اردوی آ مادگی تیم ایرانجوان بوشهردر تهران
به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت:جهت آمادگی تیم ایرانجوان بوشهر برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور اردوی 5 روزه این تیم درتهران از فردا اول بهمن در تهران آغاز خواهیم کرد.

به گزارش دی اسپورت به نقل از اداره ورزش و جوانان: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت:جهت آمادگی تیم ایرانجوان بوشهر برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور اردوی 5 روزه این تیم درتهران از فردا اول بهمن در تهران آغاز خواهیم کرد.

 عبدالحسین غلامرضا زاده افرود: چند دیدار تدارکارتی تیم ایرانجوان در این اردو برگزار خواهد شد.

وی اضافه کردچند بازیکن جدید در تمرینات این تیم شرکت خواهند کرد و بازیکنان مورد نظر کادر فنی جذب خواهند شد.

برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, | 23:43 | نویسنده : محمدامین |

 

 

کمک 100 میلیون تومانی اداره ورزش وجوانان به تیم ایرانجوان

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: همچنین احمدبهروزیان فردافزود:به دیگر باشگاههای حاضر در لیگ در صورت وجود اعتبار تا پایان سال کمک خواهد شد.

به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:با توجه به اولیت بندی اداره کل ورزش وجوانان استان در کمک به باشگاههای ورزشی استان در لیگ های سراسری کشور مبلغ 100 میلیون تومان به باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر کم مالی شد.

همچنین احمد بهروزیان فرد افزود:به دیگر باشگاههای حاضر در لیگ در صورت وجود اعتبار تا پایان سال کمک خواهد شد.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, | 23:40 | نویسنده : محمدامین |

 

VarzeshBU.IR

 

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: محمد محمدي "كلي" هوادار متعصب و قديمي ايرانجوان دار فاني را وداع گفت.

به گزارش "وبلاگ تیم ایرانجوان بوشهر"؛ کِلي که بعلت بيماري در بيمارستان شيراز بستري بود صبح روز دوشنبه جان به جان آفرين تسليم كرد. وي در مقطعي به عنوان تداركات باشگاه ايرانجوان بوشهر نيز مشغول به كار بود.

وبلاگ ایرانجوان بوشهر:اين ضايعه را تسليت عرض مي‌نمايد.VARZESHBU.IR

 

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, | 13:33 | نویسنده : محمدامین |

تمرینات ایرانجوان مجددا آغاز شد

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: تمرينات ايرانجوان بوشهر بعد از وقفه اي چند هفته اي بار ديگر از سر گرفته شد.

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: ميثم بشكوه مدير عامل اين تيم در گفتگو با خبرنگار فوتبال بوشهر ضمن اعلام اين خبر گفت:با تلاشهاي صورت گرفته از روز چهارشنبه تمرينات تيم با حضور كليه نفرات اغاز شد.مبلغي پول{حدود يكصدميليون تومان}در اختيار تيم قرار گرفته كه سعي خواهيم كرد بين بچه ها تقسيم كنيم.به لطف استاندار و ديگر مسولان همين مبلغ هم كمك حال تيم ما شد.

مدير عامل ايرانجوان ادامه داد :به جز سليماني و حقدوست بازيكن ديگري از ما جدا نخواهد شد. درايت كادر فني ،انگيزه بازيكنان و حمايت هواداران براي ادامه كار، به ما اين اميد را مي دهد كه تلاش خود را دو چندان كنيم.ايرانجوان ملك شخصي هيچ كس نيست،هر بزرگتر و پيشكسوتي كه تيم را دوست دارد و قلبش براي ايرانجوان مي تپد قدم جلو بگذارد و باعث دلخوشي ما شود.در شرايط حساس كنوني بايد اختلافات را كنار گذاشت تا تيم لطمه نخورد.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 26 دی 1393برچسب:, | 14:37 | نویسنده : محمدامین |

دی اسپورت: از ايرانجوان خبر جديدي نيست! جدايي بازيكنان گويا ادامه دارد...خبر مي رسد كاظم حياتمنش و اميد غلامي دو بازيكن غير بومي ايرانجوان در آستانه جدايي هستند و خواستار دريافت رضايت نامه خود شده اند.

تمرينات هنوز آغاز نشده و مشخص نيست چه آينده اي در انتظار تيم است. هيچ پولي هم به بازيكنان پرداخت نشده و انگار خواب زمستاني براي ايرانجوان ادامه دارد!

تلفن همراه سرمربي تيم هم خاموش است، بنده خدا دلگرم هم دلسرد شده..

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:, | 21:44 | نویسنده : محمدامین |

بازی بعدی

ایرانجوان بوشهر                               گیتی پسند اصفهان                

اطلاعات بازی
تاریخ بازی : یکشنبه 12 بهمن
ساعت : 14:30
بازی : هفته دوازدهم لیگ آزادگان
ورزشگاه :شهید بهشتی بوشهر

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, | 14:51 | نویسنده : محمدامین |

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: بازیکن بوشهری مس رفسنجان گفت: مسئولان استان بدانند این نگاه قهر آمیز با فوتبال بوشهر خوب نیست و امیدوارم روزی برسد که تیم‌های استان بوشهر بدون دغدغه مالی در مسابقات شرکت کنند.

به گزارش "وبلاگ ایرانجوان بوشهر"؛ رضا سلیمانی بازیکن سابق تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر که در فصل نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک به مس رفسنجان پیوسته امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از جدایی خود و ترک ایرانجوان پرده برداشت و گفت: فکر می‌کنم در این فوتبال هر چقدر سالم باشی و کاری به کار دیگران نداشته باشی بهتر است اما بازیکنانی نظیر من که صدایشان در نمی‌آید همواره مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند.

این بازیکن 26 ساله بوشهری ادامه داد: من جز فوتبال هیچ شغل دیگری ندارم، برای بهتر شدن شرایط زندگی خود و خانواده‌ام بوشهر را ترک کردم تا شاید از این فوتبال پول یک پراید هم نصیب من شود،‌ در مدت زمانی که در شاهین بودم همواره آخرین نفری بودم که پولی به من پرداخت می‌شد این در حالی است که حدود 200 میلیون تومان طلب داشتم، با هزار امید و آرزو به ایرانجوان پیوستم تا برای شهرم بازی کنم که هر چه در توان داشتم گذاشتم اما مجانی بازی کردن هم حدی دارد، از سال گذشته حدود 80 میلیون تومان طلب داشتم و در فصل کنونی به جز 800 هزار تومان پاداش یک درصد از قراردادم پرداخت نشد.

VARZESHBU.IR

سلیمانی افزود: 6 ماه مجانی برای ایرانجوان بازی کردم، اول فصل به احترام دلگرم و با درخواست پورکبگانی در ایرانجوان ماندم، با وجود چند پیشنهاد خوب از قرارداد سال گذشته‌ام، برای تیم شهرم بازی کردم، وقتی هیچ کسی در استان به فکر چند فوتبالیست مانند من نیست گناه من چیست که باید جوانی‌ام را مجانی هدر دهم، هر چه داشتم برای فوتبال بوشهر گذاشتم و به عشق هواداران همه کار کردم اما شنیدن وعده‌های دروغ، من و خانواده‌ام را کلافه کرده بود.

بازیکن جدید مس رفسنجان تصریح کرد: در نیم فصل چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های مختلف لیگ یکی داشتم یکی از تیم‌های هم‌گروه با ایرانجوان به اندازه دو برابر قراردادم با ایرانجوان برای نیم فصل به من پول می‌داد اما حاضر نشدم در نیم فصل دوم مقابل تیم شهرم بازی کنم و تصمیم گرفتم به تیمی در گروه مقابل بپیوندم، مردم قضاوت کنند وقتی هیچ پولی نیست و ریالی به ما نمی‌دهند با چه امیدی بازی کنیم؟ تا روز آخر هم خبری از پول نبود، در نیم فصل گذشته توانایی پرداخت 20 درصد قرار داد ما نبود، پورکبگانی مرد شریفی است همانطور که قول داده بود و گفته بود اگر پولی ندادیم در نیم فصل برو، به وعده‌اش عمل کرد و فسخ قرارداد من را داد در حالی که بدون دریافت یک ریال پول و بخشیدن کل طلبم بوشهر را ترک کردم.

سلیمانی در خصوص حضورش در باشگاه مس رفسنجان گفت: زینعلی مدیرعامل این باشگاه آنقدر مرد و با معرفت بود که حتی حاضر بودم قرارداد سفید امضا کنم، نحوه برخورد آنها در باشگاه مس برایم جالب بود و حالا متوجه می‌شوم چرا چهار بازیکن بوشهری قبل از من در این تیم توپ زده‌اند و همه فقط از این باشگاه تمجید می‌کنند.

وی همچنین گفت: وینگو بگوویچ از ابتدای فصل من را می‌خواست و می‌دانم که فوتبال مرا قبول دارد و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌ها را برای مس انجام دهم.

سلیمانی در خاتمه به خبرنگار فارس گفت: در این مدت پدر و مادرم به شدت از شنیدن وعده‌های دروغین خسته شده بودند و حتی تمرکز خودم هم بهم ریخته بود، من هم مانند دیگر بچه‌های قدیمی از این شهر رفتم اما مسئولان استان بدانند این نگاه قهرآمیز با فوتبال بوشهر خوب نیست و امیدوارم روزی برسد که تیم‌های استان بوشهر بدون دغدغه مالی در مسابقات شرکت کنند.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 20 دی 1393برچسب:, | 22:27 | نویسنده : محمدامین |

 

VarzeshBU.IR

 

ورزش بوشهر: یادداشتی به رئیس جمهور

حسین شاکری - مجید اصلانی

جناب آقای رییس جمهور : بوشهر مهد فوتبال وسلسله جنبان فوتبال ایران است

ضمن خیرمقدم به کاروان نشاط آور تدبیر و امید به استان بوشهر

جناب دکتر روحانی:

براساس آن چه که تاریخ شفاهی و مکتوب می گوید نیروهای بریتانیای کبیر به عنوان قدرت برتر وامپریالیسم جهانی وقت، رفت وآمد وتهاجماتی خمسه وپنج باره به این خطه زرخیز واستراتژیک ا یران عزیز داشتند که جدا از خوی استیلا طلبی ومعایب متعدد ، دست آوردهایی هم برای بوشهر وبوشهری ها داشتند که یکی از مهم ترین آنان ارمغان فوتبال وبرخی دیگر ازرشته های ورزشی مدرن والمپیکی هم چون بیس بال تنیس و حتا بیلیارد وگلف بود به واقع مردم منورالفکر و متعهد بوشهر درعین رعایت اصول دینی وملی مبارزه سرسختانه با خصم متجاوز ، مسایل مختلفه را قاطی نکرده ، اسیر مغلطه وتعصب کورکورانه وجاهلانه نشده ونکات مثبت تنیده درفرهنگ آنان را می پذیرفتند . یکی از از این پذیرش ها به فوتبال برمی گردد . رشته ایی فرا ورزشی که جهان امروز را شیفته خود کرده وبه چالش طلبیده است . برهمین مبنا و ثبت تاریخی در اواخر قرن نوزدهم برای نخستین بار پدیده ی فوتبال از طریق بندر بوشهر وارد ایران گردید ورفته رفته به سایر نقاط کشور تسری پیدا کرد . از آن زمان تاکنون مردم بوشهر به فوتبال تنها به عنوان یک رشته ورزشی نگاه نکرده و آن را بخشی از زندگی و فرهنگ خود می دانند . تا آن جا که کسی فوتبال وشنا را بلد نباشد ، نمی تواند یک بوشهری باشد !

رشته ایی که برای بوشهری ها صرفا ورزشی مردانه نبوده واز زن تا مرد و پیرزن تا پیرمرد گرفته تا کودک ونو جوان اگرهم درگیر آن نباشند ولی غیر مستقیم وحداقل به عنوان یک هوادار پیگیر حرفه ایی اخبار واتفاقات مربوط به آن می باشند وبه قولی بوشهری ها با تو پ دنیا می آیند ودر بزرگی توپ را قورت می دهند . اما نکته بعد این است که مردم این شهر چه در زمان حضور کشورهای مختلف متجاوز ، چه در زمان جنگ تحمیلی وچه در زمان بحران های شدید اقتصادی رهاگر فوتبال نبوده وبا چسبیدن به آن سعی در فراموش کردن دردهای خود و جستجو وانتظار برای گشودن دریچه های امید بوده اند . فوتبالی که بچه های آنان را در اوج نداری و تنگدستی ایمن می کرد تا به بیراهه نروند . حتا اگر قرار بود با پاهای برهنه ولباس های مندرس و سبخی با یک توپ چند وصله ایی کهنه در سنگلاخ ها وسبخزار ها بدوند وخودرا به دروازه هایی که نه میان دو تیر که میان دوسنگ قرار گرفته بود ، برسانند وشب ها با پاهای زخمی ودرد مفاصل شدید سراز بستر در پشت بام درآورند وبا شرح ماوقع بازی ، درد های شان را فراموش واز یاد ببرند !

اما متاسفانه امروز جریانی دارد این دریچه را هم روی مردم بوشهر می بندد مردمی که خود چنان ناراحتند که می بینند درحالی که دولت های متعدد ، این استان را به واسطه گنج های بزرگی مثل چاه و نفت ، پایانه ایی نفتی درخارگ که 99 درصد نفت کشور را ازاین مکان صادر می شود وثروت بزرگ دریایی که بیش از 750 کیلومتر نوارساحلی دارد وگمرکات و نخلستان ها و ... اعتراف برپایتختی بوشهر به عنوان پایتخت انرژی وثروت کشوررا دارند ، ازفقری مفرط وبی توجهی عجیب رنج می برند مردمی که می بینند استان های دیگر به نام پارس جنوبی وشرکت نفت حتا درتهران صاحب تیم وباشگاه های متعدد هستند اما به متولی ، تولیت و مالک وصاحب اصلی آن که بوشهر است توجهی نشده ویا اگر هم شده آنقدر ناچیز است که قابل اعتنا نیست . مردمی که می بینند به واسطه مهم ترین نیروگاه اتمی کشور ، مهم ترین بخش صدور نفت کشور، مهم ترین بخش تاسیسات گازی وفرآورده هایش وبه خاطر اهمیت مرزی واستراتژیکی وحضور نیروی هوایی ودریایی که نه دور از شهر که دربطن شهر قرار گرفته همواره این آنان هستند که باید خطرات وتبعات وتهدیدات آن را تحمل کنند وباز هم نه نگاه ویژه که نگاهی حداقل مثل دیگر استان ها به آن نمی شود پیوسته از خود می پرسند که چرا حداقل امکانات معمولی ورزشی ، تربیتی ، آموزشی وفرهنگی هنری به آن ها داده نمی شود

جناب آقای دکتر روحانی

ما می خواهیم رقابت مناسبی با استان های برخوردار هم از نظر فنی وزیربنایی وهم از نظر مالی و حمایتی پایدار داشته باشیم . ما می خواهیم فوتبال منظم وپرنشاطی در کرانه آب های خلیج فارس داشته باشیم اظطراب ونگرانی ها از فوتبال ریشه دار بوشهر رخت بربندد واین هیولای چند سرهزینه ها غیر منطقی فوتبال نمی گذارد راه های برون رفت ازاین بحران دشوار را بیابیم و علیرغم تلاش های سالیان گذشته زیر ساخت ها وآماده سازی تیم های بوشهری در لیگ های مختلف کشوری مطابق با نیازهای آن نیست ولی این ناله ها را بهانه قرار نداد ه ایم سعی کرده ایم با کار وتلاش وامید به پیش برویم . فوتبال بوشهر بخشی از منافع کلان فوتبال ملی است وتاثیرگذاربوده وهست و جوانان این دیار اشتیاق بالایی برای دیده شدن دارند امیدواریم با تمهیدات حضرتعالی به عنوان سالار کاروان امید وتدبیردر جلسه هیات دولت که دربوشهر مصوب می نمایید دستاوردهای این سفر برای خانواده بزرگ فوتبال استان در تمامی رده ها ی سنی آقایان و بانوان به گونه ای باشد که فوتبال بوشهر با یک ساماندهی دقیق وصحیح در مسیر رشد وبالندگی فوتبال فردا قرار بگیرد وشورای عالی ورزش استان نیز تمام تلاش خودرا در بخش حمایت از ورزش قهرمانی وحرفه ای بکار گیرد تا فوتبال ( چمنی – سالنی و ساحلی) موفق تر از گذشته افتخار آفرینی نماید.

پیشنهادات :

1 – برای خارج شدن ازبلاتکلیفی ودر نظر گیری پایگاهی برای تصمیمات استراتژیک ورزشی به عنوان مرکز فصل الخطاب مقررفرمایید استاندار بوشهربه عنوان نماینده اول دولت، ریاست فعال پارلمان عالی ورزش استان را به عهده گیرند ( خاطرنشان می شود که استاندارطی دونشست مورخ 4 / 11 / 92 و 3 / 3 / 93 چنین نشستی با نهادها وسازمان ها داشته اند ) که خروجی آن تاکنون تاثیری درروند ورزش قهرمانی وحرفه ای نداشته است . البته این وضعیت در غالب استان ها برقرار بوده و علت آن به این نکته برمی گردد که درعمل توجه لازم وعمیق به ورزش به عنوان اصلی از انقلاب ونظام کشورداری وجود ندارد و هنوز هم فوتبال را همان توپ بازی و مال بچه ها می دانند و نه یک صنعت درآمدزا !

2 – شورای عالی ورزش استان با ایجاد مرکز مطالعات فوتبال جنوب -بوشهر و تحقیق وپژوهش و اختصاص ردیف بودجه بدین منظور با مطالعه وترسیم راه توسعه ورزش دراستان با تشکیل کمیسیون های تخصصی هررشته ورزشی حداقل هرماه یک بار تشکیل جلسه داده وبا راه اندازی ستاد ودبیرخانه ای مجزا با همکاری اداره کل ورزش وجوانان نقشه های راهبردی ومطالبات خودرا پیگیری و شرح آن را توسط سخنگوی شورا به مردم گزارش دهند.

3 – شورای عالی ورزش در استان بوشهر بایستی نگاه تخصصی وعمیق به مطالبات ورزشی مردم استان داشته ونگاهی خاص ونه عام داشته باشد با توجه به قرار گرفتن عنصر فوتبال به عنوان جزیی تفکیک ناپذیر از زندگی وفرهنگ مردم بوشهر وخواست آن ها باید دراولویت محض قرار گیرد ونباید دراین استان مسوولین دچار خلط مبحث شده که توجه بیش از حد به فوتبال جفا و بی عدالتی به سایر رشته هاست در این استان ماجرا متفاوت است و هرچند که به سایر رشته های قهرمانی ومدال آور توجه شود اما فوتبال بایستی درراس قرار بگیرد.

4 – با توجه به این مساله که جنوبی ها با فوتبال متولد می شوند و علاقه مفرط نونهالان ، نوجوانان و جوانان بوشهربه این رشته است مقررفرمایید با گسترش زمین های ورزشی زمینه فعالیت وشکوفایی وبیمه کردن آنان دربرابر تهدیدات مهاجمان برنامه ریز شرورضد فرهنگی بیش از گذشته فراهم آید.

5 – در نظر گرفتن بودجه ای فوری برای ایجاد ساختمان وتجهیزات استاندارد عالی فرهنگستان فوتبال ( آکادمی فوتبال امید وتوسعه استان بوشهر ) برابر استاندارد فیفا وفدراسیون جمهوری اسلامی

6 – متاسفانه هیات فوتبال و سایر هیات های ورزشی در سرتاسر استان جایگاه مناسبی برای پیشبرد امور روزمره خود نداشته ویا در محلی محقر خدمات خودرا به مراجعین انجام می دهند که این خود شایسته مردم با عزت و ورزش دوست نبوده ونیست و جا دارد در مصوبات نیز ردیف بودجه ای بدین منظور لحاظ گردد.

7 – مقرر فرمایید تا رییس شورای عالی ورزش استان با همکاری اداره کل ورزش وجوانان برای احداث جایگاهی به نام " دهکده ورزش بوشهر" که درآن مکان ها وکمپ هایی برای رشته های مختلف ورزشی از جمله زمین برای تمرین ، بدن سازی ، استخر، سالن کنفرانس با تجهیزات ، کلینیک پزشکی مجهز وکنترل دوپینگ ، مهمان خانه های ورزشی ، ساختمان مخصوص مربیان ، داوران وکمیته های اموزش، چمن مصنوعی وامکانات خشک شویی ولجستیکی ... در نظر گرفته شده اجرایی و حضرتعالی به عنوان یکی از یادگارهای سفرتان به این استان همیشه به نیکی یاد نمایید .

8 – درقبال درآمدهای روزانه گمرک و بخش نفت وگاز وپتروشیمی استان یک درصد به بخش توسعه ورزش در سطوح پایه استان و تجهیز و توسعه اماکن ورزشی آنان تخصیص یابد .

9 – باشگاه های سازنده و استعدادساز فوتبال را با بسته های تشویقی و امید به فوتبال فردا را حمایت همه جانبه نمایید .

10 – برای اهمیت دادن وسمت وسوی شیوه درست زندگی فوتبال آموزان راه اندازی اردوهای ورزشی تابستانه و زمستانه آموزشی گردشی ، فرهنگی وهنری با همکاری هیات فوتبال ، اداره کل ورزش وجوانان ، آموزش وپرورش ، هلال احمر ، ارشاد اسلامی وشهرداری ویژه مدارس فعال فوتبال با حضور استعداد یابان و مربیان و نمایندگان اولیا فوتبال آموزان لازم وضروری می باشد

11 – توسعه صنعت فوتبال ( به ویژه فوتبال ساحلی) وصنعت گردشگری ورزشی با توجه به سواحل وبنادر موجود استان، ورزش های ساحلی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

12 – توسعه ورزش بانوان و حضور نمایندگان بانوان در شورای عالی ورزش استان و ایجاد امکانات لازم برای مادران سالم فردا

13 – تکمیل پروژه ساخت ورزشگاه های نیمه کاره در سرتاسر استان به ویژه استادیوم 15 هزارنفری تنگک و اختصاص بودجه برای بهبود شرایط تمام چمن های وررزشگاه های موجود.

14 - تشویق بخش خصوصی وفراهم کردن تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران این بخش در امر حمایت از باشگاه ها وتیم های پایه و توسعه استادیوم ها وایجاد کمپ های فوتبالی و مینی کمپ دروازه بانی

چیزی که برای همه ما مهم است این است که وقتی یک کار را خوب شروع می کنیم همه تلاش نماییم در بالاترین سطح تمامش کنیم .


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 20 دی 1393برچسب:, | 19:20 | نویسنده : محمدامین |

 

VarzeshBU.IR

 

به گزارش وبلاگ ایرانجوان  بوشهر؛ باشگاه هفتاد ساله‌ی ایرانجوان بوشهر که روزهای پر التهابی را سپری می‌کند و خبرهای خوشی از آن درز نمی‌کند. بالاخره خبری قابل توجه به گوش رسید.

به گزارش "وبلاگ ایرانجوان بوشهر"؛ بالاخره مسئولین فعلی باشگاه آستین‌ها را بالا زدند تا برای ادامه‌ی حیات این باشگاه هفتاد ساله دست به کاری ارزشمند زده و دل هوادران فهیم باشگاه را شاد کنند. آری باشگاه ایرانجوان در حال واگذاری به اعضاء محترم هیئت مؤسس است. البته این واگذاری طبق همان صورتجلسه‌ای انجام می‌گیرد که در ابتدای فصل تنظیم شد ولی بلاتکلیف باقی ماند تا به امروز که دوباره بزرگان باشگاه و با پیش قدم شدن جعفر پورکبگانی تصمیم گرفتند در حرکتی ارزشی این باشگاه را نجات دهند.

گفتنی است طبق این صورتجلسه هیئت مؤسس، باشگاه را بهمراه بدهی‌های آن بعهده می‌گیرد هیئت مؤسسی که در رأس آن حاج علی وزیری و حاج مجید رجبی بهمراه دیگر اعضا که تعدادشان به پانزده نفر می‌رسد قرار دارد.

باید از مدیران قبلی این باشگاه تشکر کرد و آروزی موفقیت برای هیئت مؤسس و آینده باشگاه کرد.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 18 دی 1393برچسب:, | 20:47 | نویسنده : محمدامین |

 

VarzeshBU.IR

 

ورزش بوشهر: محمد مهین دوست بعنوان سرپرست جدید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر انتخاب شد.

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر: طی حکمی از سوی احمد بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر محمد مهین دوست مربی بدنساز ایرانجوان بوشهر بعنوان سرپرست جدید روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی شد.

در حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر خطاب به وی آمده است به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهرمنصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری و تعامل با همکاران این اداره کل در انجام امورموفق و موید باشید.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:, | 14:31 | نویسنده : محمدامین |

ورزش بوشهر: مهاجم دو فصل اخیر ایرانجوان بوشهر به تیم فوتبال مس رفسنجان پیوست.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ حمید رضا سلیمانی که سابقه بازی در ایرانجوان و شاهین بوشهر را دارد امروز با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال مس رفسنجان پیوست.

مس رفسنجان در لیگ دسته اول حضور دارد و صدرنشین گروهش در این رقابت‌هاست.

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:, | 14:31 | نویسنده : محمدامین |

VarzeshBU.IR ورزش بوشهر: در حالی که تیم‌های ورزشی استان بوشهر با مشکلات عمده مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، اما استاندار بوشهر قول داده برای حل این مشکلات مذاکراتی با مدیران صنایع بزرگ مستقر در استان انجام دهد.

به گزارش "ورزش بوشهر" و به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، جمعی از اصحاب رسانه و ورزشی‌نویسان در نشست با استاندار بوشهر مسائل و دغدغه‌های خود در حوزه ورزش را بیان کردند که عمده مشکلات به مسائل مالی مربوط بود.

عبدالرضا کللی ورزشی‌نویس بوشهری در نشست خبری اصحاب رسانه با استاندار بوشهر در خصوص مسائل و مشکلات موجود ورزش استان اظهار داشت: نگاه سطحی و غیرکارشناسانه نمی‌تواند راه‌گشای مشکلات موجود تیم‌ها و باشگاه‌های ورزش استان باشد و هم‌اکنون اکثر باشگاه‌ها به دلیل عدم وجود بودجه مصوب در ابتدای فصل دچار مشکلات عدیده مالی هستند و در همین راستا سوق دادن باشگاه‌ها به سمت تحت پوشش رفتن توسط ارگان‌های مهم در استان ضروری به نظر می‌رسد.

کللی در خصوص عملکرد شورای ورزش استان افزود: به نظر می‌رسد شورای ورزش استان باید پیگیر تغییر ساختار در باشگاه‌ها و نحوه مدیریت آنها باشد و شیوه‌های نوین و کارساز جایگزین روش‌های سنتی مدیریتی موجود باشد و در این راه می‌توان از استان‌های موفق کشور الگوبرداری کرد.

ورزشی‌نویس بوشهری در خصوص توجه تیم‌های پایه نیز گفت: باید تلاش بیشتری در جهت تقویت و رشد تیم‌های پایه و استعدادیابی موثری انجام شود تا در سال‌های آینده ورزش استان سرشار از نیروهای بالقوه بومی باشد، استفاده از مربیان و کارشناسان مجرب در امر استعدادیابی و داشتن برنامه‌ای مدون در پرورش آنها می‌تواند زمینه‌ساز سازندگی و رشد استعدادهای نهفته ورزش استان شود.

کللی در پایان گفت: تیم‌های ورزشی استان علاوه بر مسائل مالی نیازمند حمایت معنوی مسئولان هم هستند و حضور در جمع ورزشکاران می‌تواند باعث افزایش انگیزه و روحیه آنها شود.

حسن غریبی مدیر سایت ورزشی لیل بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: هم‌اکنون 16 تیم فوتبال در رده‌های مختلف سنی در رقابت‌های کشوری مشغول به فعالیت هستند که بجز تیم فوتبال پارس جنوبی مابقی تیم‌ها با مشکلات عدیده مالی روبرو هستند که حمایت جدی مسئولان استان را در این زمینه طلب می‌کند.

مدیر سایت ورزشی لیل بوشهر افزود: برای پیشبرد اهداف ورزش استان پیشنهاد می‌شود اتاق فکری متشکل از کارشناسان و پیشکسوتان تشکیل شود تا زمینه پیشرفت ورزش استان در همه زمینه فراهم شود.

غریبی ضمن تمجید از عملکرد هیئت فوتبال استان تاکید کرد: هیئت فوتبال استان بوشهر در یکسال فعالیت چشمگیر داشته است و می‌طلبد دیگر مسئولان استانی هم حمایت لازم از تیم‌های ورزشی بخصوص فوتبال که طرفداران زیادی در بین جوان این استان دارد را انجام دهند.

مصطفی سالاری استاندار بوشهر در پاسخ به سئوالات و اظهارات این ورزشی‌نویس گفت: در زمینه مشکلات مالی باشگاه‌های ورزشی باید دیگر ارگانها، نهادها و شرکت‌های دولتی نیز به کمک استانداری بیایند و در کنار ابن امر مدیران باشگاه‌ها هم با رویکردی نوین در امر مدیریت در حد توانشان به فکر تامین منابع مالی باشگاه خود باشند.

استاندار بوشهر در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان به زودی مذاکراتی مدیران شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان خواهیم داشت که بتوانیم بخشی از مشکلات مالی باشگاه‌های ورزشی را کاهش داده و زمینه تحت پوشش رفتن آنها نیز فراهم شود.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 15 دی 1393برچسب:, | 23:10 | نویسنده : محمدامین |

ایران جوان بوشهر: حسين پور اميني با اشاره به اینکه 3 پيشنهاد خوب مالی از تیمهای لیگ یکی دارد افزود: مسئولان به فکر نماينده استان نيستند ولی بازيکنان غيرتمندانه جنگيدند تا و از آبروی فوتبال استان دفاع کردند.
بازيکن ايرانجوان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار درباره حضورش در اين تيم اظهار داشت: قبل از فصل با پيشنهادي که از فجر شهيد سپاسي داشتم با اين تيم به توافق رسيدم و با عقد قرارداد داخلي ببه اين تيم پيوستم ولي با توجه به شرايط موجود تشخيص دادم از اين تيم جدا شوم و پس از جدايي با پيشنهاداتي که از تيم هاي مختلف داشتم به تيم ايرانجوان بوشهر بازگشتم تا چهارمين سال حضورم در ليگ يک را با اين تيم سپري کنم و از اينکه به تيمم برگشته ام خيلي خوشحال هستم.
حسين پوراميني بازيکن ايرانجوان بوشهر

 

حسين پوراميني افزود: اين فصل 13 تا 14 بازيکن خوب از ايرانجوان  جدا شدند ولي با توجه به جذب بازيکنهاي بومي وغيربومي خوبي که به تيممان اضافه شدند توانستيم با يک تيم جوان و با انگيزه راهي مسابقات شويم ، هرچند تيم خيلي دوربسته شده بود و تمرينات را در آخرين زمانها آغاز کرديم.
کاپيتان ايرانجوان افزود: امسال باتوجه به تيمهايي که در گروه ما هستند به جزيکي دو تيم تقريبا همه براي صعودبه ليگ برتر بسته شده اند و ما در صورتي که تيم را براي ماندن بسته ايم و بدون هيچ دريافتي اما نتايجي در شان فوتبال بوشهر بدست آورديم و بازيکنان غيرتمندانه جنگيدند و در حال حاضر با تفاضل نسبت به تيم دوم درجايگاه سوم قرارداريم.

 

وي در خصوص بستن بازوبند کاپيتاني در اين فصل تصريح کرد: امسال چهارمين سالي است که براي ايرانجوان بازي ميکنم البته يک سال هم براي جوانان ايرانجوان در ليگ برتربازي کرده ام ؛ من در اصل کاپيتان سوم ايرانجوان بعداز اقاي محمدي و فياض بخش هستم که در نبود اين عزيزان بازوبند به من داده مي شود و باعث افتخار است که توانسته ام بازوبند تيم بزرگ و قديمي وريشه دار ايرانجوان را بر بازو ببندم.

حسين پوراميني بازيکن ايرانجوان بوشهر

 

پوراميني پيرامون شرايط مالي ايرانجوان در فصل پيش رو گفت:همه از گفتن مشکلات مالي فوتبال استان بوشهر خسته شدند و به نوعي اين درد را تکراري مي‌دانند . متاسفانه هنوز هيچ دريافتي نداشتيم درصورتي که قراربود هفته چهارم 20 درصد از قراردادها پرداخت شود ولي با توجه به زحمات و تلاش هايي که اقاي پورکبکاني و بشکوه تا اين لحظه انجام دادن هنوزهيچ دريافتي نداشتيم و مسولين به فکر نماينده استان نيستند و هيچ کمکي به اين باشگاه مردمي نکرده اند اما باتوجه به وعده هايي که اقاي بشکوه داده است اميدواريم طي روزهاي آينده مشکلات مالي برطرف شود.

بازيکن ايرانجوان بوشهر در خاتمه گفت: 3 پيشنهادات خوب مالي از تيم هاي ليگ يک دارم و اين تيمها حاضر هستند 50 تا 60 درصد قرارداد را همان ابتدا پرداخت نمايند اما چون دوست دارم امسال در خدمت غلام دلگرم باشم و به تيم استانم کمک کنم قيد پيشنهادات را مي زنم.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 14 دی 1393برچسب:, | 13:28 | نویسنده : محمدامین |

گروه الف:
6 گل : عیسی آل کثیر (آلومینیوم)

5 گل: امید زلیکانی(فولادنوین اهواز)

3گل : بهنام بیرانوند (تربیت نوین) ، فرشید علیزاده و افشین دانشیان (نفت و گاز) ، عبدالکریم اسلامی (مس کرمان) و شهرام گودرزی (فجر سپاسی)، حسین بیت سعید(فولادنوین اهواز)

2 گل : اسماعیل کیانی (نیروی زمینی)، عقیل کعبی، مصطفی آهی و علی اصغر عاشوری (فولادنوین اهواز) ، ایمان رییسی ، علی گودرزی و کریم شاه وردی (استقلال اهواز) ، حمید رضا سلیمانی و علی بیگدلی (ایران جوان) ، حمید کاظمی، مهدی موذن، مرتضی عزیزمحمدی و سجاد اژدر (گیتی پسند) ، سیدمحمد حسینی (فجر سپاسی)، ابراهیم کوه افکن و موسی شهبازی (شهرداری اردبیل)، هادی دهقانی(آلومینیوم)

یک گل : میلاد روزبهانی ، سهیل هزار جریبی ، سعید حلافی و احسان پورشیخ علی (نیروی زمینی) ، محمد جلیزی (فولاد نوین اهواز) ، امیر مشایخ ، محمد پهلوان ، حسین پور امینی، محسن فیاض بخش و حسین موجی (ایران جوان)، مهران قاسمی، منصور تنهایی و سجاد سیفی (گیتی پسند) ، عیسی پرتو ، صابر میرقربانی ، محمد قاسمی نژاد ، پویا خاورپور، هادی ریاحی، اکبر صغیری، سید محسن حسینی و ابوالفضل قربانی (نساجی) ، خیراله ویسی، مهدی ودادی ، امید سینک و مصطفی نوروزی (استقلال اهواز) ، احمد جعفری ، هادی دهقانی و سعید ناصری (آلومینیوم) ، امیر خدامرادی ، علی کریمی ، علی کرمی ، حمید جعفری ، رضا قیالی و اسماعیل هاشمی(نفت و گاز)، محمد دانشگر، محمدرضا نجات و فرشید اسماعیلی (فجر سپاسی) ، علیرضا نظیف کار، محمد علیزاده، بابک حاتمی، فرزاد حسین خانی و احمد زنده روح (مس کرمان) ، روح اله نعمتی ، مصطفی کریمی، عباس کندل، حسن شوشتری ، مهرداد کمالی و نادر قاسمی (شهرداری اردبیل) ، حمید جعفری ، سیدمحمدعلی حسیینی و مجید اسماعیل زاده (تربیت نوین یزد)

گروه ب :
7 گل : رحیم مهدی زهیوی (نفت آبادان)

5 گل : سجاد حیدری مقدم (مس رفسنجان)

4 گل : محسن آذرباد (پاس)

3 گل : محمد جواد رحیمی، کمال الدین نیکخو (اتکا) ، کریم احمدی، حمید غلامی و فرهاد خیرخواه (سیاه جامگان) ، امیر رفعتی (گل گهر) ، میلاد پور صف شکن و پیمان میری (پارسه)

2 گل : احسان طیبی (اتکا) ، مجتبی بیژن (شهرداری تبریز) ، محسن میرابی (پارسه) ، مهرزاد رضایی و حمید مروی و فرهاد خیر خواه (سیاه جامگان) ، جواد ماهری و دانیال عامری (شهرداری بندرعباس) ، علیرضا بیک زاویه و سیدعبدالله حسینی (فولاد یزد) ، فرشاد سالاروند و امین متوسل زاده (مس رفسنجان) و حامد طه زاده (نفت آبادان)، میلاد قربانی (داماش گیلان)، حسین رسولی(گل گهر)، سعید خردمند (پاس)

یک گل : بابا رحیمی ، سجاد عرفانی ، حسین رحیمی و روح اله سلطانی (فولاد یزد) ، مهران موسوی و فرزاد آشوبی، رضا معقولی ، احسان پیرهادی و علی پورمحمدی (شهرداری تبریز) ، حمید مروی و حسین نظیری (سیاه جامگان) ، مقداد قباخلو ، محسن ربیع خواه ، عباس مرداسی ، فاخر تهامی ، محمد زبیر نیک نفس و مرتضی غلامعلی تبار و محمد پور محمد (نفت آبادان) ، مهدی رستمی، عباس کاظمیان و علی جراح کار (مس رفسنجان)، محمد دادرسی، سعید مرتضوی، سعید مدنی ، امیر تیزرو ، حسن نجفی ، محمد رستمی ، سعید اسماعیل پور و حمید خدابنده لو (داماش گیلان)، حامد حاجتی ، یاسر وکیلی، حسین حجازی پور، محمد احمد پوری ، امین حجازی و امین پورعلی (راهیان) ، حمزه مظفری، مهران گلزاری ، مختار جمعه زاده ، میلاد امیری ، حسین حجازیان و آرمان اکوان (گل گهر) ، علی مطوری، نقی شاه مرادی، جابر نصیری ، فرشاد سالاروند (شهرداری بندرعباس)، محمدصادق کریمی، علی یونسی ، اکبر بختیاری ، مجتبی محبوب مجاز (پاس) ، محمد علی صنعتی (اتکا) ، محمدصادق طاهری ، سجاد عاشوری و امیرحسین موسی زاده و محمد اسماعیل نظر(پارسه)


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 5 دی 1393برچسب:, | 16:5 | نویسنده : محمدامین |

میزبان                 مهمان

فجر سپاسی ---- الومینیوم14:00

مس کرمان ----نفت گاز گچساران14:00

نساجی مازندران ----استقلال اهواز14:00

شهرداری اردبیل ----تربیت نوین یزد14:00

فولاد اهواز----نیروی زمینی14:30

ایرانجوان بوشهر----گیتی پسند 14:30


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:, | 19:51 | نویسنده : محمدامین |

به گزارش ایران جوان بوشهر تیم ایران جوان بوشهر با گلزنی زیبای علی بیگدلی در دقیقه 86 چهارمین برد خود را کسب کرد و با کم بودن یک تفاضل گل در سوم جدول قرار دارد.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:, | 16:57 | نویسنده : محمدامین |

میزبان            مهمان

الومینیوم1-0مس کرمان14:00

فجر سپاسی1-0استقلال اهواز14:00

نساجی مازندران1-1گیتی پسند14:00

شهرداری اردبیل1-0نیروی زمینی14:00

فولاد اهواز5-1نفت گاز گچساران14:15

ایران جوان بوشهر1-0تربیت نوین یزد14:15


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:, | 16:46 | نویسنده : محمدامین |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فانوس