، تمرینی شاداب و پرانرژی که به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داشت.

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR 

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:, | 15:12 | نویسنده : محمدامین |

 

 ایرانجوان بابت فصل های گذشته خود یک میلیارد و 60 میلیون تومان بدهی دارد و پیش از آغاز لیگ آزادگان نیز مقرر شد تا پایان هفته چهارم نسبت به جلب رضایت شاکیان خود اقدام کنند.

 مسئولین باشگاه ایرانجوان بوشهر طی این دو روز با جلب نظر طلبکاران موفق شدند 50 درصد از بدهی های باشگاه را پرداخت کنند. و رضایتنامه طلبکاران را در اختیار کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال قرار دادند. تا مجوز بازی صدر شود.

مجید چاهیبخش ، وحید چاهیبخش و احمد چاهکوتاهی مبالغ قابل توجهی را کمک کردند و بقیه آن را مدیریت باشگاه تقبل کرد. مسئول مذاکره با بازیکنان نیز حاجی زاده بود که به خوبی از پس کار سخت خود بر آمد. دست مریزاد و خداقوتی می گوئیم. البته نباید از جای خالی برخی از آقایان کت و شلواری به همین سادگی گذر کرد!!!

منبع:ورزش بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 شهريور 1394برچسب:, | 15:4 | نویسنده : محمدامین |





















































برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 شهريور 1394برچسب:, | 9:37 | نویسنده : محمدامین |

جمعه 13 شهریور ماه     هفته چهارم لیگ دسته اول

 

ایرانجوان بوشهر  1          پاس همدان 0

 

داور: یاسر همرنگ 

کمکها :حسین توماری    ،مهدی سیفی

تماشاگر: حدود دو هزار نفر

اخطار:  رسول پیرزاده   وحید جلیلی نیا (پاس همدان)

اخراج :     -

شرح بازی: ایرانجوان بوشهر اولین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ کسب کرد.به گزارش فوتبال بوشهر شاگردان با انگیزه سعید مفتخر در یک بازی نفسگیر  و جذاب  با تنها گل اویس کرد جهان موفق شدند پاس همدان را شکست دهد.در این بازی سرمربی جوان بوشهری ها دست به تغیراتی زد که اتفاقا همه انها جواب داد.ایرانجوان در این بازی یاسر الهی را در درون دروازه خود قرار داده بود که بدون اشتباه کار کرد.نیمه اول تحت تاثیر دوندگی های الماسی جوان بود،او با دوندگی های بی امان خود هر چهار مدافع همدانی ها را مشغول کرد و 45 دقیقه دوید.

در نیمه اول مهابادی که مدافع با تجربه خود صادق کرمی را نیمکت نشین کرده بود دل به ضدحملات بسته بود،هر سه مهاجم سرعتی ایرانجوان احمدی،اسدزاده و الماسی سعی در فرار از کمند مدافعین کند پاس را داشتند تا جاییکه فرار الماسی میتوانست یک گل را برای ایرانجوان به همراه داشته باشد که با خطای مدافع پاس متوقف شد.نیمه دوم ایرانجوان در دقایقی توپ و میدان را به مهمان هدیه داد اما خط دفاع و دروازبان بوشهریها به خوبی مقاومت کردند.سلمان بحرانی دونده و انرژیک که به جای امین مشایخ مصدوم بازی می کرد تا زمانی که در زمین بود هر چه داشت گذاشت و در چند نوبت با تکنیک خود به اتفاق علی زارعی میانه میدان را به سود ایرانجوان چرخش دادند.در این نیمه اسدزاده جوان و ریز نقش بارها مدافعین پاس را به زحمت انداخت و حتی در یک صحنه پاس عالی او طول دروازه پاس را طی کرد.

اویس کرد جهان مدافع چپ ایرانجوان که نشان داده ضربات کاشته خوبی می زند در دقیقه 77 از فاصله حدود 40 متری و با استفاده از خروج اشتباه همامی گل سه امتیازی بازی را به ثمر رساند.عباس چاپی،محمد طارمی و رضا احمد شاهی در نیمه دوم به میدان امدند که هر کدام تاثیر گذار بودند.بعد از گل ایرانجوان به دفاع پرداخت و پاسی هارو به توپهای هوایی اوردند که با عملکرد خوب خط دفاع و دروازبان  ایرانجوان نتیجه حفظ شد تا نماینده بوشهر در لیگ یک 4 امتیازی شده  و در مکان 17 جدول گروه قرار گرفت.

 

 

 

 

 

بهترین بازیکن میدان: احسان اسدزاده (با تقدیر از اویس کرد جهان) اسدزاده جوان که برای اولین بار بود در ترکیب ایرانجوان به میدان می رفت با انگیزه و جسور نشان داد.این جوان تکنیکی و سرعتی اگر قدر خود را بداند می تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. کرد جهان با تجربه هم از خوبهای زمین بود که گل سه امتیازی ایرانجوان را به ثمر رساند.

 

اتفاق ویژه:جاسم یاسر الهی دروازبان ایرانجوان بعد از بازی به سمت جایگاه ویژه امد و به قصد احترام دست حاج غلام منفرد پیر فوتبال دشتی را بوسید،جاسم سالها برای ایرانجوان خورموج بازی کرده است.

 

ترکیب ایرانجوان: جاسم یاسر الهی،مهدی شکوهی،امیر طهمورثی،علی مومن زاده،اویس کرد جهان،سعید زارعی،حامد امیرخانی،مصطفی احمدی،(60عباس چاپی)احسان اسدزاده، ا مهدی ا لماسی(75محمد طارمی)،سلمان بحرانی(70رضا احمد شاهی)

 

ترکیب پاس همدان:مسعود همامی،  محسن ورزکار،محسن اذرباد،نادر هوشیار،پیمان نامور،روح الله سلطانی(اسحاق سبحانی 27) میلاد صادقیان،امین پورعلی،رسول پیرزاده(نیما پرتوی55) وحید جلالی نیا، مختار جمعه زاده (77سعید خردمند)

 

منبع:فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 13 شهريور 1394برچسب:, | 22:32 | نویسنده : محمدامین |
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر
پيكان – ايرا نجوان بوشهر پيكان – ايرا نجوان بوشهر    

برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 شهريور 1394برچسب:, | 1:34 | نویسنده : محمدامین |

پیکان 3 - 0 ایرانجوان بوشهر

 ایرانجوانی ها بعد از سفری 15 ساعته و استراحتی کمتر از 24 به مصاف تیم سرحال پیکان رفتند. سفری زمینی و ناخواسته. شاگردان مفتخر برای این دیدار با چند تغییر به میدان رفتند. و شاید اگر فوتبال کمی مهربانتر بود نتیجه چیز دیگری بود.

در این دیدار بازیکنان ایرانجوان با اشتباهات فردی خود که برگرفته از نبود شرایط ایده آل فوتبالی است نتوانستند پیکان سواری کنند. تیمی که در کمترین زمان ممکن بسته شد و مدیریت ایرانجوان تا جائی که می توانست تلاش خود را بکار بست از پرداخت قرارداد تا فراهم نمودن امکانات لازم تا همگام با کادرفنی خود با زمان مبارزه کند اما فوتبال است دیگر. نبود بدنسازی لازم در چنین بازیهایی خود را نشان می دهد. و به ناچار بایستی در تمرینات میان بازیها آنرا جبران کند. تیمی که بعد از یک نیمه خوب با صنعت نفت و یک 90 دقیقه عالی با تیم خونه به خونه در پایتخت اسیر می شود. اتفاقی که ممکن است حتی دوباره تکرار شود. البته ایرانجوانی ها در این دیدار موقعیتهایی را از دست دادند که شاید بیرون زدن آن سختتر از گل کردنش بود. اما دفاع کند و اشتباهات فردی عرصه بر ایرانجوان تنگ کرد تا در نیمه اول با 2 گل و نیمه دوم با یک گل از میزبان آماده ای که برای لیگ برتر ایران بسته شده بود شکست بخورند به هر صورت ایرانجوان باخت زیرا اگر می برد مطمئناً قطعا قوانین فنی فوتبال به زیر سوال می رفت. اما با این جوانها کار نشد ندارد.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:, | 16:18 | نویسنده : محمدامین |

2 گل

مرتضی آقاخان (پیکان تهران) * ابراهیم صالحی (فجر شیراز) * ایمان رییسی نسب (ماشین سازی )

1 گل

مهرداد آوخت ( آلومینیوم هرمزگان) * هادی دهقانی ( آلومینیوم هرمزگان) * علیرضا عظیمی ( خونه به خونه بابل) * محمد شمسی (ایرانجوان بوشهر) * مرتضی رنجبر (پارسه تهران) * نیما پرتوی (پاس همدان) * صادق بارانی (پیکان تهران) * امیر منصوریان (خیبر خرم آباد) * علی صدرا (خیبر خرم آباد) * فرشاد امامی (خیبر خرم آباد) * محمد پهلوان (خیبر خرم آباد) * مهدی عبدی (خیبر خرم آباد) * یاسر درویشی (خیبر خرم آباد) * محمد طالبی (داماش گیلان) * پیمان رنجبر (شهرداری اردبیل) * روح‌الله نعمتی (شهرداری اردبیل) * قاسم گرامی (فولاد یزد) * مهران درویش (فولاد یزد) * افشین دانشیان (ماشین سازی ) * حسین دوست دار (ماشین سازی ) * فرزاد محمدی (ماشین سازی ) * کاظم حیات منش (مس رفسنجان) * میلاد پورصف شکن (مس کرمان) * علی عبدالله زاده (نفت آبادان ) * محمدرضا پور محمد (نفت آبادان )


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 13:45 | نویسنده : محمدامین |

*شرجی و گرمای بالا در این دیدار بیداد می کرد،داور مسابقه دو بار cooling breakیا همان وقت استراحت اعلام کرد.

*قضاوت این دیدار را فرخی مهر داور خوزستانی بر عهده داشت،ایرانجوانی ها در دو صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند!

*بازوبند کاپیتانی ایرانجوان بر بازوی مهدی شکوهی بسته شده بود.

*در جایگاه خبرنگاران صندلی همیشگی مرحوم عزیز افتخاری خالی بود،حاج عزیز همیشه نیم ساعت قبل از هر بازی در استادیوم حاضر بود.روحش شاد

برخی بازیکنان ایرانجوان بیخود و بی جهت اخطار میگیرند،مفتخر باید فکری به حال این معضل تیمش کند.

*در یک صحنه عباس چاپی جندین متر از بازیکن خونه به خونه عقب بود که با استارتی انفجاری صاحب توپ شد،این اتفاق برای حاضران در ورزشگاه جالب بود.

*رضا نظرزاده،حسین صبوحی و شهرام بوشهری از اعضای کادر فنی ایرانجوان در جایگاه ویژه حضور داشتند.

*ایرانجوان روی ضربات ایستگاهی میتواند هر حریفی را ازار دهد،کاشته های کرد جهان ، پروازهای طمورثی و شکوهی و شمسی همه را امیدوار کرده بود

*نیمکت خونه به خونه حال و هوای عجیبی داشت،فریادهای ادموند یونانپور دستیار میثاقیان نگاهها را به سمت خودش جلب کرده بود.

*اکبر میثاقیان با همان تیپ ورزشی مشکی همیشگی کنار خط بود،گویا صدای اکبر بد جور گرفته بود!

*در صحنه درگیری بازیکنان که منجر به اخطار گرفتن مدافع ایرانجوان شد،یک ضربه تو سینه ای محکم نصیب مهاجم شمالی ها شد.

*سعید مفتخر سرمربی جوان ایرانجوان بر خلاف بازی قبلی این بار با لباس شخصی رو نیمکت نشسته بود.

*محمد طارمی برادر بزرگتر مهدی طارمی در نیمه دوم با پیراهن شماره 14 برای ایرانجوان به میدان رفت.

*در پایان بازی تماشاگران بوشهری اغلب راضی ورزشگاه را ترک کردند،مساوی برای تیم چند روزه و بدون ستاره ایرانجوان در مقابل تیم پولدار شمالی نتیجه بدی نبود.

*اعضای هییت مدیره ایرانجوان در میان تماشاگران بازی را نظاره گر بودند.

*در جایگاه ویژه خیلی ها سراغ نتیجه بازی تیم غلام دلگرم را می گرفتند،بوشهریها هنوز هم دلگرم را دوست دارند.

*حمید کللی فرد مربی محجوب بوشهری که این فصل سرمربی شهرداری بندر عباس شده در جایگاه ویزه بازی را تماشا کرد.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 13:37 | نویسنده : محمدامین |

  اکبر میثاقیان یکشنبه شنبه پس از تساوی تیمش در برابر ایرانجوان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به نمایشی که دو تیم از خود ارایه دادند نتیجه تساوی یک بر یک عادلانه بود.
وی ادامه داد: بازیکنان ما تاکنون تجربه بازی در چنین هوای گرمی را نداشتند و همین امر روی بازی آنها تاثیر زیادی گذاشت.
میثاقیان بیان کرد: بازیکنان خونه به خونه نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و قطعا با افزایش شمار بازیها در نتیجه گری روند مطلوب تری خواهیم داشت.
وی یادآور شد: تیم ایرانجوان بوشهر نیز تیم جوان و آتیه داری در این فصل است که مسوولان این استان باید از آن حمایت کرده و زمینه موفقیت آن را فراهم کنند.
تیم ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه مازندران در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در بوشهر به مصاف هم رفتند و با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.
تیم خونه به خونه با تساوی در این دیدار به نخستین امتیاز خود در این فصل دست یافت و در رتبه نوزدهم جدول مسابقات قرار گرفت.
این تیم در هفته سوم مسابقات در خانه مقابل نفت مسجد سلیمان قرار خواهد گرفت.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 13:34 | نویسنده : محمدامین |

 سعید مفتخر یکشنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر خونه به خونه مازندران در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با ادامه این روند پرداخت بازیکنان با روحیه ای مضاعف برابر حریفان صف آرایی کنند.
وی ادامه داد: تیم ایرانجوان مدت کوتاهی است که فعالیت خود را برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز کرده ولی با این وجود بازیکنان ایرانجوان بازی خوب و امیدوار کننده ای در این دیدار به نمایش گذاشتند.
مفتخر یادآورشد: در این دیدار با هدف کسب سه امتیاز وارد زمین مسابقه شده بودیم ولی بازی تدافعی تیم حریف که برای کسب مساوی وارد مسابقه شده بود کار ما را برای کسب پیروزی دشوار کرد.
گفت: گرمای هوا نیز روی روند حرکتی تیم ایرانجوان تاثیر زیادی گذاشت تا این تیم نتواند بازی اصلی خود را ارایه کند.
مفتخر بیان کرد: در هفته آینده نیز به مصاف پیکان تهران خواهیم رفت و با آنالیز فیلم بازی آنها شناخت لازم را از تیم حریف کسب خواهیم کرد.
تیم ایرانجوان بوشهر و خونه به خونه مازندران در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در بوشهر به مصاف هم رفتند و با نتیجه تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند.
ایرانجوان با این تساوی به نخستین امتیاز در این فصل مسابقات دست یافت و در رده هجدهم جدول قرار گرفت 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 13:29 | نویسنده : محمدامین |

میزبان                                        میهمان

مس رفسنجان1-1الویمینیوم هرمزگان 17:00

پارسه تهران 1-1فولاد یزد17:15

گیتی پسند0-0گل گهر سیرجان 17:15

داماش گیلان1-0پاس همدان 17:15

نساجی مازندران0-0الومینوم اراک17:15

ماشین سازی تبریز3-3خیبر خرم اباد17:30

فجر شهید سپاسی0-0پیکان17:30

شهرداری اردبیل1-0مس کرمان 17:30

ایرانجوان بوشهر1-1خونه به خونه بابل19:00

نفت مسجد سلیمان0-0صنعت نفت ابادان17:45


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 2 شهريور 1394برچسب:, | 13:23 | نویسنده : محمدامین |

 

طرفداری- نام بازیکنان هر پست به علاوه تیم باشگاهی هر بازیکن به شرح زیر است:

دروازه بان: حجت صدوقی (پیکان)

مدافعین: احسان جودکی (فولاد یزد) - علی گودزی (نفت مسجدسلیمان) - مهدی رستمی (پیکان) - مرتضی محفوظی (آلمینیوم اراک)

هافبک ها: احمد جعفری (فجر سپاسی) - جعفر برزگر (ماشین سازی) - میلاد پورصف شکن (مس کرمان) - ایمان باصفا (فجر سپاسی) - مرتضی آقاخان (پیکان)

مهاجم: قاسم گرامی (فولاد یزد)

سرمربی:علی اصغر کلانتری

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 14:52 | نویسنده : محمدامین |
 

تيم فوتبال خونه به خونه مازندران عصر امروز مقابل ايرانجوان بوشهر صف آرائي خواهد كرد.

به گزارش سايت رسمي باشگاه خونه به خونه، از هفته دوم ليگ دسته اول فوتبال كشور، عصر امروز تيم خونه به خونه در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر مقابل ايرانجوان قرار خواهد گرفت.

شاگردان اكبر ميثاقيان در حالي مقابل تيم بحران ردهايرانجوان صف آرائي خواهند كرد كه در هفته اول مقابل فجر سپاسي بازي را واگذار كرده بودند و عزم خود را جزم كردند تا به اولين پيروزي خود در ليگ دست يابند.

گفتني است، اين ديدار ساعت 17:45 دقيقه امروز برگزار خواهد شد


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 14:49 | نویسنده : محمدامین |

میزبان                                        میهمان

مس رفسنجان--------الویمینیوم هرمزگان 17:00

پارسه تهران----------فولاد یزد17:15

گیتی پسند----------گل گهر سیرجان 17:15

داماش گیلان---------پاس همدان 17:15

نساجی مازندران------الومینوم اراک17:15

ماشین سازی تبریز-----خیبر خرم اباد17:30

فجر شهید سپاسی-----پیکان17:30

شهرداری اردبیل--------مس کرمان 17:30

ایرانجوان بوشهر--------خونه به خونه بابل 17:45

نفت مسجد سلیمان-----صنعت نفت ابادان17:45


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 14:35 | نویسنده : محمدامین |



 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394برچسب:, | 13:12 | نویسنده : محمدامین |


VARZESHBU.IR اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوم لیگ دسته اول کشور فصل 95-94 از سوی کمیته داوران اعلام شد. 

رقابتهای هفته دوم لیگ دسته اول کشور روز یکشنبه 1 شهریور 94 برگزار می شود . از همین رو قاضی دیدار ایرانجوان در این هفته پیمان فرخی مهر می باشد.

ایرانجوان بوشهر – خونه به خونه بابل / ساعت 17:45، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
پیمان فرخی مهر- بهروز برون- رحیم حاجی پور- علی عبدالهی، ناظر داوری: صفدر احمدی


پیمان فرخی مهر متولد 1358/10/22 می باشد و از سال 1378 با اخذ درجه 3 داوری فعالیت حرفه ای خود را اغاز کرد. وی در سال 1386 موفق به اخذ درجه ملی شد و از سال 1386 به عنوان داور چهارم در ليگ برتر فعاليت می کند. وی لیسانس ریاضی است و به عنوان دبیر ریاضی مشغول به فعالیت است.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 21:41 | نویسنده : محمدامین |

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 21:40 | نویسنده : محمدامین |

 

لیگ دسته یک  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 خیبر لرستان 1 1 0 0 3 0 3 3  
2 پیکان 1 1 0 0 3 0 3 3  
3 نفت آبادان 1 1 0 0 2 0 2 3  
4 فجر سپاسی 1 1 0 0 2 0 2 3  
5 مس کرمان 1 1 0 0 1 0 1 3  
6 فولاد یزد 1 1 0 0 1 0 1 3  
7 پاس همدان 1 0 1 0 1 1 0 1  
8 شهرداری اردبیل 1 0 1 0 1 1 0 1  
9 نفت م سلیمان 1 0 1 0 0 0 0 1  
10 مس رفسنجان 1 0 1 0 0 0 0 1  
11 گل گهرسیرجان 1 0 1 0 0 0 0 1  
12 آلومینیوم اراک 1 0 1 0 0 0 0 1  
13 آلومینیوم هرمزگان 1 0 0 1 1 2 -1 0  
14 نساجی مازندران 1 0 0 1 0 1 -1 0  
15 پارسه تهران 1 0 0 1 0 3 -3 0  
16 داماش گیلان 1 0 0 1 0 3 -3 0  
17 گیتی پسند 1 0 0 1 0 1 -1 0  
18 ایرانجوان بوشهر 1 0 0 1 0 2 -2 0  
19 خونه به خونه بابل 1 0 0 1 0 2 -2 0  
20 ماشین سازی 0 0 0 0 0 0 0 0

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 2:27 | نویسنده : محمدامین |

«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 2:12 | نویسنده : محمدامین |

کارلوس مانوئل» سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بعد از مسابقه تیمش مقابل تیم ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: بازی آغازین فصل است. واضح هست که تیم‌ها هنوز در آمادگی کامل نیستند. ۳ بازی ابتدایی فصل همیشه برای بازیکنان خیلی سخت است. برای ما شروعی خیلی خوب همراه با پیروزی بود. بیشتر از نیمه اول راضی بودم.

وی افزود: از نیمه دوم هم راضی بودم. ما ۳۸ مسابقه در پیش داریم لذا باید هنگامی که ۳ امتیاز را در اختیار داریم و ۲ گل در خانه جلو هستیم به فکر حفظ قوا و بازیکنان خود برای بازی‌های آینده باشیم. به همین دلیل در نیمه دوم با حفظ توپ کردن استراحت کردیم.

مانوئل در ادامه یادآور شد: از نمایش بازیکنان خود کاملاً رضایت دارم چرا که در نیمه دوم خیلی حرفه‌ای، بازی را به کنترل خود در آوردند. در فصل جاری تیمی که سازماندهی بهتری داشته باشد یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر خواهد بود.

وی اظهار داشت: در فصل جاری بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند. شکل بازی تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است. برای مسابقه اول سازماندهی تیم ما خیلی خوب بود. تیم حریف در نیمه نخست فقط یک بار به دروازه تیم ما نزدیک شد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: این فصل به دلیل حضور بازیکنان جدید، انتخاب‌های بیشتری برای خط حمله داریم.

مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و ایرانجوان بوشهر روز دوشنبه ۱۳۹۴/۵/۲۶ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم صنعت نفت خاتمه یافت

منبع:سایت رسمی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت ابادان


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 13:25 | نویسنده : محمدامین |

«سعید مفتخر» سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر بعد از مسابقه تیمش مقابل تیم صنعت نفت در جمع خبرنگاران گفت: هر کدام از بازیهای فصل جاری حکم یک بازی فینال را دارد. تیم‌هایی که هزینه بیشتر و زودتر شروع کرده‌اند در این فصل موفق خواهند بود.

وی افزود: تیم ما ۳ روز است که شروع کرده و مسابقه تدارکاتی انجام نداده‌ایم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم زیرا با تمام توان تلاش کردند. متاسفانه روی اتفاقات ۲ گل دریافت کردیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد و مطمئن باشید نمایش درخوری در طول فصل از خود ارائه خواهیم داد.

مفتخر در ادامه یادآور شد: به تیم صنعت نفت به دلیل نمایش بازی زیبا تبریک می‌گویم. ما در نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادیم که اگر شانس با ما همراه بود و توپ‌های‌مان وارد دروازه می‌شد نتیجه به شکل دیگری بود. نیمه اول هم چهار موقعیت داشتیم که حسن هوری دروازه‌بان خوب تیم صنعت نفت با واکنش‌های خود ما را در رسیدن به گل ناکام گذاشت.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در پایان تصریح کرد: بوشهر و آبادان یکی هستند و اصلیت خود من آبادانی است. مطمئنم تیم صنعت نفت یکی از تیم‌هایی است که فصل جاری به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و ایرانجوان بوشهر روز دوشنبه ۱۳۹۴/۵/۲۶ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم صنعت نفت خاتمه یافت.

منبع:موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت ابادان


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 13:23 | نویسنده : محمدامین |

 مصاف تیم‌های فوتبال بزرگسالان «صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر» در قالب هفته اول لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با پیروزی شاگردان «کارلوس مانوئل» همراه بود.

مسابقه از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۳۹۴/۵/۲۶ در حضور نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از هواداران آبادانی در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم صنعت نفت پایان یافت. گل‌های تیم صنعت نفت را محمد پورمحمد و علی عبداله‌زاده در دقایق ۴۰ و ۴۹ به ثمر رساندند.

قضاوت مسابقه بر عهده «روح‌اله شریفی» به همراه محمد راهی و عبدالرسول ذورقی بود. شریفی در این مسابقه از هیچ کدام از کارت‌هایش استفاده نکرد.

طلایی‌پوشان تیم صنعت نفت با این پیروزی ۳ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول رده‌بندی هفته نخست رقابت‌های لیگ یک بزرگسالان باشگاه‌های کشور قرار گرفتند. در حال حاضر تیم‌های پیکان تهران، خیبر خرم‌آباد، و فجرسپاسی شیراز هم با ۳ امتیاز در مکان‌های اول تا سوم جدول هستند.

شاگردان مانوئل پرتغالی در مسابقه بعدی، روز یکشنبه ۱۳۹۴/۶/۱ در ورزشگاه شهید محمودی شهر مسجد سلیمان از ساعت ۱۷:۴۵ میهمان تیم نفت این شهر خواهند بود.

نتایج سایر مسابقات هفته اول لیگ یک به شرح ذیل است.

  • فولاد یزد ۱- ۰ نساجی مازندران
  • گل گهر سیرجان ۰ – ۰ مس رفسنجان
  • آلومینیوم هرمزگان ۱ – ۲ ماشین‌سازی تبریز
  • خونه‌به‌خونه بابل ۰ – ۲ فجرسپاسی شیراز
  • آلومینیوم اراک ۰ – ۰ نفت مسجد سلیمان
  • پیکان تهران  ۳ – ۰ داماش گیلان
  • خیبر خرم‌آباد ۳ – ۰ پارسه تهران
  • پاس همدان ۱ – ۱ شهرداری اردبیل
  • مس کرمان ۱ –  ۰ گیتی‌پسند اصفهان

برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 13:17 | نویسنده : محمدامین |

مدیرعامل تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: با تدابیر پیش بینی شده این تیم در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور در فصل جدید مشکل مالی که در سال گذشته با آن روبرو بود را نخواهد داشت و با تدابیر اندیشیده شده از سوی مسوولان استان بوشهر این تنگناها کاهش می یابد.

 رضا فرهمند نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نشستی که با بازیکنان تیم داشتیم از تکرار نشدن مشکلات مالی سال قبل به آنها گفته شده و آنها هم این موضوع را پذیرفته اند.

وی اضافه کرد: استانداری بوشهر با تلاش های خوبی که داشته زمینه کمک های اولیه درارتباط با تامین منابع مالی برای تیم ایرانجوان بوشهر را فراهم کرده است.

فرهمند نیا در ارتباط با بدهی های تیم ایرانجوان بوشهر بیان کرد: همه تیم های لیگ برتری و دسته یک فوتبال کشور بدهی دارند که ایرانجوان بوشهر نیز یکی از این تیم های بدهکار است.

وی اظهار کرد: با این وجود کادر مدیریتی ایرانجوان بوشهر امسال همه تلاش خود را به کار گرفته تا این تیم سال متفاوتی را نسبت به پارسال تجربه کند.

مدیرعامل ایرانجوان بوشهر ادامه داد: امسال 60 تا 70 درصد بازیکنان ایرانجوان بوشهری هستند و در کنار آنها از بازیکنان غیربومی با تجربه هم دعوت گرفته ایم.

فرهمندنیا خطاب به هواداران تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: از هواداران به عنوان یار دوازدهم انتظار داریم حمایت های همیشگی خود را از باشگاه ایرانجوان داشته باشند.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان، هیات مدیره و هیات موسس باشگاه ایرانجوان همگی برای موفقیت ایرانجوان همدل شده اند و امیدواریم این همدلی به نتایج قابل قبولی برای تیم ریشه دار و با سابقه ایرانجوان بوشهر منجر شود.

ایرانجوان بوشهر 26 مرداد جاری درنخستین دیدار خود در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور با سرمربیگری سعید مفتخر در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر خواهد رفت.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 10:35 | نویسنده : محمدامین |

 مهاجم خوزستانی تیم فوتبال نفت امیدیه به ایرانجوان بوشهر پیوست.

سجاد فیض اللهی مهاجم اسبق تیم فولاد خوزستان که سابقه بازی در دو تیم لیگ برتری دیگر از جمله نفت و پیکان تهران را هم داشته، در آخرین روز نقل و انتقالات لیگ دسته اول با عقد قراردادی یک ساله به تیم ایرانجوان بوشهر پیوست تا این تیم را در فصل جدید لیگ یک همراهی کند.

فیض اللهی 28 ساله در نهمین دوره لیگ برتر 9 گل با پیراهن تیم فولاد خوزستان به ثمر رساند.

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 10:34 | نویسنده : محمدامین |

 بعد از انصراف ناگهانی معماری از سرمربیگری ایرانجوان مسئولین باشگاه بلافاصله با چند گزینه وارد مذاکره شدند تا اینکه با سعید مفتخر به توافق رسیدند.

مفتخر نیز امروز صبح از اراک راهی تهران شد تا با پرواز بعد ازظهر تهران - بوشهر خود را به بوشهر رسانده و در تمرین امشب قرمزهای بوشهری حضور یابد.

مفتخر جوان و محجوب و با دانش دست به ریسکی بزرگ آنهم برای دیار و باشگاهی که در آن پرورش یافته است زد.

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 10:32 | نویسنده : محمدامین |

 حمید معماری که چند روز پیش با مسئولین ایرانجوان به توافق رسید تا هدایت این تیم را برای فصل جدید بدست بگیرد. سه شنبه شب از مربیگری این تیم انصراف داد. و در تمرین سه شنبه شب این تیم نیز شرکت نکرد.

معماری دلیل این قطع همکاری را بیماری خود دانست. و از هواداران ایرانجوان و مسئولین این باشگاه عذرخواهی کرد. و آرزوی سربلندی برای ایرانجوان کرد.

باید دید به فاصله ی چند روز تا اولین دیدار ایرانجوانی ها در لیگ دسته اول در آبادان آنهم مقابل تیم با برنامه صنعت نفت چه کسی هدایت ایرانجوان را به عهده می گیرد.

Image result for ‫حمید معماری‬‎


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 10:30 | نویسنده : محمدامین |

 کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، ساعت و ورزشگاه برنامه هفته اول تا پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فصل 95-94 را اعلام کرد.

برنامه هفته اول -دوشنبه 26 مرداد 94
مس کرمان - گیتی پسند اصفهان-با توجه به رای کمیته انضباطی متعاقبا اعلام می شود-ساعت 18
آلومینیوم هرمزگان – ماشین سازی شهرداری تبریز-ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس-ساعت 17:30
خونه به خونه بابل – فجرشهید سپاسی شیراز-ورزشگاه شهدا هفتم تیر-ساعت 17:30
آلومینیوم اراک - نفت مسجد سلیمان-ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک-ساعت 17:30
فولاد یزد- نساجی مازندران-ورزشگاه شهید نصیری یزد-ساعت 17:15 
پیکان تهران - داماش گیلان-ورزشگاه شهدا شهر قدس-ساعت 17:30
گل گهر سیرجان- مس رفسنجان-ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان-ساعت 17:15
خیبر خرم آباد - پارسه تهران-ورزشگاه تختی خرم آباد-ساعت 17:30
صنعت نفت آبادان - ایرانجوان بوشهر-ورزشگاه تختی آبادان-ساعت 19
پاس همدان - شهرداری اردبیل-ورزشگاه قدس همدان-ساعت 17:30

برنامه هفته دوم - یکشنبه اول شهریور94
ایرانجوان بوشهر –خونه به خونه بابل-ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر-ساعت 17:45
پارسه تهران-فولاد یزد-ورزشگاه صنایع دفاع تهران-ساعت 17:15
گیتی پسند اصفهان-گل گهر سیرجان- ورزشگاه آرارات اصفهان-ساعت 17:15
داماش گیلان-پاس همدان-ورزشگاه شهید عضدی رشت-ساعت 17:15
نفت مسجد سلیمان-صنعت نفت آبادان-ورزشگاه شهید بهنام محمدی-ساعت 17:45
ماشین سازی شهرداری تبریز-خیبر خرم آباد-ورزشگاه تختی تبریز-ساعت 17:30
فجر شهید سپاسی شیراز-پیکان-ورزشگاه حافظیه شیراز-ساعت 17:30
نساجی مازندران-آلومینیوم اراک-ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر-ساعت 17:15
مس رفسنجان-آلومینیوم هرمزگان-ورزشگاه شهدا رفسنجان-ساعت 17
شهرداری اردبیل-مس کرمان-ورزشگاه تختی اردبیل-ساعت 17:30


هفته سوم - شنبه 7 شهریور 94
شهرداری اردبیل-گیتی پسند-ورزشگاه تختی اردبیل-ساعت 17:30
فولاد یزد-ماشین سازی شهرداری تبریز-ورزشگاه شهید نصیری یزد-ساعت 17:15
خونه به خونه بابل-نفت مسجد سلیمان-ورزشگاه شهدا هفتم تیر بابل-ساعت 17:15
مس کرمان-داماش گیلان-با توجه به رای کمیته انضباطی متعاقبا اعلام می شود-ساعت 17:45
آلومینیوم هرمزگان-گل گهر سیرجان-ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس-ساعت 17:15
آلومینیوم اراک-پارسه تهران- ورزشگاه امام خمینی اراک-ساعت 17:15
پیکان-ایرانجوان بوشهر-ورزشگاه شهدا شهر قدس-ساعت 17:30

خیبر خرم آباد-مس رفسنجان-ورزشگاه تختی خرم آباد-ساعت 17:15
صنعت نفت آبادان-نساجی مازندران-ورزشگاه تختی آبادان-ساعت 18:45
پاس همدان-فجر شهید سپاسی شیراز-ورزشگاه قدس همدان-ساعت 17:30

هفته چهارم- جمعه 13شهریور 94
نساجی مازندران – خونه به خونه بابل-ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر-ساعت 17
مس رفسنجان – فولاد یزد-ورزشگاه شهدا رفسنجان-ساعت 16:45
ایران جوان بوشهر – پاس همدان-ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر-ساعت 17:30
پارسه تهران – صنعت نفت آبادان –ورزشگاه صنایع دفاع تهران-ساعت 17:15
گل گهر سیرجان – خیبر خرم آباد- ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان-ساعت 16:45
داماش گیلان – شهرداری اردبیل-ورزشگاه شهید عضدی رشت-ساعت 17:15
نفت مسجد سلیمان – پیکان تهران-ورزشگاه شهید بهنام محمدی-ساعت 17:30
ماشین سازی شهرداری تبریز – آلومینیوم اراک-ورزشگاه تختی تبریز-ساعت 17:15
گیتی پسند اصفهان- آلومینیوم هرمزگان-ورزشگاه ارارات اصفهان-ساعت 17
فجر شهید سپاسی شیراز – مس کرمان-ورزشگاه حافظیه شیراز-ساعت 17:15

هفته پنجم- پنجشنبه 19 شهریور 94
داماش گیلان – گیتی پسند اصفهان- ورزشگاه شهید عضدی رشت-ساعت 17:15
صنعت نفت آبادان – ماشین سازی شهرداری تبریز-ورزشگاه تختی آبادان-ساعت 18:30
پاس همدان – نفت مسجد سلیمان-ورزشگاه قدس همدان-ساعت 17:15
فولاد یزد – گل گهر سیرجان- ورزشگاه شهید نصیری یزد-ساعت 16:45
خونه به خونه بابل – پارسه تهران- ورزشگاه شهدا هفتم تیر-ساعت 17
مس کرمان – ایرانجوان بوشهر- با توجه به رای کمیته انضباطی متعاقبا اعلا م می شود-ساعت 17:30
آلومینیوم اراک – مس رفسنجان-ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک-ساعت 17

پیکان تهران– نساجی مازندران-ورزشگاه شهدا شهر قدس-ساعت 17:15
شهرداری اردبیل – فجر شهید سپاسی شیراز-ورزشگاه تختی اردبیل-ساعت 17:15
خیبر خرم آباد – آلومینیوم هرمزگان-ورزشگاه تختی خرم آباد-ساعت 17

منبع:ورزش بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 19:8 | نویسنده : محمدامین |

 بنا به درخواست روسای هیئت‌ های فوتبال استان‌ ها و موافقت سازمان لیگ فوتبال ایران، مهلت نقل و انتقالات لیگ دسته اول فوتبال ایران تا ساعت 18 روز 21 مرداد 94 تمدید شد.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 18:56 | نویسنده : محمدامین |

شورای شهر بوشهر ظهر امروز (دوشنبه) در نشستی فوق العاده و غیرعلنی درباره تیم داری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تصمیم گیری خواهد کرد.

«خلیج فارس» کسب اطلاع کرد: شب گذشته نشستی در دفتر استاندار با حضور اعضای شورای شهر بوشهر برگزار شده که در آن مصطفی سالاری ضمن اشاره به درخواست بالای جوانان و فوتبال دوستان جهت احیای شاهین بوشهر، خواستار مشارکت شورای شهر و شهرداری مرکز استان در این خصوص شده است.

براین اساس، استاندار خبر داده که براساس توافقی که با گودرزی وزیر ورزش داشته، امتیاز یک تیم دسته دومی به بوشهر اختصاص یابد و توسط شورا و شهرداری مدیریت شود.

استاندار در این جلسه نامگذاری این تیم را برعهده شورا و شهرداری بوشهر گذاشته، ولی پیشنهاد کرده با اشاره به سابقه و محبوبیت باشگاه شاهین در میان فوتبال دوستان، در نام تیم از کلمه شاهین استفاده شود.

برپایه این گزارش، سالاری در این جلسه خبر داده که استانداری نیز ایرانجوان نماینده استان در لیگ آزادگان را مورد حمایت قرار می دهد تا با کمک شورای شهر دو باشگاه باسابقه بوشهر ساماندهی شوند.

استاندار همچنین وعده داده در صورت موافقت با پیشنهاد وی جهت تیم داری، از محل اعتبارات ارزش افزوده معادل آن کمک هایی به شهرداری مرکز استان خواهد داشت، ضمن اینکه قول ساخت چهار زمین چمن مصنوعی برای ورزش محلات را در شهر بوشهر تا دهه فجر داده که با پروژه های قبلی و کنونی شهرداری، زمین های چمن محلات در مرکز استان به وضعیت استانداردی برسد.

گفته می شود در این جلسه یکی از اعضای شورای شهر نیز گفته که با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی و نهادن نام شاهین بر روی آن، بعید است هویت گذشته این باشگاه و پذیرش کامل در میان مردم شکل بگیرد که سالاری نیز تاکید کرده: با توجه به بدهی بالای 7 میلیاردی باشگاه شاهین فعلی و مشکلات مالکیتی، عملا امکان احیای آن نیست و یکی از راهکارها گرفتن امتیاز یک تیم دیگر است.

براین اساس قرار شده شورای شهر بوشهر ظهر امروز در جلسه ای فوق العاده و غیرعلنی در خصوص پیشنهاد استاندار جهت تیم داری در لیگ دسته دوم تصمیم گیری کند.

گفته می شود برآورد اولیه برای حضور مقتدر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حدود دو میلیاردتومان است.

برخی اعضای شورای شهر بوشهر با تیم داری حرفه ای مخالفت دارند و معتقدند با وجود مشکلات فراوان خدماتی در این شهر، باید اعتبارات را به آن سمت هدایت کرد، در عوض گروهی که اکثریت اعضای شورای شهر را شامل می شوند معتقدند اگر تیم داری آنها بتواند شور و هیجان دیگری به ورزشگاه پیر این شهر دهد، می تواند روح تازه ای به شهر دهد.

در همین زمینه استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه شاهین و ایرانجوان بوشهر از پرطرفدارترین تیم‌های مورد حمایت مردم بوشهر هستند، گفت: در نشستی که با وزیر ورزش و جوانان انجام شد، وی برای تأسیس تیم فوتبال جدید شاهین بوشهر موافقت کرد و مقرر شد این تیم در لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور حضور یابد.

سالاری در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها اضافه کرد: در نشستی با حضور اعضای شورای شهر بوشهر، مقرر شده تیم شاهین با پسوندی که شورای شهر بوشهر مصوب می‌کند مورد حمایت مالی قرار گیرد.

سالاری با تأکید بر حمایت از تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر، خاطرنشان کرد: تیم ایرانجوان بوشهر نیز که از تیم‌های پرطرفدار این استان است، مورد حمایت قرار خواهد گرفت که در این زمینه نشست‌هایی با مدیران عامل صنایع پتروشیمی، نفت و گاز برگزار خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید خروجی امروز ظهر شورای شهر بوشهر چه خواهد بود، هرچند به احتمال قوی با تیم داری در لیگ دسته دوم با نام مشابه شاهین موافقت می شود.

منبع : خليج فارس


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 13:51 | نویسنده : محمدامین |

یک منبع اگاه گفت اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد تا غروب سه شنبه اتفاق خوبی برای فوتبال بوشهر رخ می دهد.

این فرد مطلع در این باره گفت برخی افراد فوتبالدوست و صاحب نظر در شهر بوشهر که تنها دغدغه انها کمک به جوانان علاقه مند در بخش فوتبال است اقداماتی را انجام داده اند که میتواند  دغدغه های هواداران یک تیم پر طرفدار بوشهر را رفع کند و بازهم شاهد پر شدن ورزشگاه پیر بوشهر خواهیم بود.

باید 24 ساعت صبر کرد و دید چه اتفاقی خواهد افتاد!

منبع:فوتبال بوشهر

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 12:49 | نویسنده : محمدامین |

ايرانجوان چند بازيكن جديد جذب كرد تا ليست نفرات اين تيم در حال نهايي شدن باشد.

 نفراتي همچون حسين پور امين،جواد نصاري ،مصطفي احمدي و سلمان بحراني قرار داد خود را تمديد كردند.از سويي ديگر محمد طارمي ،غلام احمد شاهي،فرشيد زارعي،جاسم ياسر الهي،تقي نايبي،اويس كرد جهان با ايرانجوان قرارداد امضا كرده اند.

شاگردان حميد معماري دوشنبه هفته اتي در ابادان به مصاف نفت اين شهر خواهند رفت.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 12:48 | نویسنده : محمدامین |

ايرانجوان مشغول يارگيري است .مهلت نقل و انتقالات تا 19 مرداد تمديد شد تا تيم بوشهري تيم خود را براي يك فصل سخت اماده كند.

همه ميدانند حميد معماري يك مرد فرهيخته،ارام و جوانگرا در فوتبال بوشهر محسوب ميشود.در اخرين روزهاي فصل يلرگيري به معماري و دوستان مسول در باشگاه يك پيشنهاد داريم :بازيكن خوب و درجه يك غير بومي باقي نمانده ،پس لطفا هزينه هاي اضافي و بازيكن بنجل بدون تيم جمع نكنيد.به جاي ان همين بومي هاي گمنام و با انگيزه را جذب كنيد ...از ما گفتن 

 

منبع:فوتبال بوشهر

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 12:46 | نویسنده : محمدامین |


ظهر امروز حمید معماری  در باشگاه ایرانجوان حاضر شد و با مسولان این تیم به توافق نهایی رسید.معماری مدرس فدراسیون می باشد که در سالهای گشته در تیم های مخلف استان از جمله توحید،گاز جم و ایرانجوان مربی گری کرده است.

گفته میشود علی رضا طارمی،محمد میهن دوست،شهرام بوشهری،حسین صبوحی ،روزبه چاهیبخش موسوی دستیاران معماری هستند.

منبع:فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394برچسب:, | 16:3 | نویسنده : محمدامین |

در حالی که قرار بود علی حنطه جمعه شب وارد بوشهز شود و هدایت ایرانجوان را بر عهده بگیرد به یک باره مربی مشهدی از پای پلکان هواپیما بازگشت.

ساعتی پیش خبر رسید ایرانجوانی ها از اوردن علی حنطه منصرف شده اند و به احتمال فراوان روز شنبه حمید معماری به عنوان سرمربی ایرانجوان معرفی می گردد

علی حنطه سرمربی سابق ابومسلم روی خط برنامه فوتبال بوشهری امد و صحبتهای جالبی را مطرح کرد.وی از پیامکی که پای پلکان هواپیما دریافت کرده و از سفر به بوشهر منصرف شده گفت و عنوان کرد :به نظرم دوستان میخواهند تیم را ببندند و بعد تحویل من دهند.من دستیار مربیانی نظیر فرهاد کاظمی،فیروز کریمی،محمود یاوری بوده ام و زیر بار چین تصمیمی نرفتم،دوستی من با اقای فرهمند پابرجاست اما به نظر می رسد من بوشهر نیایم بهتر است.

در ادامه فرهمند مدیر عامل ایرانجوان روی خط امد و گفت:در اخرین لحظات تصمیم بر ان شد که فعلا اقای حنطه نیاید و قرار شد تا فردا انتخاب جدیدی داشته باشیم.

حال اینکه چه اتفاقی باعث شده امدن حنطه کنسل شود مشخص نیست ،اما حمید معماری با تجربه برای یک ازمون سخت خود را اماده می کند که امیدواریم موفق باشد.

منبع:فوتبال بوشهر

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394برچسب:, | 16:1 | نویسنده : محمدامین |

 در فاصله 48 ساعت مانده به پایان فصل نقل و انتقالات مدیران ایرانجوان در اولین اقدام با حسین پورامینی و امیر طهمورثی، دو بازیکن با تجربه خود به توافق رسیدند.

پورامینی که گفته میشد با خونه به خونه بابل به توافق رسیده به ایرانجوان برگشت تا به احتمال فراوان کاپیتان ایرانجوانی ها در فصل آتی لقب بگیرد.

منبع : فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394برچسب:, | 21:13 | نویسنده : محمدامین |

 تیم ایرانجوان نماینده استان بوشهر در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال است برای فصل جاری مسابقات با علی حنطه به توافق رسید

در فاصله سه روز مانده به پایان نقل و انتقالات لیگ بالاخره مسئولان باشگاه ایرانجوان از بین باقری نیا و علی حنطه با سرمربی فصل گذشته راهیان کرمانشاه به توافق نهایی رسیدند و قرار است حنطه هدایت این تیم را فصل جدید برعهده بگیرد.

حنطه سابقه سرمربیگری تیم های ابومسلم و پیام مشهد در لیگ برتر و استقلال اهواز و راهیان کرمانشاه در لیگ دسته اول را در کارنامه دارد.
لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور 26 مرداد ماه آغاز می شود که ایرانجوان باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 1:55 | نویسنده : محمدامین |

شنیده می شود مربی بومی ،جوان و با دانش استان در یک قدمی نیمکت کارگر بنه گز و ایرانجوان بوشهر قرار گرفته است.

در حالی که روز گذشته خبر منتفی شدن سرمربیگری کللی فرد در ایرانجوان اعلام شده بود مسئولان این باشگاه به دنبال دیگر گزینه های بومی هستند و آنچه شنیده می شود مهدی قنبری به گزینه اصلی این تیم مبدل شده است.

ایرانجوانی ها با تجربه خوبی که در سه فصل گذشته با غلام دلگرم در لیگ یک دارند به احتمال زیاد می خواهند به دیگر جوان با دانش استان اعتماد کنند.

قنبری فصل گذشته با تیم دریانوردان قهرمان لیگ شهرستان و دسته اول استان شد و این فصل از تیم کارگر بنه گز نیز پیشنهاد دارد.

حال با توجه به اینکه 4 روز به پایان فصل نقل و انتقالات لیگ یک باقی نمانده است باید دید بزرگان باشگاه چه تصمیمی اتخاذ می کنند.

لیگ دسته اول از 26 مردادماه آغاز می شود و تیم فوتبال فوتبال ایرانجوان بوشهر در هفته اول باید در آبادان به مصاف طلایی پوشان این شهر برود.

منبع:سایت خبری دی اسپورت


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, | 15:29 | نویسنده : محمدامین |

یکشنبه پر التهابی بر باشگاه هفتاد ساله گذشت. کللی فرد تا ظهر در یک قدمی نیمکت ایرانجوان بود اما بعد از ظهر به دلیل آنچه پیش آمد انصراف داد. تا مسئولین به فکر گزینه های دیگر و حتا غیر بومی باشند. 

 هواداران متعصب با حضور در محل تمرین قرمزپوشان لب به اعتراض گشودند و تمرین نیز تعطیل شد!!! فرهمندنیا نیز با حضور در میان هواداران با آنها به گفتگو پرداخت.

حالا که استاندار کمک مالی خوبی کرده است و قول همراهی در آینده داده است و دیگر خبری از سهم خواهی نیست و باشگاه داشت در مسیر صحیح گام می گذاشت. حالا وقت آنست که با اتحاد و همدلی و همزبانی، هواداران جوان پشت به پشت هم و سینه به سینه پرچم باشگاه هفتاد ساله خود را بالا نگه دارند. به قول دلو یا علی مرد مرد مرد

یکشنبه پر التهابی بر باشگاه هفتاد ساله گذشت. کللی فرد تا ظهر در یک قدمی نیمکت ایرانجوان بود اما بعد از ظهر به دلیل آنچه پیش آمد انصراف داد. تا مسئولین به فکر گزینه های دیگر و حتا غیر بومی باشند. 

؛ هواداران متعصب با حضور در محل تمرین قرمزپوشان لب به اعتراض گشودند و تمرین نیز تعطیل شد!!! فرهمندنیا نیز با حضور در میان هواداران با آنها به گفتگو پرداخت.

حالا که استاندار کمک مالی خوبی کرده است و قول همراهی در آینده داده است و دیگر خبری از سهم خواهی نیست و باشگاه داشت در مسیر صحیح گام می گذاشت. حالا وقت آنست که با اتحاد و همدلی و همزبانی، هواداران جوان پشت به پشت هم و سینه به سینه پرچم باشگاه هفتاد ساله خود را بالا نگه دارند. به قول دلو یا علی مرد مرد مرد

VARZESHBU.IRVARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:, | 10:1 | نویسنده : محمدامین |

 سهامداران باشگاه ایرانجوان بوشهر تصمیم به برگزاری جلسه ای فوری برای تعیین هیئت مدیره و مدیرعامل و سپس سرمربی گرفتند.

 در جلسه ی صبح امروز سهامداران به توافقات کلی با حمید کللی فرد نیز رسیدند اما در جلسه بعدازظهر با سوال یکی از سهامداران روبرو شدند، کدام هیئت مدیره و مدیرعامل و کمیته فنی سرمربی را انتخاب می کند؟ سوالی که باعث شد با پیشنهاد این سهامدار و موافقت بقیه سهامداران جلسه ای اضطراری امشب و تا ساعاتی دیگر میان سهامداران تشکیل شود و هیئت مدیره و مدیرعامل و در نهایت سرمربی این تیم انتخاب و معرفی شود. بنظر می رسد که حالا منطق در این باشگاه به سر جای خود بازگشته است. 

اما با توجه به کمی وقت و اینکه کمتر از 6 روز تا پایان نقل و انتقالات و دو هفته تا شروع لیگ مانده است می توان راه حلی دیگری را برگزید.

چون ممکن است این پروسه بطول بیانجامد و برای اینکه تصمیم عجولانه و غیر فنی گرفته نشود و با فراغ بال تصمیم گیری شود. پیشنهاد ما این است فعلا برای پیشبرد در امور یک نفر که مورد امین این عزیزان است بعنوان سرپرست باشگاه معرفی شود تا امور با نظم بهتری پیش رود. 
نمونه این کار نیز در باشگاه های بزرگ ایران نیز انجام شده است.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:, | 9:59 | نویسنده : محمدامین |

حمید کللی فرد، سرمربی ایرانجوان بوشهر شد.

حمید کللی فرد پیش از این سرمربی تیم شاهین بوشهر بود و این تیم را به لیگ برتر رهنمون کرد.

این مربی در فصل با هدایت تیم پارس جنوبی جم تا یک قدمی صعود به لیگ یک پیش رفتند.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, | 19:3 | نویسنده : محمدامین |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فانوس