اضافه نشود.

مس رفسنجان صفر - گل‌گهر سیرجان صفر ؛ تساوی بی اثر
دیدار تیم های هم استانی و نزدیک مس و گل گهر بدون گل به پایان رسید. نتیجه ایی که نه برای مس خوب بود و نه برای گل گهر. مس با این تساوی 28 امتیازی شد تا سایه سنگین سیاه جامگان 25 امتیازی را بیش از پیش سنگین تر حس کند. گل گهر هم با این نتیجه در بین تیم های ته جدولی باقی ماند.
 
نفت آبادان صفر - سیاه جامگان 1 ؛  مشهدی ها آبادان را سیاه کردند
کمتر کسی فکر می کرد تیم نفت آبادان که در این فصل یکی از تیم های منظم و با برنامه بوده و بازی های حساب شده ایی را به نمایش می گذارد در مصاف خانگی با سیاه جامگان مشهدی هر سه امتیاز بازی را از دست بدهند. عصر امروز در آبادان تیم مشهدی با ارایه بازی منطقی موفق شد تیم نفت را در خانه مغلوب کند و شگفتی ساز ایستگاه سیزدهم لقب بگیرد. حسین زامهران زننده تنها گل این بازی بود.
 
پاس همدان  2- داماش گیلان صفر ؛ برد شیرین پاس
دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی کردند که هر کدام تفکر خاصی داشت. داماش در پی نباختن و کسب تساوی بود ولی پاس به برد و هر سه امتیاز بازی فکر می کرد. پاسی ها با این تفکر خیلی زود از روی نقطه پنالتی توسط مجتبی محبوب مجاز به گل رسیدند و در ادامه مسابه اسحاق سبحانی دومین گل همدانی ها را هم به ثمر رساند تا تیم پاس صاحب سه امتیاز خانی این بازی شود.

شهرداری تبریز 4 –  شهرداری بندرعباس 1 ؛ عقده گشایی شهرداری با خداداد
شهرداری بندرعباس باز هم باخت و این بار برابر همنام تبریزی اش که در این دیدار یک دسته گل از آنها هدیه گرفت. شاگردان خداداد عزیزی در حالیکه در دقیقه 37 دروازه اش باز شده بود در همان نیمه اول و با درخشش و گلزنی احسان پیرهادی دو گل درون دروازه بندری ها جای دادند و در نیمه دوم هم با گل های سجاد رهبر و احسان تاییدی تعداد گل هایشان را دو برابر کردند تا به یک برد حیاتی دست یابند.

راهیان کرمانشاه صفر- فولاد یزد 1؛ بردی شیرین تر از نان برنجی
راهیان به رغم میزبانی نتوانست برابر فولاد یزد به برتری دست یابد و حتی از کسب تساوی برابر این تیم یزدی هم عاجز ماند تا فولادی ها به یک برد مهم و ارزشمند دست یابند. احسان تاییدی با گلی که در دقیقه 72 درون دروازه راهیان جای داد باعث شد تا تیم فولاد صاحب سه امتیاز شیرین تر از نان برنجی کرمانشاه شود.

اتکای گلستان - پارسه تهران ؛ اتکا باز هم بازی نکرد
بازیکنان اتکا همانند هفته قبل که برابر نفت بازی نکردند برابر پارسه هم حاضر به بازی نشدند تا اتکا از دور بازی ها حذف شده و به دسته دوم سقوط کند.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, | 19:2 | نویسنده : محمدامین |

فجر سپاسی4-1نساجی مازندران

نیروی زمینی1-2مس کرمان

تربیت نوین یزد0-2فولاد اهواز

گیتی پسند0-0شهرداری اردبیل

الومینیوم1-0نفت گاز گچساران

استقلال اهواز1-0ایرانجوان بوشهر

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, | 17:0 | نویسنده : محمدامین |

ایرانجوان-بوشهر..

تیم ایرانجوان بوشهر نتیجه را 1-0 مفلوب میزبان استقلال اهواز شد.ایرانجوان بوشهر در همان رده دوم ماند.

1-فولاد اهواز 27 امتیاز

2-ایرانجوان بوشهر 21 امتیاز 

3-استقلال اهواز 21 امتیاز

-----------------------------

12-تربیت نوین یزد


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, | 16:55 | نویسنده : محمدامین |

VarzeshBU.IR

 

 

 

در پایان نیمه اول ایرانجوان بوشهر با خوردن یک گل عقب است.

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393برچسب:, | 15:38 | نویسنده : محمدامین |
 
                 
 
اطلاعات بازی
تاریخ بازی :شنبه 18 بهمن
ساعت :14:45
بازی :هفته سیزدهم لیگ آزادگان
ورزشگاه :تختی اهواز
 

برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393برچسب:, | 19:32 | نویسنده : محمدامین |

شاهرخ غلامرضا پور، مهاجم ایرانجوان در بازی با گیتی پسند زننده دو گل از سه گل تیمش بود و به همین خاطر به عنوان بازیکن برتر هفته از نگاه خبر ورزشی انتخاب شد.

این مهاجم 24 ساله و اهل برازجان فصل گذشته و در نیم فصل نخست شش گل به ثمر رساند اما در نیم دوم گلی به ثمر نرساند و این فصل هم پیش از دیدار با گیتی پسند موفق به فتح دروازه حریفان نشده بود!

غلامرضا پور در این باره می گوید: « در تعطیلات نیم فصل ذهنم را برای گلزنی آماده کرده بودم و وقتی گل اول را به گیتی پسند زدم فشار از روی دوش من برداشته شد. بعد از گلزنی چیزی که برای من جذاب بود خوشحالی دیگر بازیکنان ایرانجوان بود. آنها به خاطر من خوشحال بودند.»

آیا ایرانجوان می تواند به لیگ برتر صعود کند؟ شاهرخ در پاسخ به این سوال می گوید:«  ایرانجوان با این شرایط مالی که دارد نمی تواند مدعی صعود باشد. هر چند همه تلاش ما این است که برای مردم بوشهر آبروداری کنیم. از مردم خوب بوشهر تشکر می کنم که در بازی با گیتی پسند برای ما سنگ تمام گذاشتند و با تمام وجود ما را تشویق کردند.»

غلامرضا پور که دومین فصل حضور خود را در لیگ یک تجربه می کند این را خبر داد که بازیکنان ایرانجوان تنها ده درصد از مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده اند. او ادامه داد:« با این حال ما حرفی نداریم چون بومی هستیم. من در تعطیلات نیم فصل دو سه پیشنهاد خوب از تیم های دسته اولی داشتم اما چون باشگاه رضایتنامه نداد ماندم. با این حال از این موضوع ناراحت نیستم و در هفته های بعدی هم تلاش خواهم کرد که برای تیم ایرانجوان گل زنی کنم.»


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393برچسب:, | 13:33 | نویسنده : محمدامین |

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: شاگردان دلگرم آماده نبرد سنگین مقابل استقلال اهواز / عکس : افشین انصاری

منبع: فوتبال بوشهر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393برچسب:, | 11:12 | نویسنده : محمدامین |

شنبه: 18 بهمن

14: فجر سپاسی شیراز- نساجی مازندران (حافظیه شیراز)

داور: بابک وسیله بر کمک ها: براتعلی مولوی و محمدرضا طالبی

14: نیروی زمینی تهران - مس کرمان (شهدای نزاجا)

کمک ها: کمیل غلامی کمک ها: محمد بوالحسنی و محمدتقی پورمتقی

14: تربیت نوین یزد - فولادنوین اهواز(شهید نصیری یزد)

داور: محمدحسین ترابیان کمک ها: رحیم حاجیلو و محمدتقی حیدرپور

14: گیتی ‌پسند اصفهان - شهرداری اردبیل (آرارات اصفهان)

داور: رضا قاسمی کمک ها: رضا قیم و محمد نوری

14: اتکای گلستان - پارسه تهران (شهدای گرگان)

داور: موسی الرضا ارغوانی کمک ها: یعقوب سخندان و فرهاد فرهادپور

14: شهرداری تبریز - شهرداری بندرعباس (اختصاصی شهرداری)

داور: علی احمدی کمک ها: حمید کنعانی و مسلم رحیم خانی

14: راهیان کرمانشاه - فولاد یزد (کارگران کرمانشاه)

داور: عباس راکی کمک ها: حمزه علی سلیمی و محمدرضا مدیرروستا

14: پاس همدان - داماش گیلان (قدس همدان)

داور: جواد شرفی کمک ها: محبت علی رضایی تبار و محمد شاکر

14: مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان (تختی رفسنجان)

داور: هادی مسلمی کمک ها: محمدرسول ذورقی و فرهاد مروجی

14:30 آلومینیوم هرمزگان - نفت و گاز گچساران (خلیج فارس بندرعباس)

داور: حسام عرب کمک ها: محمود بیات ترک و علی الفتی

14:45 استقلال اهواز- ایرانجوان بوشهر (تختی اهواز)

داور: کوپال ناظمی کمک ها: هادی برزو و حسین عیسی وند

14:45 صنعت نفت آبادان - سیاه جامگان مشهد (تختی آبادان)

داور: جمشید محمدی کمک ها: جلیل شعرانی و حسین مرادی


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, | 15:23 | نویسنده : محمدامین |

فجر سپاسی-----نساجی مازندران 14:00

نیروی زمینی-----مس کرمان 14:00

تربیت نوین یزد-----فولاد اهواز14:00

گیتی پسند-----شهرداری اردبیل14:00

الومینیوم-----نفت گاز گچساران14:30

استقلال اهواز-----ایرانجوان بوشهر14:45

 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, | 15:20 | نویسنده : محمدامین |

1-فولاد اهواز 24 امتیاز

2-ایرانجوان بوشهر 21 امتیاز

3-نساجی مازندران 19 امتیاز

4-استقلال اهواز 18 امتیاز

5-گیتی پسند اصفهان 16 امتیاز

-----------------------------------

12-تربیت نوین یزد 6 امتیاز


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, | 15:0 | نویسنده : محمدامین |


به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: تصاویری از دیدار حساس ایرانجوان بوشهر و گیتی پسند اصفهان که با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ایرانجوان به اتمام رسید.

 

 

 

ایرانجوان-بوشهر..

ایرانجوان-بوشهر.احمد-داودیایرانجوان.گیتی-پسندایرانجوان..گیتی-پسندپهلوانپیمان-فرخی-مهرتوپ-جمع-کنحسین-آشناسجاد-اژدردلگرمدانیال-ماهینیحمید-شفاعتحسین-پور-امینیغلامرضا-پور.علی-غلامرضا-پور...علی-بیگدلیسید-کاظم-حیات-منشسجاد-سیفیگیتی-پسند.ایرانجوانکاظمی.پورامینیفیاض-بخش.سیفیفرخی-مهرغلامرضاپور.بیگدلی.داودیموجی.پهلوانمحمد-شمسیمحمد-پهلوان-پورمحسن-فیاض-بخشماهینی...


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:, | 14:30 | نویسنده : محمدامین |

گروه الف:

7 گل : عیسی آل کثیر (آلومینیوم)

6 گل: امیر زلیکانی (فولادنوین اهواز)

3گل : بهنام بیرانوند (تربیت نوین) ، فرشید علیزاده و افشین دانشیان (نفت و گاز) ، عبدالکریم اسلامی (مس کرمان) و شهرام گودرزی (فجر سپاسی)، حسین بیت سعید(فولادنوین اهواز) ، اسماعیل کیانی (نیروی زمینی) ، حمید کاظمی (گیتی پسند)

2 گل : عقیل کعبی، مصطفی آهی ، علی اصغر عاشوری و مهدی نیایش پور (فولادنوین اهواز) ، ایمان رییسی ، علی گودرزی و کریم شاه وردی (استقلال اهواز) ، حمید رضا سلیمانی ، علی بیگدلی ، حسین موجی و شاهرخ غلامرضا پور (ایران جوان) ، مهدی موذن، مرتضی عزیزمحمدی و سجاد اژدر (گیتی پسند) ، سیدمحمد حسینی (فجر سپاسی)، ابراهیم کوه افکن ، موسی شهبازی و روح اله نعمتی (شهرداری اردبیل)، هادی دهقانی(آلومینیوم) ، احمد زنده روح (مس کرمان)

یک گل : میلاد روزبهانی ، سهیل هزار جریبی ، سعید حلافی و احسان پورشیخ علی (نیروی زمینی) ، محمد جلیزی و فرشاد جامن افزا (فولاد نوین اهواز) ، امیر مشایخ ، محمد پهلوان ، حسین پور امینی، محسن فیاض بخش (ایران جوان) ، مهران قاسمی، منصور تنهایی ، سجاد سیفی و امین قاسمی نژاد (گیتی پسند) ، عیسی پرتو ، صابر میرقربانی ، محمد قاسمی نژاد ، پویا خاورپور، هادی ریاحی، اکبر صغیری، سید محسن حسینی ، ابوالفضل قربانی ، شاهین مجیدی و بهمن طهماسبی (نساجی) ، خیراله ویسی، مهدی ودادی ، امید سینک و مصطفی نوروزی (استقلال اهواز) ، احمد جعفری ، هادی دهقانی و سعید ناصری(آلومینیوم) ، امیر خدامرادی ، علی کریمی ، علی کرمی ، حمید جعفری ، رضا قیالی ، اسماعیل هاشمی و محمد خان احمدی (نفت و گاز)، محمد دانشگر، محمدرضا نجات ، فرشید اسماعیلی و امین شجاعیان (فجر سپاسی) ، علیرضا نظیف کار، محمد علیزاده، بابک حاتمی، فرزاد حسین خانی و مهرداد آوخ (مس کرمان) ، مصطفی کریمی، عباس کندل، حسن شوشتری ، مهرداد کمالی ، نادر قاسمی و حسین حبیبی(شهرداری اردبیل) ، حمید جعفری ، سیدمحمدعلی حسینی و مجید اسماعیل زاده (تربیت نوین یزد)

گروه ب :

7 گل : رحیم مهدی زهیوی (نفت آبادان)
5 گل : سجاد حیدری مقدم (مس رفسنجان)
4 گل : محسن آذرباد (پاس) ، حمید غلامی (سیاه جامگان)
3 گل : محمد جواد رحیمی، کمال الدین نیکخو (اتکا) ، کریم احمدی، فرهاد خیرخواه (سیاه جامگان) ، امیر رفعتی (گل گهر) ، میلاد پور صف شکن و پیمان میری (پارسه) و امین متوسل زاده (مس رفسنجان)

2 گل : احسان طیبی (اتکا) ، مجتبی بیژن (شهرداری تبریز) ، محسن میرابی و محمد اسماعیل نظر (پارسه) ، مهرزاد رضایی و حمید مروی و فرهاد خیر خواه (سیاه جامگان) ، جواد ماهری و دانیال عامری (شهرداری بندرعباس) ، علیرضا بیک زاویه و سیدعبدالله حسینی (فولاد یزد) ، فرشاد سالاروند (مس رفسنجان) و حامد طه زاده (نفت آبادان)، میلاد قربانی و محمد رستمی (داماش گیلان)، حسین رسولی(گل گهر)، سعید خردمند (پاس)

یک گل : بابا رحیمی ، سجاد عرفانی ، حسین رحیمی ، روح اله سلطانی و وحید نعمتی (فولاد یزد) ، مهران موسوی و فرزاد آشوبی، رضا معقولی ، احسان پیرهادی ، علی پورمحمدی ، سجاد رهبر و اتابک نمازی (شهرداری تبریز) ، حسین نظیری (سیاه جامگان) ، مقداد قباخلو ، محسن ربیع خواه ، عباس مرداسی ، فاخر تهامی ، محمد زبیر نیک نفس و مرتضی غلامعلی تبار و محمد پور محمد (نفت آبادان) ، مهدی رستمی، عباس کاظمیان و علی جراح کار و رسول سروش نیا (مس رفسنجان)، محمد دادرسی، سعید مرتضوی، سعید مدنی ، امیر تیزرو ، حسن نجفی ، سعید اسماعیل پور ، حمید خدابنده لو و هادی سهرابی (داماش گیلان)، حامد حاجتی ، یاسر وکیلی، حسین حجازی پور، محمد احمد پوری ، امین حجازی و امین پورعلی (راهیان) ، حمزه مظفری، مهران گلزاری ، مختار جمعه زاده ، میلاد امیری ، حسین حجازیان ، آرمان اکوان و سعید کاظمی (گل گهر) ، علی مطوری، نقی شاه مرادی، جابر نصیری ، فرشاد سالاروند (شهرداری بندرعباس)، محمدصادق کریمی، علی یونسی ، اکبر بختیاری ، مجتبی محبوب مجاز و مجتبی زارعی (اس) ، محمد علی صنعتی (اتکا) ، محمدصادق طاهری ، سجاد عاشوری و امیرحسین موسی زاده (پارسه)


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, | 22:52 | نویسنده : محمدامین |

ليگ دسته اول - هفته دوازدهم


ايرانجوان بوشهر 3 – گيتي پسند اصفهان 2
 
داور:پيمان فرخي مهر     كمك ها:  رحيم حاجي پور – سجاد قنبري

پيروزي ايرانجوان و صعود به رده دوم جدول
گل:حسين موجي ( 47 ) ايرانجوان - فرشيد عليزاده ( 65 ) نفت و گاز گچساران

اخطار: دانيال ماهيني،علي غلامرضا پور(ايرانجوان)،حميد شفاعت ،‌مرتضي عزيزمحمدي(گيتي پسند )


اخراج:   --


تماشاگر: حدود  3000 نفر


ايرانجوان:اميد غلامي - مهدي شكوهي – سيد كاظم حيات منش - غلامحسين موجي - دانيال ماهينيحسين پور اميني - محسن فياض بخش (حميد محمدي 82 )علي بيگدلي ( امين مشايخ 66 ) - علي غلامرضاپور –محمد پهلوان پور – احمد داوودي (محمد شمسي 55 )

سرمربي:غلامرضا دلگرم

 

شرح بازي: سوت آغاز دور برگشت ليگ يك زده شده و ايرانجوان دريك بازي زيبا وپر گل تيم مدعي گيتي پسند اصفهان را 3 بر 2 شكست داد .

به گزارش فوتبال بوشهر دلگرم و شاگردانش كه سر خورده و نگران (به دليل مشكلات مالي ) تعطيلات نيم فصل راپشت سر گذاشته بودند در روز درخشش شاهرخ غلامرضا پور اصفهاني ها را با شكست بدرقه كرد و به مكان دوم جدول صعود كردند .

در اين ديدار ايرانجوان ابتداي كار غافلگير شد وروي حركت سرعتي حميد كاظمي بايك گل عقبافتاده اما شاگردان دلگرم روي پرتاب هاي فوق العاده ماهيني به گل رسيدند . پرتاب دانيال و ضربه بغل پاي موجي پيش تاخته ورزشگاه را شاد كرد تا حساب كاريك بر يك شود . در ادامه شاهرخ غلامرضا پور ستاره اين ديدار اولين گل فعلي خود رابه ثمر رساند تا بوشهري ها برتر ميدان باشند . روند بازي به گونه اي پيش رفت كه هر دوتيم صاحب موقعيت هاي گلزني شدند تا اينكه شوت استثنايي امين قاسمي ن‍ژاد از فاصله 30 متري وارد دروازه ايرانجوان شد 2بر 2 نتيجه نهايي نيمه اول بود .

نيمه دوم آغاز شد وپاي بي نقص و مورب فياض بخش به غلامرضاپور آماده رسيد و او هم با فراري تند و تيز و بايك نوك پاي ظريف گل سوم و برتري ايرانجوان را به ثمررساند .

در ادامه بازي ايرانجوان كم ي عقب نشست و دل به ضدحملات بسته حريف رو به توپ هاي هوايي آورد كه مدافعين ايرانجوان به خوبي عمل كردند و در جناحين حيات منش و ماهيني به عنوان دو مدافع روند و كناري روز خوب خود را تكميل كردند . هرسه تعويض دلگرم در اين بازي در جهت حفظ نتيجه بود و باعث شد توان دفاعي و البته هوايي بوشهري ها تقويت شود . دوندگي هاي بي امان پهلوان ، پور اميني دركنار بازي سازي فياض بخش شرايط رابراي برد ايرانجوان مهيا كرد .
بازيكن برتر زمين: شاهرخ غلامرضا پور – بغض شاهرخ با 2 گل تركيد. اين سرعتي برازجاني كه در نيم فصل اول گلي به ثمر نرسانده بود در اين بازي شروعي فوق العاده داشت . شاهرخ قدر خود را بداند آينده از آن اوست . در كنار شاهرخ دو دفاع كناري ايرانجوان روز خوبي راپشت سر گذاشتند .


اتفاق ويژه: داور بازي در كل فرد جذابي بود ! كارت قرمز عزيز محمدي بلعيده شد ! استقبال تماشاگران بد نبود و البته در پايان بازي دلگرم مربي كم رو و كم حرف ايرانجواني ها لحظاتي كوتاه تشويق شد .


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, | 22:49 | نویسنده : محمدامین |

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: ايرانجوان كه اين روز ها  رنج بي پولي و تنهايي را به خوبي حس مي كند دريك بازي ديدني موفق شد گيتي پسند اصفهان را شكست دهد و در مكان دوم جدول گروه الف قرار گرفت.

حاشيه نگاري خبرنگار فوتبال بوشهر را از اين ديدار مي خوانيد !

 

1-      نيمكت ايرانجوان در اين ديدار كاملا بومي بود .

 

2-      ابتداي بازي به احترام هوادار ايرانجوان (كلي ) يكدقيقه سكوت اعلام شد ،ضمن آنكه ميلاد فياض بخش كاپيتان ايرانجواني ها با عكس زنده ياد محمدي وارد زمين شد.

 

3-      دو بازيكن سابق شاهين مرتضي عزيز محمدي و مهدي نصيري در تركيب تيم اصفهاني حضور داشتند .

 

4-      سرمربي گيتي پسند واهيك طروسيان دستيار و مترجم سابق گورگ پاپيان مربي ايرانجوان درسال هاي گذشته بود .

 

5-      وقتي غلامرضا پور گلزني كرد از شدت خوشحالي فرياد مي زد ، اويك نيم فصل گل نزده بود.

 

6-      در صحنه اي كه ايرانجوان گل خورد سعيد مفتخر دستيار دلگرم به شدت نسبت به قضاوت قاضي ميدان معترض بود و حتي وارد زمين هم شد !

 

7-      در يك صحنه داور خوزستاني بازي از نحوه توپ دادن توپ جمع كن ها ايراد گرفت و از ناظر بازي خواست اين مشكل را رفع كند .

 

8-      شادي هاي بعد از گل حسين موجي مدافع پيش تاخته ايرانجوان در نوع خود جالب بود .

 

9-      دلگرم تمام نيمه دوم راكنار خط ايستاده  بود .

 

10-  لحظات پاياني پاس هاي پشت سر هم و پياپي بازيكنان ايرانجوان در بخش كوچكي از زمين تماشاگران را وادار به تشويق كرد .

 

11-  ميثم بشكوه مديرعامل باشگاه ايرانجوان بازي را از جايگاه خبرنگاران دنبال ميكرد.

 

12-  هواداران ايرانجوان شعار مي دادند (عاشق اين تيم كيه      محمد محمديه ) روح آن مرحوم راشاد كردند

 

13-   تماشاگران در پايان بازي خطاب به بازيكنان شعار مي دادند" باغيرت بيا اينجا" آنها را تشويق مي كردند .

حاشیه دیدار ایرانجوان - گیتی پسند

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393برچسب:, | 22:44 | نویسنده : محمدامین |

تیم ایرانجوان بوشهر با نتیجه 3 بر دو توانست انتقام خود را از تین گیتی پسند اصفهان بگید و با گرفت 3 امتیاز در رده جدول قرار گرفت.گل های ایرانجوان  حسین موجی وغلامرضا پور به ثمر رساندند.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 12 بهمن 1393برچسب:, | 21:19 | نویسنده : محمدامین |

تیم ایرانجوان بوشهر 1393/11/12  با تیم گیتی پسند اصفهان در ورزسگاه شهید بهشتی به دیدار هم می روند.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393برچسب:, | 15:41 | نویسنده : محمدامین |

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, | 19:56 | نویسنده : محمدامین |

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر:استاندار بوشهر گفت: با توجه به وجود استعدادهای درخشان ورزشی در این استان با تاکید رئیس جمهور صنعت نفت، گاز و انرژی اتمی بوشهر از ورزش استان بوشهر کمک و پشتیبانی می‌کند.
 
دکتر مصطفی سالاری در نشست با مسئولان فدراسیون تکواندو در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم ورزشی است اظهار داشت: این استان در رشته‌های مختلف دارای استعدادهای درخشانی است که بیشتر ورزشکاران این استان در عرصه‌های ملی و فراملی خوش درخشیده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر به بوشهر بر توجه و حمایت از ورزشکاران و تکمیل پروژه‌های ورزشی تاکید کرد گفت: با تاکید رئیس جمهور صنعت نفت، گاز و انرژی اتمی بوشهر از ورزش استان بوشهر کمک و پشتیبانی می‌کند.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باید نیازها و برنامه‌های ورزشی تدوین کند افزود: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باید نیازها و برنامه‌های ورزشی تدوین و برای اجرایی شدن آنها پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
 
دکترسالاری، با بیان اینکه جو اجتماعی نسبت به رشته فوتبال در جهان نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی متفاوت است تصریح کرد: جو و فضایی که رشته ورزشی فوتبال دارد نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی متفاوت است که استان بوشهر نیز در این عرصه علاقه‌مندان بسیاری دارد.
 
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در رشته تکواندو از جایگاه خوبی برخوردار است بیان کرد: با توجه به اینکه این استان دارای ورزشکاران با استعداد در رشته تکواندو است و اکنون در عرصه ملی و فراملی خوش درخشیده‌اند بدون شک این ورزشکاران در تمام رده‌های سنی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 
تیم ملی نونهالان دررقابت‌های جهانی قهرمان شدند

رئیس فدراسیون تکواندو نیز با بیان اینکه رشته تکواندو در سطح کشور به ویژه استان بوشهر دارای طرفداران بسیاری است اظهار داشت: تکواندو کاران در حوزه‌های ملی و فراملی افتخارات عظیمی کسب کرده‌اند که کسب یک مدال طلا در رشته تکواندو درالمپیک لندن ازآن جمله است.
 
سیدمحمدرضا پولادگر، امسال را سال پرفروغ تکواندوکاران کشورمان دررقابت‌های جهانی دانست و تصریح کرد: تکواندوکاران در رقابت‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی موفق به مدال‌های متعدد شدند بگونه‌ای که پرچم پرافتخارکشورمان بارها در آسیا و جهان به اهتزاز درآمد.
 
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه تیم ملی نونهالان دررقابت‌های جهانی قهرمان شدند بیان کرد: در نخستین دوره مسابقات جهانی، تیم تکواندو دختران و پسران نونهال کشورمان با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند.
 
وی با اشاره به اینکه بانوان دررشته تکواندو خوش درخشیدند گفت: بانوان تکواندو کار موفقیت‌های بزرگی در جهان و آسیا بدست آورده‌اند و اکنون دارای جایگاه بسیارممتازی هستند.
 
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه استان بوشهردارای پشتوانه‌ قوی تکواندو است افزود: استان بوشهر استعدادهای بسیار خوبی در بخش سبک وزن دارد که باید مورد حمایت قرار بگیرد.
 
17 پروژه ورزشی در استان بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: باعنایت و توجه‌ای که استاندار بوشهر به حوزه ورزش و جوانان دارد امسال 460 میلیارد ریال به طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی تخصیص یافته است.
 
  احمد بهروزیان‌فردبا بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در استان در حال تکمیل است اظهار داشت: امسال پروژه‌ها و طرح‌های مهمی در استان اجرا و پروژه‌های نیمه تمام تکمیل می‌شود.
 
وی از افتتاح 17 پروژه ورزشی در استان بوشهر خبرداد و گفت: در دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه ورزشی شامل‌ سالن‌های ورزشی، زمین‌های ساحلی و چمن مصنوعی در استان بوشهرکه با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا شده افتتاح می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در این ایام عملیات اجرایی 8 پروژه ورزشی آغاز می‌شود گفت: در ایام‌الله دهه فجرعملیات اجرایی 8 پروژه ورزشی در استان بوشهر شامل 6 زمین چمن مصنوعی، و دو زمین ورزشی ساحلی در استان بوشهر با اعتبار 110 میلیارد ریال آغاز می‌شود.
 
تکواندوکاران استان بوشهر شش مدال  کسب کرده‌اند

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر نیز با بیان اینکه تکواندوکاران این استان دارای جایگاه مهمی در کشورهستند گفت: تکواندوکاران استان بوشهر امسال شش مدال در عرصه ملی و فراملی کسب کرده‌اند که نشان از وجود قابلیت‌های ورزش تکواندو دراستان است.
 
غلامرضا کشتکار با تاکید بر حمایت مالی از هیئت تکواندو استان بوشهر گفت: امسال یک میلیارد ریال برای حمایت از برنامه‌های ورزشی تکواندو در استان بوشهر جذب شده است.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, | 19:54 | نویسنده : محمدامین |

 

 دلگرم: تا جایی که نیاز باشد در کنار ایرانجوان خواهم بود

 

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: چون به باشگاه ایرانجوان تعهد دادیم تا جایی که نیاز باشد در کنار ایرانجوان خواهیم بود، شرایط ما به رقبای بالای جدول قابل قیاس نیست اما به تک تک بازیکنانم ایمان دارم.

غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر شرایط تیمش را در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ یک مثبت ارزیابی کرد و گفت: طبق معمول دیرتر از سایر رقبا تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم، این هم از مشکلات تکراری فوتبال در استان ماست، از 40روز تعطیلات تنها 12 روز را تمرین کرده‌ایم سه مرحله برنامه تمرینات ما به دلیل مشکلاتی که همه می‌دانند به یک دوره کاهش یافت.
به گزارش «ایرانجوان بوشهر»؛ دلگرم ادامه داد: رضا سلیمانی و علی حقدوست را از دست دادیم و به جای آنها 3 بازیکن جدید به خدمت گرفتیم، توانایی جذب بازیکنان گرانقیمت را نداریم و با همین بضاعت به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی گفت: از شرایط مالی و مشکلات به اندازه کافی صحبت شده، جایز نیست بیش از این ادامه دهم، تاکنون حدود 10 درصد پول بازیکنان بازیکنان پرداخت شد هر چند 3، 4 نفر هنوز همین مبلغ را هم دریافت نکرده‌اند که امیدوارم مرتفع شود، به نسبت با جوانی تیمم در نیم فصل دوم بیشتر شده وهمین کار ما را سخت‌تر می‌کند، اما توکل به خدا می‌خواهیم برای فوتبال بوشهر آبروداری کنیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر افزود: هر فرد یا رسانه‌ای ما را نقد کند بدون تعارف به دیده منت می‌پذیرم، اما به هواداران ایرانجوان و علاقمندان به فوتبال بوشهر می‌گویم انتظارات را بیهوده از تیم ما بالا نبرید، توقع منطقی باید داشته باشیم، به اندازه کافی مشکلات ما رو شده تا جایی که توان خیلی از مسائل مهم تیمداری از عهده باشگاه خارج است.

دلگرم تصریح کرد: ما هم چون تعهد دادیم تا جایی که نیاز باشد در کنار ایرانجوان خواهیم بود،  شرایط ما به رقبای بالای جدول قابل قیاس نیست اما به تک تک بازیکنانم ایمان دارم، آنها در نیم فصل اول با شرف و مردانگی خود به بوشهری‌ها ثابت کردند با کمترین امکانات به فکر تیم هستند که جای بسی خوشحالی است.

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم تیم ما در لیگ یک بماند شاهکار کرده و مطمئن باشید تمام تلاشمان را در این راه خواهیم کرد.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در پایان خواستار حضور و حمایت هواداران در بازی مقابل گیتی‌‌پسند اصفهان شد و گفت: در گذشت محمد محمدی هوادار با معرفت ایرانجوان را تسلیت می‌گویم، مرد شریفی بود به دلیل حضور در اردوی تهران متاسفانه در مراسم ختم او نبودم همین جا از خانواده‌اش عذرخواهی می کنم، امید ما به مردم است، هوادار کنار ما باشد قوت قلب می‌گیریم و مشکلات را فراموش می‌کنیم، از آنها می‌خواهم صبورانه تیم را تشویق و به جوانان با انگیزه ما انرژی مثبت تزریق کنند.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, | 19:49 | نویسنده : محمدامین |

بازی بعدی

ایرانجوان بوشهر                               گیتی پسند اصفهان                

اطلاعات بازی
تاریخ بازی : یکشنبه 12 بهمن
ساعت : 14:30
بازی : هفته دوازدهم لیگ آزادگان
ورزشگاه :شهید بهشتی بوشهر

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, | 15:56 | نویسنده : محمدامین |

اگر می خواهید تیم مورد علاقه تان(ایرانجوان بوشهر)پیشرفت کند باید این تیم 70 ساله را حمایت پس از طرف مدیر وبلاگ از شما می خواهم در هنگام بازی در کنار تیم باشید.

ايرانجوان جمعه در مقابل شاگردان عمو فيروز


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, | 15:51 | نویسنده : محمدامین |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فانوس