برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394برچسب:, | 13:12 | نویسنده : محمدامین |


VARZESHBU.IR اسامی داوران قضاوت کننده در هفته دوم لیگ دسته اول کشور فصل 95-94 از سوی کمیته داوران اعلام شد. 

رقابتهای هفته دوم لیگ دسته اول کشور روز یکشنبه 1 شهریور 94 برگزار می شود . از همین رو قاضی دیدار ایرانجوان در این هفته پیمان فرخی مهر می باشد.

ایرانجوان بوشهر – خونه به خونه بابل / ساعت 17:45، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
پیمان فرخی مهر- بهروز برون- رحیم حاجی پور- علی عبدالهی، ناظر داوری: صفدر احمدی


پیمان فرخی مهر متولد 1358/10/22 می باشد و از سال 1378 با اخذ درجه 3 داوری فعالیت حرفه ای خود را اغاز کرد. وی در سال 1386 موفق به اخذ درجه ملی شد و از سال 1386 به عنوان داور چهارم در ليگ برتر فعاليت می کند. وی لیسانس ریاضی است و به عنوان دبیر ریاضی مشغول به فعالیت است.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 21:41 | نویسنده : محمدامین |

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 21:40 | نویسنده : محمدامین |

 

لیگ دسته یک  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 خیبر لرستان 1 1 0 0 3 0 3 3  
2 پیکان 1 1 0 0 3 0 3 3  
3 نفت آبادان 1 1 0 0 2 0 2 3  
4 فجر سپاسی 1 1 0 0 2 0 2 3  
5 مس کرمان 1 1 0 0 1 0 1 3  
6 فولاد یزد 1 1 0 0 1 0 1 3  
7 پاس همدان 1 0 1 0 1 1 0 1  
8 شهرداری اردبیل 1 0 1 0 1 1 0 1  
9 نفت م سلیمان 1 0 1 0 0 0 0 1  
10 مس رفسنجان 1 0 1 0 0 0 0 1  
11 گل گهرسیرجان 1 0 1 0 0 0 0 1  
12 آلومینیوم اراک 1 0 1 0 0 0 0 1  
13 آلومینیوم هرمزگان 1 0 0 1 1 2 -1 0  
14 نساجی مازندران 1 0 0 1 0 1 -1 0  
15 پارسه تهران 1 0 0 1 0 3 -3 0  
16 داماش گیلان 1 0 0 1 0 3 -3 0  
17 گیتی پسند 1 0 0 1 0 1 -1 0  
18 ایرانجوان بوشهر 1 0 0 1 0 2 -2 0  
19 خونه به خونه بابل 1 0 0 1 0 2 -2 0  
20 ماشین سازی 0 0 0 0 0 0 0 0

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 2:27 | نویسنده : محمدامین |

«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»«صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر»


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:, | 2:12 | نویسنده : محمدامین |

کارلوس مانوئل» سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بعد از مسابقه تیمش مقابل تیم ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: بازی آغازین فصل است. واضح هست که تیم‌ها هنوز در آمادگی کامل نیستند. ۳ بازی ابتدایی فصل همیشه برای بازیکنان خیلی سخت است. برای ما شروعی خیلی خوب همراه با پیروزی بود. بیشتر از نیمه اول راضی بودم.

وی افزود: از نیمه دوم هم راضی بودم. ما ۳۸ مسابقه در پیش داریم لذا باید هنگامی که ۳ امتیاز را در اختیار داریم و ۲ گل در خانه جلو هستیم به فکر حفظ قوا و بازیکنان خود برای بازی‌های آینده باشیم. به همین دلیل در نیمه دوم با حفظ توپ کردن استراحت کردیم.

مانوئل در ادامه یادآور شد: از نمایش بازیکنان خود کاملاً رضایت دارم چرا که در نیمه دوم خیلی حرفه‌ای، بازی را به کنترل خود در آوردند. در فصل جاری تیمی که سازماندهی بهتری داشته باشد یک قدم به موفقیت نزدیک‌تر خواهد بود.

وی اظهار داشت: در فصل جاری بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند. شکل بازی تیم ما نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است. برای مسابقه اول سازماندهی تیم ما خیلی خوب بود. تیم حریف در نیمه نخست فقط یک بار به دروازه تیم ما نزدیک شد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: این فصل به دلیل حضور بازیکنان جدید، انتخاب‌های بیشتری برای خط حمله داریم.

مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و ایرانجوان بوشهر روز دوشنبه ۱۳۹۴/۵/۲۶ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم صنعت نفت خاتمه یافت

منبع:سایت رسمی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت ابادان


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 13:25 | نویسنده : محمدامین |

«سعید مفتخر» سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر بعد از مسابقه تیمش مقابل تیم صنعت نفت در جمع خبرنگاران گفت: هر کدام از بازیهای فصل جاری حکم یک بازی فینال را دارد. تیم‌هایی که هزینه بیشتر و زودتر شروع کرده‌اند در این فصل موفق خواهند بود.

وی افزود: تیم ما ۳ روز است که شروع کرده و مسابقه تدارکاتی انجام نداده‌ایم. از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم زیرا با تمام توان تلاش کردند. متاسفانه روی اتفاقات ۲ گل دریافت کردیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد و مطمئن باشید نمایش درخوری در طول فصل از خود ارائه خواهیم داد.

مفتخر در ادامه یادآور شد: به تیم صنعت نفت به دلیل نمایش بازی زیبا تبریک می‌گویم. ما در نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادیم که اگر شانس با ما همراه بود و توپ‌های‌مان وارد دروازه می‌شد نتیجه به شکل دیگری بود. نیمه اول هم چهار موقعیت داشتیم که حسن هوری دروازه‌بان خوب تیم صنعت نفت با واکنش‌های خود ما را در رسیدن به گل ناکام گذاشت.

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر در پایان تصریح کرد: بوشهر و آبادان یکی هستند و اصلیت خود من آبادانی است. مطمئنم تیم صنعت نفت یکی از تیم‌هایی است که فصل جاری به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

مسابقه تیم‌های صنعت نفت آبادان و ایرانجوان بوشهر روز دوشنبه ۱۳۹۴/۵/۲۶ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم صنعت نفت خاتمه یافت.

منبع:موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت ابادان


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 13:23 | نویسنده : محمدامین |

 مصاف تیم‌های فوتبال بزرگسالان «صنعت نفت آبادان» و «ایرانجوان بوشهر» در قالب هفته اول لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با پیروزی شاگردان «کارلوس مانوئل» همراه بود.

مسابقه از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۱۳۹۴/۵/۲۶ در حضور نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از هواداران آبادانی در ورزشگاه تختی شهر آبادان برگزار شد و با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم صنعت نفت پایان یافت. گل‌های تیم صنعت نفت را محمد پورمحمد و علی عبداله‌زاده در دقایق ۴۰ و ۴۹ به ثمر رساندند.

قضاوت مسابقه بر عهده «روح‌اله شریفی» به همراه محمد راهی و عبدالرسول ذورقی بود. شریفی در این مسابقه از هیچ کدام از کارت‌هایش استفاده نکرد.

طلایی‌پوشان تیم صنعت نفت با این پیروزی ۳ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول رده‌بندی هفته نخست رقابت‌های لیگ یک بزرگسالان باشگاه‌های کشور قرار گرفتند. در حال حاضر تیم‌های پیکان تهران، خیبر خرم‌آباد، و فجرسپاسی شیراز هم با ۳ امتیاز در مکان‌های اول تا سوم جدول هستند.

شاگردان مانوئل پرتغالی در مسابقه بعدی، روز یکشنبه ۱۳۹۴/۶/۱ در ورزشگاه شهید محمودی شهر مسجد سلیمان از ساعت ۱۷:۴۵ میهمان تیم نفت این شهر خواهند بود.

نتایج سایر مسابقات هفته اول لیگ یک به شرح ذیل است.

  • فولاد یزد ۱- ۰ نساجی مازندران
  • گل گهر سیرجان ۰ – ۰ مس رفسنجان
  • آلومینیوم هرمزگان ۱ – ۲ ماشین‌سازی تبریز
  • خونه‌به‌خونه بابل ۰ – ۲ فجرسپاسی شیراز
  • آلومینیوم اراک ۰ – ۰ نفت مسجد سلیمان
  • پیکان تهران  ۳ – ۰ داماش گیلان
  • خیبر خرم‌آباد ۳ – ۰ پارسه تهران
  • پاس همدان ۱ – ۱ شهرداری اردبیل
  • مس کرمان ۱ –  ۰ گیتی‌پسند اصفهان

برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 13:17 | نویسنده : محمدامین |

مدیرعامل تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: با تدابیر پیش بینی شده این تیم در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور در فصل جدید مشکل مالی که در سال گذشته با آن روبرو بود را نخواهد داشت و با تدابیر اندیشیده شده از سوی مسوولان استان بوشهر این تنگناها کاهش می یابد.

 رضا فرهمند نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در نشستی که با بازیکنان تیم داشتیم از تکرار نشدن مشکلات مالی سال قبل به آنها گفته شده و آنها هم این موضوع را پذیرفته اند.

وی اضافه کرد: استانداری بوشهر با تلاش های خوبی که داشته زمینه کمک های اولیه درارتباط با تامین منابع مالی برای تیم ایرانجوان بوشهر را فراهم کرده است.

فرهمند نیا در ارتباط با بدهی های تیم ایرانجوان بوشهر بیان کرد: همه تیم های لیگ برتری و دسته یک فوتبال کشور بدهی دارند که ایرانجوان بوشهر نیز یکی از این تیم های بدهکار است.

وی اظهار کرد: با این وجود کادر مدیریتی ایرانجوان بوشهر امسال همه تلاش خود را به کار گرفته تا این تیم سال متفاوتی را نسبت به پارسال تجربه کند.

مدیرعامل ایرانجوان بوشهر ادامه داد: امسال 60 تا 70 درصد بازیکنان ایرانجوان بوشهری هستند و در کنار آنها از بازیکنان غیربومی با تجربه هم دعوت گرفته ایم.

فرهمندنیا خطاب به هواداران تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: از هواداران به عنوان یار دوازدهم انتظار داریم حمایت های همیشگی خود را از باشگاه ایرانجوان داشته باشند.

وی اضافه کرد: پیشکسوتان، هیات مدیره و هیات موسس باشگاه ایرانجوان همگی برای موفقیت ایرانجوان همدل شده اند و امیدواریم این همدلی به نتایج قابل قبولی برای تیم ریشه دار و با سابقه ایرانجوان بوشهر منجر شود.

ایرانجوان بوشهر 26 مرداد جاری درنخستین دیدار خود در فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور با سرمربیگری سعید مفتخر در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر خواهد رفت.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 10:35 | نویسنده : محمدامین |

 مهاجم خوزستانی تیم فوتبال نفت امیدیه به ایرانجوان بوشهر پیوست.

سجاد فیض اللهی مهاجم اسبق تیم فولاد خوزستان که سابقه بازی در دو تیم لیگ برتری دیگر از جمله نفت و پیکان تهران را هم داشته، در آخرین روز نقل و انتقالات لیگ دسته اول با عقد قراردادی یک ساله به تیم ایرانجوان بوشهر پیوست تا این تیم را در فصل جدید لیگ یک همراهی کند.

فیض اللهی 28 ساله در نهمین دوره لیگ برتر 9 گل با پیراهن تیم فولاد خوزستان به ثمر رساند.

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 10:34 | نویسنده : محمدامین |

 بعد از انصراف ناگهانی معماری از سرمربیگری ایرانجوان مسئولین باشگاه بلافاصله با چند گزینه وارد مذاکره شدند تا اینکه با سعید مفتخر به توافق رسیدند.

مفتخر نیز امروز صبح از اراک راهی تهران شد تا با پرواز بعد ازظهر تهران - بوشهر خود را به بوشهر رسانده و در تمرین امشب قرمزهای بوشهری حضور یابد.

مفتخر جوان و محجوب و با دانش دست به ریسکی بزرگ آنهم برای دیار و باشگاهی که در آن پرورش یافته است زد.

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 10:32 | نویسنده : محمدامین |

 حمید معماری که چند روز پیش با مسئولین ایرانجوان به توافق رسید تا هدایت این تیم را برای فصل جدید بدست بگیرد. سه شنبه شب از مربیگری این تیم انصراف داد. و در تمرین سه شنبه شب این تیم نیز شرکت نکرد.

معماری دلیل این قطع همکاری را بیماری خود دانست. و از هواداران ایرانجوان و مسئولین این باشگاه عذرخواهی کرد. و آرزوی سربلندی برای ایرانجوان کرد.

باید دید به فاصله ی چند روز تا اولین دیدار ایرانجوانی ها در لیگ دسته اول در آبادان آنهم مقابل تیم با برنامه صنعت نفت چه کسی هدایت ایرانجوان را به عهده می گیرد.

Image result for ‫حمید معماری‬‎


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 مرداد 1394برچسب:, | 10:30 | نویسنده : محمدامین |

 کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، ساعت و ورزشگاه برنامه هفته اول تا پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فصل 95-94 را اعلام کرد.

برنامه هفته اول -دوشنبه 26 مرداد 94
مس کرمان - گیتی پسند اصفهان-با توجه به رای کمیته انضباطی متعاقبا اعلام می شود-ساعت 18
آلومینیوم هرمزگان – ماشین سازی شهرداری تبریز-ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس-ساعت 17:30
خونه به خونه بابل – فجرشهید سپاسی شیراز-ورزشگاه شهدا هفتم تیر-ساعت 17:30
آلومینیوم اراک - نفت مسجد سلیمان-ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک-ساعت 17:30
فولاد یزد- نساجی مازندران-ورزشگاه شهید نصیری یزد-ساعت 17:15 
پیکان تهران - داماش گیلان-ورزشگاه شهدا شهر قدس-ساعت 17:30
گل گهر سیرجان- مس رفسنجان-ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان-ساعت 17:15
خیبر خرم آباد - پارسه تهران-ورزشگاه تختی خرم آباد-ساعت 17:30
صنعت نفت آبادان - ایرانجوان بوشهر-ورزشگاه تختی آبادان-ساعت 19
پاس همدان - شهرداری اردبیل-ورزشگاه قدس همدان-ساعت 17:30

برنامه هفته دوم - یکشنبه اول شهریور94
ایرانجوان بوشهر –خونه به خونه بابل-ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر-ساعت 17:45
پارسه تهران-فولاد یزد-ورزشگاه صنایع دفاع تهران-ساعت 17:15
گیتی پسند اصفهان-گل گهر سیرجان- ورزشگاه آرارات اصفهان-ساعت 17:15
داماش گیلان-پاس همدان-ورزشگاه شهید عضدی رشت-ساعت 17:15
نفت مسجد سلیمان-صنعت نفت آبادان-ورزشگاه شهید بهنام محمدی-ساعت 17:45
ماشین سازی شهرداری تبریز-خیبر خرم آباد-ورزشگاه تختی تبریز-ساعت 17:30
فجر شهید سپاسی شیراز-پیکان-ورزشگاه حافظیه شیراز-ساعت 17:30
نساجی مازندران-آلومینیوم اراک-ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر-ساعت 17:15
مس رفسنجان-آلومینیوم هرمزگان-ورزشگاه شهدا رفسنجان-ساعت 17
شهرداری اردبیل-مس کرمان-ورزشگاه تختی اردبیل-ساعت 17:30


هفته سوم - شنبه 7 شهریور 94
شهرداری اردبیل-گیتی پسند-ورزشگاه تختی اردبیل-ساعت 17:30
فولاد یزد-ماشین سازی شهرداری تبریز-ورزشگاه شهید نصیری یزد-ساعت 17:15
خونه به خونه بابل-نفت مسجد سلیمان-ورزشگاه شهدا هفتم تیر بابل-ساعت 17:15
مس کرمان-داماش گیلان-با توجه به رای کمیته انضباطی متعاقبا اعلام می شود-ساعت 17:45
آلومینیوم هرمزگان-گل گهر سیرجان-ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس-ساعت 17:15
آلومینیوم اراک-پارسه تهران- ورزشگاه امام خمینی اراک-ساعت 17:15
پیکان-ایرانجوان بوشهر-ورزشگاه شهدا شهر قدس-ساعت 17:30

خیبر خرم آباد-مس رفسنجان-ورزشگاه تختی خرم آباد-ساعت 17:15
صنعت نفت آبادان-نساجی مازندران-ورزشگاه تختی آبادان-ساعت 18:45
پاس همدان-فجر شهید سپاسی شیراز-ورزشگاه قدس همدان-ساعت 17:30

هفته چهارم- جمعه 13شهریور 94
نساجی مازندران – خونه به خونه بابل-ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر-ساعت 17
مس رفسنجان – فولاد یزد-ورزشگاه شهدا رفسنجان-ساعت 16:45
ایران جوان بوشهر – پاس همدان-ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر-ساعت 17:30
پارسه تهران – صنعت نفت آبادان –ورزشگاه صنایع دفاع تهران-ساعت 17:15
گل گهر سیرجان – خیبر خرم آباد- ورزشگاه اختصاصی گل گهر سیرجان-ساعت 16:45
داماش گیلان – شهرداری اردبیل-ورزشگاه شهید عضدی رشت-ساعت 17:15
نفت مسجد سلیمان – پیکان تهران-ورزشگاه شهید بهنام محمدی-ساعت 17:30
ماشین سازی شهرداری تبریز – آلومینیوم اراک-ورزشگاه تختی تبریز-ساعت 17:15
گیتی پسند اصفهان- آلومینیوم هرمزگان-ورزشگاه ارارات اصفهان-ساعت 17
فجر شهید سپاسی شیراز – مس کرمان-ورزشگاه حافظیه شیراز-ساعت 17:15

هفته پنجم- پنجشنبه 19 شهریور 94
داماش گیلان – گیتی پسند اصفهان- ورزشگاه شهید عضدی رشت-ساعت 17:15
صنعت نفت آبادان – ماشین سازی شهرداری تبریز-ورزشگاه تختی آبادان-ساعت 18:30
پاس همدان – نفت مسجد سلیمان-ورزشگاه قدس همدان-ساعت 17:15
فولاد یزد – گل گهر سیرجان- ورزشگاه شهید نصیری یزد-ساعت 16:45
خونه به خونه بابل – پارسه تهران- ورزشگاه شهدا هفتم تیر-ساعت 17
مس کرمان – ایرانجوان بوشهر- با توجه به رای کمیته انضباطی متعاقبا اعلا م می شود-ساعت 17:30
آلومینیوم اراک – مس رفسنجان-ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک-ساعت 17

پیکان تهران– نساجی مازندران-ورزشگاه شهدا شهر قدس-ساعت 17:15
شهرداری اردبیل – فجر شهید سپاسی شیراز-ورزشگاه تختی اردبیل-ساعت 17:15
خیبر خرم آباد – آلومینیوم هرمزگان-ورزشگاه تختی خرم آباد-ساعت 17

منبع:ورزش بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 19:8 | نویسنده : محمدامین |

 بنا به درخواست روسای هیئت‌ های فوتبال استان‌ ها و موافقت سازمان لیگ فوتبال ایران، مهلت نقل و انتقالات لیگ دسته اول فوتبال ایران تا ساعت 18 روز 21 مرداد 94 تمدید شد.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 18:56 | نویسنده : محمدامین |

شورای شهر بوشهر ظهر امروز (دوشنبه) در نشستی فوق العاده و غیرعلنی درباره تیم داری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تصمیم گیری خواهد کرد.

«خلیج فارس» کسب اطلاع کرد: شب گذشته نشستی در دفتر استاندار با حضور اعضای شورای شهر بوشهر برگزار شده که در آن مصطفی سالاری ضمن اشاره به درخواست بالای جوانان و فوتبال دوستان جهت احیای شاهین بوشهر، خواستار مشارکت شورای شهر و شهرداری مرکز استان در این خصوص شده است.

براین اساس، استاندار خبر داده که براساس توافقی که با گودرزی وزیر ورزش داشته، امتیاز یک تیم دسته دومی به بوشهر اختصاص یابد و توسط شورا و شهرداری مدیریت شود.

استاندار در این جلسه نامگذاری این تیم را برعهده شورا و شهرداری بوشهر گذاشته، ولی پیشنهاد کرده با اشاره به سابقه و محبوبیت باشگاه شاهین در میان فوتبال دوستان، در نام تیم از کلمه شاهین استفاده شود.

برپایه این گزارش، سالاری در این جلسه خبر داده که استانداری نیز ایرانجوان نماینده استان در لیگ آزادگان را مورد حمایت قرار می دهد تا با کمک شورای شهر دو باشگاه باسابقه بوشهر ساماندهی شوند.

استاندار همچنین وعده داده در صورت موافقت با پیشنهاد وی جهت تیم داری، از محل اعتبارات ارزش افزوده معادل آن کمک هایی به شهرداری مرکز استان خواهد داشت، ضمن اینکه قول ساخت چهار زمین چمن مصنوعی برای ورزش محلات را در شهر بوشهر تا دهه فجر داده که با پروژه های قبلی و کنونی شهرداری، زمین های چمن محلات در مرکز استان به وضعیت استانداردی برسد.

گفته می شود در این جلسه یکی از اعضای شورای شهر نیز گفته که با خرید امتیاز یک تیم دسته دومی و نهادن نام شاهین بر روی آن، بعید است هویت گذشته این باشگاه و پذیرش کامل در میان مردم شکل بگیرد که سالاری نیز تاکید کرده: با توجه به بدهی بالای 7 میلیاردی باشگاه شاهین فعلی و مشکلات مالکیتی، عملا امکان احیای آن نیست و یکی از راهکارها گرفتن امتیاز یک تیم دیگر است.

براین اساس قرار شده شورای شهر بوشهر ظهر امروز در جلسه ای فوق العاده و غیرعلنی در خصوص پیشنهاد استاندار جهت تیم داری در لیگ دسته دوم تصمیم گیری کند.

گفته می شود برآورد اولیه برای حضور مقتدر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حدود دو میلیاردتومان است.

برخی اعضای شورای شهر بوشهر با تیم داری حرفه ای مخالفت دارند و معتقدند با وجود مشکلات فراوان خدماتی در این شهر، باید اعتبارات را به آن سمت هدایت کرد، در عوض گروهی که اکثریت اعضای شورای شهر را شامل می شوند معتقدند اگر تیم داری آنها بتواند شور و هیجان دیگری به ورزشگاه پیر این شهر دهد، می تواند روح تازه ای به شهر دهد.

در همین زمینه استاندار بوشهر نیز با بیان اینکه شاهین و ایرانجوان بوشهر از پرطرفدارترین تیم‌های مورد حمایت مردم بوشهر هستند، گفت: در نشستی که با وزیر ورزش و جوانان انجام شد، وی برای تأسیس تیم فوتبال جدید شاهین بوشهر موافقت کرد و مقرر شد این تیم در لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور حضور یابد.

سالاری در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها اضافه کرد: در نشستی با حضور اعضای شورای شهر بوشهر، مقرر شده تیم شاهین با پسوندی که شورای شهر بوشهر مصوب می‌کند مورد حمایت مالی قرار گیرد.

سالاری با تأکید بر حمایت از تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر، خاطرنشان کرد: تیم ایرانجوان بوشهر نیز که از تیم‌های پرطرفدار این استان است، مورد حمایت قرار خواهد گرفت که در این زمینه نشست‌هایی با مدیران عامل صنایع پتروشیمی، نفت و گاز برگزار خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید خروجی امروز ظهر شورای شهر بوشهر چه خواهد بود، هرچند به احتمال قوی با تیم داری در لیگ دسته دوم با نام مشابه شاهین موافقت می شود.

منبع : خليج فارس


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 13:51 | نویسنده : محمدامین |

یک منبع اگاه گفت اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد تا غروب سه شنبه اتفاق خوبی برای فوتبال بوشهر رخ می دهد.

این فرد مطلع در این باره گفت برخی افراد فوتبالدوست و صاحب نظر در شهر بوشهر که تنها دغدغه انها کمک به جوانان علاقه مند در بخش فوتبال است اقداماتی را انجام داده اند که میتواند  دغدغه های هواداران یک تیم پر طرفدار بوشهر را رفع کند و بازهم شاهد پر شدن ورزشگاه پیر بوشهر خواهیم بود.

باید 24 ساعت صبر کرد و دید چه اتفاقی خواهد افتاد!

منبع:فوتبال بوشهر

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 12:49 | نویسنده : محمدامین |

ايرانجوان چند بازيكن جديد جذب كرد تا ليست نفرات اين تيم در حال نهايي شدن باشد.

 نفراتي همچون حسين پور امين،جواد نصاري ،مصطفي احمدي و سلمان بحراني قرار داد خود را تمديد كردند.از سويي ديگر محمد طارمي ،غلام احمد شاهي،فرشيد زارعي،جاسم ياسر الهي،تقي نايبي،اويس كرد جهان با ايرانجوان قرارداد امضا كرده اند.

شاگردان حميد معماري دوشنبه هفته اتي در ابادان به مصاف نفت اين شهر خواهند رفت.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 12:48 | نویسنده : محمدامین |

ايرانجوان مشغول يارگيري است .مهلت نقل و انتقالات تا 19 مرداد تمديد شد تا تيم بوشهري تيم خود را براي يك فصل سخت اماده كند.

همه ميدانند حميد معماري يك مرد فرهيخته،ارام و جوانگرا در فوتبال بوشهر محسوب ميشود.در اخرين روزهاي فصل يلرگيري به معماري و دوستان مسول در باشگاه يك پيشنهاد داريم :بازيكن خوب و درجه يك غير بومي باقي نمانده ،پس لطفا هزينه هاي اضافي و بازيكن بنجل بدون تيم جمع نكنيد.به جاي ان همين بومي هاي گمنام و با انگيزه را جذب كنيد ...از ما گفتن 

 

منبع:فوتبال بوشهر

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 12:46 | نویسنده : محمدامین |


ظهر امروز حمید معماری  در باشگاه ایرانجوان حاضر شد و با مسولان این تیم به توافق نهایی رسید.معماری مدرس فدراسیون می باشد که در سالهای گشته در تیم های مخلف استان از جمله توحید،گاز جم و ایرانجوان مربی گری کرده است.

گفته میشود علی رضا طارمی،محمد میهن دوست،شهرام بوشهری،حسین صبوحی ،روزبه چاهیبخش موسوی دستیاران معماری هستند.

منبع:فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394برچسب:, | 16:3 | نویسنده : محمدامین |

در حالی که قرار بود علی حنطه جمعه شب وارد بوشهز شود و هدایت ایرانجوان را بر عهده بگیرد به یک باره مربی مشهدی از پای پلکان هواپیما بازگشت.

ساعتی پیش خبر رسید ایرانجوانی ها از اوردن علی حنطه منصرف شده اند و به احتمال فراوان روز شنبه حمید معماری به عنوان سرمربی ایرانجوان معرفی می گردد

علی حنطه سرمربی سابق ابومسلم روی خط برنامه فوتبال بوشهری امد و صحبتهای جالبی را مطرح کرد.وی از پیامکی که پای پلکان هواپیما دریافت کرده و از سفر به بوشهر منصرف شده گفت و عنوان کرد :به نظرم دوستان میخواهند تیم را ببندند و بعد تحویل من دهند.من دستیار مربیانی نظیر فرهاد کاظمی،فیروز کریمی،محمود یاوری بوده ام و زیر بار چین تصمیمی نرفتم،دوستی من با اقای فرهمند پابرجاست اما به نظر می رسد من بوشهر نیایم بهتر است.

در ادامه فرهمند مدیر عامل ایرانجوان روی خط امد و گفت:در اخرین لحظات تصمیم بر ان شد که فعلا اقای حنطه نیاید و قرار شد تا فردا انتخاب جدیدی داشته باشیم.

حال اینکه چه اتفاقی باعث شده امدن حنطه کنسل شود مشخص نیست ،اما حمید معماری با تجربه برای یک ازمون سخت خود را اماده می کند که امیدواریم موفق باشد.

منبع:فوتبال بوشهر

 


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 مرداد 1394برچسب:, | 16:1 | نویسنده : محمدامین |

 در فاصله 48 ساعت مانده به پایان فصل نقل و انتقالات مدیران ایرانجوان در اولین اقدام با حسین پورامینی و امیر طهمورثی، دو بازیکن با تجربه خود به توافق رسیدند.

پورامینی که گفته میشد با خونه به خونه بابل به توافق رسیده به ایرانجوان برگشت تا به احتمال فراوان کاپیتان ایرانجوانی ها در فصل آتی لقب بگیرد.

منبع : فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394برچسب:, | 21:13 | نویسنده : محمدامین |

 تیم ایرانجوان نماینده استان بوشهر در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال است برای فصل جاری مسابقات با علی حنطه به توافق رسید

در فاصله سه روز مانده به پایان نقل و انتقالات لیگ بالاخره مسئولان باشگاه ایرانجوان از بین باقری نیا و علی حنطه با سرمربی فصل گذشته راهیان کرمانشاه به توافق نهایی رسیدند و قرار است حنطه هدایت این تیم را فصل جدید برعهده بگیرد.

حنطه سابقه سرمربیگری تیم های ابومسلم و پیام مشهد در لیگ برتر و استقلال اهواز و راهیان کرمانشاه در لیگ دسته اول را در کارنامه دارد.
لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور 26 مرداد ماه آغاز می شود که ایرانجوان باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 1:55 | نویسنده : محمدامین |

شنیده می شود مربی بومی ،جوان و با دانش استان در یک قدمی نیمکت کارگر بنه گز و ایرانجوان بوشهر قرار گرفته است.

در حالی که روز گذشته خبر منتفی شدن سرمربیگری کللی فرد در ایرانجوان اعلام شده بود مسئولان این باشگاه به دنبال دیگر گزینه های بومی هستند و آنچه شنیده می شود مهدی قنبری به گزینه اصلی این تیم مبدل شده است.

ایرانجوانی ها با تجربه خوبی که در سه فصل گذشته با غلام دلگرم در لیگ یک دارند به احتمال زیاد می خواهند به دیگر جوان با دانش استان اعتماد کنند.

قنبری فصل گذشته با تیم دریانوردان قهرمان لیگ شهرستان و دسته اول استان شد و این فصل از تیم کارگر بنه گز نیز پیشنهاد دارد.

حال با توجه به اینکه 4 روز به پایان فصل نقل و انتقالات لیگ یک باقی نمانده است باید دید بزرگان باشگاه چه تصمیمی اتخاذ می کنند.

لیگ دسته اول از 26 مردادماه آغاز می شود و تیم فوتبال فوتبال ایرانجوان بوشهر در هفته اول باید در آبادان به مصاف طلایی پوشان این شهر برود.

منبع:سایت خبری دی اسپورت


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 13 مرداد 1394برچسب:, | 15:29 | نویسنده : محمدامین |

یکشنبه پر التهابی بر باشگاه هفتاد ساله گذشت. کللی فرد تا ظهر در یک قدمی نیمکت ایرانجوان بود اما بعد از ظهر به دلیل آنچه پیش آمد انصراف داد. تا مسئولین به فکر گزینه های دیگر و حتا غیر بومی باشند. 

 هواداران متعصب با حضور در محل تمرین قرمزپوشان لب به اعتراض گشودند و تمرین نیز تعطیل شد!!! فرهمندنیا نیز با حضور در میان هواداران با آنها به گفتگو پرداخت.

حالا که استاندار کمک مالی خوبی کرده است و قول همراهی در آینده داده است و دیگر خبری از سهم خواهی نیست و باشگاه داشت در مسیر صحیح گام می گذاشت. حالا وقت آنست که با اتحاد و همدلی و همزبانی، هواداران جوان پشت به پشت هم و سینه به سینه پرچم باشگاه هفتاد ساله خود را بالا نگه دارند. به قول دلو یا علی مرد مرد مرد

یکشنبه پر التهابی بر باشگاه هفتاد ساله گذشت. کللی فرد تا ظهر در یک قدمی نیمکت ایرانجوان بود اما بعد از ظهر به دلیل آنچه پیش آمد انصراف داد. تا مسئولین به فکر گزینه های دیگر و حتا غیر بومی باشند. 

؛ هواداران متعصب با حضور در محل تمرین قرمزپوشان لب به اعتراض گشودند و تمرین نیز تعطیل شد!!! فرهمندنیا نیز با حضور در میان هواداران با آنها به گفتگو پرداخت.

حالا که استاندار کمک مالی خوبی کرده است و قول همراهی در آینده داده است و دیگر خبری از سهم خواهی نیست و باشگاه داشت در مسیر صحیح گام می گذاشت. حالا وقت آنست که با اتحاد و همدلی و همزبانی، هواداران جوان پشت به پشت هم و سینه به سینه پرچم باشگاه هفتاد ساله خود را بالا نگه دارند. به قول دلو یا علی مرد مرد مرد

VARZESHBU.IRVARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:, | 10:1 | نویسنده : محمدامین |

 سهامداران باشگاه ایرانجوان بوشهر تصمیم به برگزاری جلسه ای فوری برای تعیین هیئت مدیره و مدیرعامل و سپس سرمربی گرفتند.

 در جلسه ی صبح امروز سهامداران به توافقات کلی با حمید کللی فرد نیز رسیدند اما در جلسه بعدازظهر با سوال یکی از سهامداران روبرو شدند، کدام هیئت مدیره و مدیرعامل و کمیته فنی سرمربی را انتخاب می کند؟ سوالی که باعث شد با پیشنهاد این سهامدار و موافقت بقیه سهامداران جلسه ای اضطراری امشب و تا ساعاتی دیگر میان سهامداران تشکیل شود و هیئت مدیره و مدیرعامل و در نهایت سرمربی این تیم انتخاب و معرفی شود. بنظر می رسد که حالا منطق در این باشگاه به سر جای خود بازگشته است. 

اما با توجه به کمی وقت و اینکه کمتر از 6 روز تا پایان نقل و انتقالات و دو هفته تا شروع لیگ مانده است می توان راه حلی دیگری را برگزید.

چون ممکن است این پروسه بطول بیانجامد و برای اینکه تصمیم عجولانه و غیر فنی گرفته نشود و با فراغ بال تصمیم گیری شود. پیشنهاد ما این است فعلا برای پیشبرد در امور یک نفر که مورد امین این عزیزان است بعنوان سرپرست باشگاه معرفی شود تا امور با نظم بهتری پیش رود. 
نمونه این کار نیز در باشگاه های بزرگ ایران نیز انجام شده است.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 12 مرداد 1394برچسب:, | 9:59 | نویسنده : محمدامین |

حمید کللی فرد، سرمربی ایرانجوان بوشهر شد.

حمید کللی فرد پیش از این سرمربی تیم شاهین بوشهر بود و این تیم را به لیگ برتر رهنمون کرد.

این مربی در فصل با هدایت تیم پارس جنوبی جم تا یک قدمی صعود به لیگ یک پیش رفتند.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, | 19:3 | نویسنده : محمدامین |

Image result for ‫سعید مفتخر‬‎

حضور سعید مفتخر در راس کادر فنی تیم ایرانجوان بوشهر تایید نشده است.

مربی فصل گذشته ایرانجوان به همراه غلامرضا دلگرم به تیم آلومینیوم اراک رفته است. 

شاید ایرانجوان به دلیل وضعیت مبهمی که دارد در این فصل از بازی ها شرکت نکند.

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 11 مرداد 1394برچسب:, | 18:58 | نویسنده : محمدامین |


سعيد مفتخر بعنوان سرمربي تيم ريشه دار و قديمي ايرانجوان بندر بوشهر منصوب گرديد!
مفتخر كمك اول غلامرضا دلگرم در ٢ فصل اخير در ايرانجوان بود و با جدايي دلگرم از ايرانجوان همراه با ايشان به آلومينيوم اراك پيوست.مفتخر وقتي با پيشنهاد مديران جديد ايرانجوان روبرو شد از آلومينيوم جدا و به تيم سابق خود بازگشت.ناگفته نماند مفتخر كل دوران فوتبال خود را در ايرانجوان گذرانيد و در ٢ فصل اخير بعنوان دستيار اول در ايرانجوان دوران خوبي را سپري كرد.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 21:36 | نویسنده : محمدامین |

 

VARZESHBU.IR ورزش بوشهر: پس از كش و قوس هاي فراوان ،اما و اگرهاي دلهره آور و امروز فرداهاي بيشمار عاقبت ايران جوان آزاد شد و بدست امانت داران اصلي رسيد.

عبدالرسول حیدری؛

ايران جوان در چند سال اخير هزينه هاي زيادي را متحمل گرديد تا بتواند با رهبري و تلاش هاي حاج جعفر پوركبگاني خود را به ليگ برتر برساند اما اين آرزو هرگز تحقق پيدا نكرد تا به امروز ، با توجه به زمان بسيار كم ، امسال اين تيم بايد خود را براي حضور در ليگ يك فوتبال كشور و اولين بازي با تيم با سابقه و صاحب تشكيلات صنعت نفت آبادان آماده نمايد ، معرفي نكردن سرمربي تاكنون كه قول داده اند امشب 8.5.94 در تمرين زمين قدس حضور او را براي هواداران و علاقمندان به فوتبال قطعي كنند ، از طرف ديگر نبودن منبع مالي و يا پشتوانه مالي كه مسولين تيم بتوانند در قدم نخست مبلغ اندكي از قرارداد بازيكنان براي اعتماد سازي و شارژ روحي به آنها پرداخت نمايند و همچنين هزينه هاي جانبي از جمله مشكلاتي است كه بايد در رفع آن كوشيد.
خاطرمان هست استاندار محترم استان بوشهر آقاي سالاري در يكي از سخنراني هاي خود فرمودند كه ما در اختلافات اين باشگاه دخالت نمي كنيم ، خودشان اختلافشان حل كنند ما هم كمك مالي به اين باشگاه خواهيم كرد، ما با خبر گشتيم كه اختلافات باشگاه بدست مردان پرتلاش و زحمت كش حل و فصل گرديده است.
آقاي سالاري ، زمان كمك مالي و قولي كه به ايران جواني ها داده بوديد فرا رسيده است اگر مبلغ 500 ميليون تومان به باشگاه برسد مسولين و بازيكنان و ساير دست اندركاران باشگاه مي توانند در قدم نخست با اقتدار و با قدرت پا به صحنه مسابقات بگذارند، استحضار داريد كه موفقيت در هر كاري زماني به حقيقت مي پيوند و به پيروزي تبديل مي گردد كه گام اول را بتوانيم با اتحاد و همدلي و در سايه يك اعتماد به نفس خوب مستحكم بر زمين گذاريم.
تيم ايران جوان بوشهر تنها نماينده استان در ليگ يك فوتبال كشور است كه نياز جدي به حمايت مالي و معنوي مسولين محترم استان به ويژه استاندار عزيز را دارند.
آقاي سالاري وقت تنگ است، تمام اميد ايران جواني ها به وعده جنابعالي است.


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 14:39 | نویسنده : محمدامین |

شما می توانید فیلم های مربوط به تیم ایرانجوان بوشهر را در این وبلاگ مشاهده کنید.

www.namasha.com/iranjavanbusher

www.iranjavanbushehr.lxb.ir


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 1:41 | نویسنده : محمدامین |

ایمل جدید وبلاگ ساخته شد و شما می توانید با این ایمیل با ما ارتباط داشته باشید.

iranjvanbusher.mihanmail.ir

www.iranjvanbushehr.lxb.ir


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 1:34 | نویسنده : محمدامین |

 

VARZESHBU.IR بالاخره بعد از مدتها وقفه و بلاتکلیفی تیم بزرگسالان ایرانجوان بوشهر استارت زد.

  ایرانجوان بوشهر تنها نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول کشور پنج شنبه شب ساعت 22 و زیر نور در زمین چمن شهدا اولین تمرین خود را برگزار کرد.

این تمرین زیر نظر کادرفنی فصل گذشته و البته بدون سرمربی برگزار شد. غلامرضازاده بعنوان سرپرست، روزبه چاهیبخش و محمد میهندوست مربیان ایرانجوان بهمراه فرهمندنیا و باقر شادکامی در این تمرین حضور داشتند. همچنین قرار است تا 24 ساعت آینده تکلیف سرمربی جدید این تیم مشخص شود.

قرمزها با سه گزینه بومی مذاکراتی انجام داده اند. باید در نهایت نشست و دید که کللی فرد با تجربه یا مفتخر جوان و باانگیزه سرمربی جدید ایرانجوان می شوند. حمید معماری گزینه سوم ایرانجوان در همان مذاکره اول جواب منفی داد.

در اینجا یک پیشنهاد برای سهامدارانی داریم که در این فصل مدیریت این باشگاه هفتاد ساله را بر عهده دارند. خبر میرسد که این باشگاه بین تشکیل هیئت مدیره قبلی و جدید هنوز بلاتکلیف است. و چون ممکن است این پروسه بطول بیانجامد و برای اینکه تصمیم عجولانه و غیر فنی گرفته نشود و با فراغ بال تصمیم گرفته شود . پیشنهاد ما این است فعلا برای پیشبرد در امور یک نفر که مورد امین این عزیزان است بعنوان سرپرست باشگاه معرفی شود تا امور با نظم بهتری پیش رود.
نمونه این کار نیز در باشگاه های بزرگ ایران نیز انجام شده است.

منبع :ورزش بوشهر

 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 9 مرداد 1394برچسب:, | 15:59 | نویسنده : محمدامین |

 خبر می رسد تمرینات تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از امروز پنجشنبه اغاز می شود.به گزارش فوتبال بوشهر گفته میشود فرهمند مدیر عامل ایرانجوان معرفی شده و قرار است تکلیف سرمربی این تیم نیز به زودی روشن شود،هر چند مشخص نیست تکلیف بدهی ها و هزینه های امسال تیم از کجا تامین شود!
تلاشهای خبرنگار فوتبال بوشهر به انجا ختم شد که گویا مذاکراتی با حمید کللی فرد و سعید مفتخر صورت گرفته که هردو مربی شرایط خود را به باشگاه ایرانجوان اعلام کرده اند. در این بار سعید مفتخر نزدیک ترین گزینه به نیمکت ایرانجوان در گفتگو کوتاه با فوتبال بوشهر گفت:در حال حاضر در کنار اقای دلگرم مشغول اماده سازی تیم اراکی هستیم،صحبتهایی صورت گرفته اما شرایط خود را به مسولان باشگاه گفته ام،به ایرانجوانی بودنم افتخار میکنم.هدف همه در این شرایط بحرانی باید بلند کردن تیم باشد که کار بسیار سختی است،امیدوارم استان به کمک ایرانجوان بیاید تا هواداران از نگرانی در بیایند.

وی درباره مذاکرات ایرانجوانی ها با خود گفت: من با تیم اراکی قرارداد دارم اما برای کمک به ایرانجوان باید شرایط مهیا باشد،چه من یا هر شخص دیگر مهم نیست تنها کمک به ایرانجوان مهم است..در مورد امدن من هم بگویم هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده یک روز دیگر صبر کنید،فعلا حرفی ندارم!

 

واکنش سعید مفتخر به سرمربیگری ایرانجوان بوشهر
 
 
منبع:فوتبال بوشهر

برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 8 مرداد 1394برچسب:, | 20:18 | نویسنده : محمدامین |

 

علی حنطه سرمربی ایرانجوان بوشهر می شود؟

 

از علی حنطه به عنوان سرمربی احتمالی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر نام برده می شود.
به گزارش تیم ایرانجوان که نماینده استان بوشهر در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال است برای فصل جاری مسابقات هنوز تصمیمی نگرفته است و بیشتر درگیر مسائل مدیریتی است.
اما این روزها شنیده می شود یکی مسئولان باشگاه با علی حنطه سرمربی فصل گذشته راهیان کرمانشاه وارد مذاکره شده است و وی گزینه احتمالی فصل جدید ایرانجوان خواهد بود.
حنطه سابقه سرمربیگری تیم های ابومسلم و پیام مشهد در لیگ برتر و استقلال اهواز و راهیان کرمانشاه در لیگ دسته اول را در کارنامه دارد.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 8 مرداد 1394برچسب:, | 13:58 | نویسنده : محمدامین |

تنها نماينده استان بوشهر در ليگ دسته اول ايران همچنان شرايط خوبي ندارد.

اخرين خبرها حكايت از كناره گيري علي وزيري از تيم داري را دارد و گفته ميشود جمعي از پيشكسوتان و سهامداران باشگاه قصد تيم داري و سر و سامان دادان به تيم را دارند.گفته ميشود در جلسه اخر كه در باشگاه ايرانجوان برگزار گرديده است طرفين به تفاهم نرسيده اند و اختلافات پا بر جا مانده..

گويا وزيري  خواهان تمام سهام باشگاه بوده تا مخارج را خودش تامين كند اما عده اي از پيشكسوتان با اين درخواست مخافت كرده و گفته مي شود با وعده اي كه گويا از سوي استاندار بوشهر مطرح شده همان پيشكسوتان قديمي تيم داري خواهند كرد.

19 روز ديگر قرمزهاي بوشهري در ليگ يك به مصاف نفت اباداني خواهند رفت كه بيش از 7ميليارد تومان هزينه كرده و اماده صعود به ليگ برتر مي باشد اما تيم بوشهري هنوز اندر خم يك كوچه است.هر چند گفته مي شود امروز يا فردا كادر جديد مديريتي باشگاه ايرانجوان به سرپرستي حميد چاهيبخش از قديمي هاي اين تيم مذاكره با يكي دو گزينه مربي گري را اغاز كرده اند.

ايرانجوان براي شروع كار حدود 2ميليارد تومان نقد مي خواهد به نظر شما شرايط فراهم ميشود تا هواداران اين تيم با اميد سر تمرين تيم محبوبشان حاضر شوند؟!

 منبع:فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 18:12 | نویسنده : محمدامین |

برنامه هفته اول -دوشنبه 26 مرداد 94

مس کرمان - گیتی پسند اصفهان

 آلومینیوم هرمزگان – ماشین سازی شهرداری تبریز

 خونه به خونه بابل – فجرشهید سپاسی شیراز

 آلومینیوم اراک - نفت مسجد سلیمان

 فولاد یزد- نساجی مازندران

 پیکان تهران - داماش گیلان

 گل گهر سیرجان- مس رفسنجان

 خیبر خرم آباد - پارسه تهران

 صنعت نفت آبادان - ایرانجوان بوشهر

 پاس همدان - شهرداری اردبیل

برنامه هفته دوم - یکشنبه اول شهریور94

ایران جوان بوشهر –خونه به خونه بابل

 پارسه تهران-فولاد یزد

 گیتی پسند اصفهان-گل گهر سیرجان

 داماش گیلان-پاس همدان

 نفت مسجد سلیمان-صنعت نفت آبادان

 ماشین سازی شهرداری تبریز-خیبر خرم آباد

 فجر شهید سپاسی شیراز-پیکان

 نساجی مازندران-آلومینیوم اراک

 مس رفسنجان-آلومینیوم هرمزگان

 شهرداری اردبیل-مس کرمان

هفته سوم - شنبه 7 شهریور 94

شهرداری اردبیل-گیتی پسند

 فولاد یزد-ماشین سازی شهرداری تبریز

 خونه به خونه بابل-نفت مسجد سلیمان

 مس کرمان-داماش گیلان

 آلومینیوم هرمزگان-گل گهر سیرجان

 آلومینیوم اراک-پارسه تهران

 پیکان-ایرانجوان بوشهر

 خیبر خرم آباد-مس رفسنجان

 صنعت نفت آبادان-نساجی مازندران

 پاس همدان-فجر شهید سپاسی شیراز

هفته چهارم- جمعه 13شهریور 94

نساجی مازندران – خونه به خونه بابل

 مس رفسنجان – فولاد یزد

 ایران جوان بوشهر – پاس همدان

 پارسه تهران – صنعت نفت آبادان

گل گهر سیرجان – خیبر خرم آباد

 داماش گیلان – شهرداری اردبیل

 نفت مسجد سلیمان – پیکان تهران

 ماشین سازی شهرداری تبریز – آلومینیوم اراک

 گیتی پسند - آلومینیوم هرمزگان

 فجر شهید سپاسی شیراز – مس کرمان

هفته پنجم- پنجشنبه 19 شهریور 94

داماش گیلان – گیتی پسند اصفهان

 صنعت نفت آبادان – ماشین سازی شهرداری تبریز

 پاس همدان – نفت مسجد سلیمان

 فولاد یزد – گل گهر سیرجان

 خونه به خونه بابل – پارسه تهران

 مس کرمان – ایران جوان بوشهر

 آلومینیوم اراک – مس رفسنجان

 پیکان تهران– نساجی مازندران

 شهرداری اردبیل – فجر شهید سپاسی شیراز

 خیبر خرم آباد – آلومینیوم هرمزگان

هفته ششم- چهارشنبه 25 شهریور 94

ماشین سازی شهرداری تبریز -  خونه به خونه بابل

 آلومینیوم هرمزگان – فولاد یزد

 فجرشهید سپاسی شیراز – داماش گیلان

 نساجی مازندران – پاس همدان

 مس رفسنجان – صنعت نفت آبادان

 گیتی پسند اصفهان – خیبر خرم آباد

 ایران جوان بوشهر – شهرداری اردبیل

 پارسه تهران – پیکان تهران

 گل گهر سیرجان – آلومینیوم اراک

 نفت مسجد سلیمان – مس کرمان

هفته هفتم- سه شنبه 31 شهریور 94

فجر شهید سپاسی شیراز- گیتی پسند اصفهان

 پیکان تهران – ماشین سازی شهرداری تبریز

 شهرداری اردبیل – نفت مسجد سلیمان

 صنعت نفت آبادان – گل گهر سیرجان

 پاس همدان – پارسه تهران

 داماش گیلان – ایران جوان بوشهر

 فولاد یزد – خیبر خرم آباد

 خونه به خونه بابل – مس رفسنجان

 مس کرمان – نساجی مازندران

 آلومینیوم اراک – آلومینیوم هرمزگان

هفته هشتم- دوشنبه 6 مهر 94

گل گهرسیرجان – خونه به خونه بابل

 گیتی پسند اصفهان-فولاد یزد

 نفت مسجد سلیمان-داماش گیلان

 ماشین سازی شهرداری تبریز-پاس همدان

 آلومینیوم هرمزگان-صنعت نفت آبادان

 نساجی مازندران-شهرداری اردبیل

 مس رفسنجان-پیکان تهران

 خیبر خرم آباد-آلومینیوم اراک

 ایرانجوان بوشهر-فجر شهید سپاسی شیراز

 پارسه تهران-مس کرمان

هفته نهم- دوشنبه 13 مهر 94

ایرانجوان بوشهر-گیتی پسند اصفهان

 مس کرمان-ماشین سازی شهرداری تبریز

 فجر شهید سپاسی شیراز-نفت مسجد سلیمان

 پیکان تهران-گل گهر سیرجان

 شهرداری اردبیل-پارسه تهران

 صنعت نفت-خیبر خرم آباد

 پاس همدان-مس رفسنجان

 داماش گیلان-نساجی مازندران

 فولاد یزد-آلومینیوم اراک

 خونه به خونه بابل-آلومینیوم هرمزگان

هفته دهم- دوشنبه 20 مهر 94

آلومینیوم اراک-گیتی پسند اصفهان

 خیبر خرم آباد-خونه به خونه بابل

 پارسه تهران-داماش گیلان

 گل گهر سیرجان –پاس هدان

 فولاد یزد-صنعت نفت آبادان

 نفت مسجد سلیمان-ایرانجوان بوشهر

 ماشین سازی شهرداری تبریز-شهرداری اردبیل

 آلومینیوم هرمزگان-پیکان تهران

 نساجی مازندران-فجر شهید سپاسی شیراز

 مس رفسنجان-مس کرمان

(گفتنی است نام تیم میزبان  اول آمده است)

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 مرداد 1394برچسب:, | 14:20 | نویسنده : محمدامین |

مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران فصل 95-94 امروز دوشنبه 5 مرداد 94 در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران با حضور نمایندگان باشگاه های حاضر در این مسابقات برگزار شد.


هفته اول
صنعت نفت آبادان _ ایرانجوان

هفته دوم
ایرانجوان _خونه به خونه ساری

هفته سوم
پیکان تهران _ ایرانجوان

هفته چهارم
ایرانجوان _ پاس همدان

هفته پنجم
مس کرمان_ایرانجوان

هفته ششم
ایرانجوان _شهرداری اردبیل

هفته هفتم
داماش گیلان _ ایرانجوان


هفته هشتم
ایرانجوان _ فجر شهید سپاسی

هفته نهم
ایرانجوان _ گیتی پسند

هفته دهم
نفت مسجد سلیمان _ایرانجوان

هفته یازده
ایرانجوان _ نساجی مازندران

هفته دوازده
پارسه تهران_ایرانجوان

هفته سیزده
ایرانجوان _ماشین سازی تبریز

هفته چهارده
مس رفسنجان_ایرانجوان


هفته پانزده
ایرانجوان _گل گهر سیرجان

هفته شانزدهم
آلومینیوم هرمزگان _ ایرانجوان

هفته هفدهم
ایرانجوان _ خیبر خرم آباد

هفته هجدهم
فولاد یزد _ایرانجوان

هفته نوزدهم
ایرانجوان _ آلومینیوم اراک


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394برچسب:, | 21:2 | نویسنده : محمدامین |

ما قصد به صورت مجدد اغاز به کار کنیم و بروز ترین خبر ها مربوط به تیم ایرانجوان را در این وبلاگ بخونید.

جهت حمایت از این تیم به این وبلاگ مراجعه کنین.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 5 مرداد 1394برچسب:, | 20:57 | نویسنده : محمدامین |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فانوس