به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر:استاندار بوشهر گفت: با توجه به وجود استعدادهای درخشان ورزشی در این استان با تاکید رئیس جمهور صنعت نفت، گاز و انرژی اتمی بوشهر از ورزش استان بوشهر کمک و پشتیبانی می‌کند.
 
دکتر مصطفی سالاری در نشست با مسئولان فدراسیون تکواندو در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم ورزشی است اظهار داشت: این استان در رشته‌های مختلف دارای استعدادهای درخشانی است که بیشتر ورزشکاران این استان در عرصه‌های ملی و فراملی خوش درخشیده‌اند.
 
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر به بوشهر بر توجه و حمایت از ورزشکاران و تکمیل پروژه‌های ورزشی تاکید کرد گفت: با تاکید رئیس جمهور صنعت نفت، گاز و انرژی اتمی بوشهر از ورزش استان بوشهر کمک و پشتیبانی می‌کند.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باید نیازها و برنامه‌های ورزشی تدوین کند افزود: در این راستا اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر باید نیازها و برنامه‌های ورزشی تدوین و برای اجرایی شدن آنها پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
 
دکترسالاری، با بیان اینکه جو اجتماعی نسبت به رشته فوتبال در جهان نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی متفاوت است تصریح کرد: جو و فضایی که رشته ورزشی فوتبال دارد نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی متفاوت است که استان بوشهر نیز در این عرصه علاقه‌مندان بسیاری دارد.
 
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر در رشته تکواندو از جایگاه خوبی برخوردار است بیان کرد: با توجه به اینکه این استان دارای ورزشکاران با استعداد در رشته تکواندو است و اکنون در عرصه ملی و فراملی خوش درخشیده‌اند بدون شک این ورزشکاران در تمام رده‌های سنی مورد حمایت قرار می‌گیرند.
 
تیم ملی نونهالان دررقابت‌های جهانی قهرمان شدند

رئیس فدراسیون تکواندو نیز با بیان اینکه رشته تکواندو در سطح کشور به ویژه استان بوشهر دارای طرفداران بسیاری است اظهار داشت: تکواندو کاران در حوزه‌های ملی و فراملی افتخارات عظیمی کسب کرده‌اند که کسب یک مدال طلا در رشته تکواندو درالمپیک لندن ازآن جمله است.
 
سیدمحمدرضا پولادگر، امسال را سال پرفروغ تکواندوکاران کشورمان دررقابت‌های جهانی دانست و تصریح کرد: تکواندوکاران در رقابت‌های مختلف جهانی، آسیایی و بین‌المللی موفق به مدال‌های متعدد شدند بگونه‌ای که پرچم پرافتخارکشورمان بارها در آسیا و جهان به اهتزاز درآمد.
 
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه تیم ملی نونهالان دررقابت‌های جهانی قهرمان شدند بیان کرد: در نخستین دوره مسابقات جهانی، تیم تکواندو دختران و پسران نونهال کشورمان با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی جهان شدند.
 
وی با اشاره به اینکه بانوان دررشته تکواندو خوش درخشیدند گفت: بانوان تکواندو کار موفقیت‌های بزرگی در جهان و آسیا بدست آورده‌اند و اکنون دارای جایگاه بسیارممتازی هستند.
 
رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه استان بوشهردارای پشتوانه‌ قوی تکواندو است افزود: استان بوشهر استعدادهای بسیار خوبی در بخش سبک وزن دارد که باید مورد حمایت قرار بگیرد.
 
17 پروژه ورزشی در استان بوشهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: باعنایت و توجه‌ای که استاندار بوشهر به حوزه ورزش و جوانان دارد امسال 460 میلیارد ریال به طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی تخصیص یافته است.
 
  احمد بهروزیان‌فردبا بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در استان در حال تکمیل است اظهار داشت: امسال پروژه‌ها و طرح‌های مهمی در استان اجرا و پروژه‌های نیمه تمام تکمیل می‌شود.
 
وی از افتتاح 17 پروژه ورزشی در استان بوشهر خبرداد و گفت: در دهه مبارک فجر ۱۷ پروژه ورزشی شامل‌ سالن‌های ورزشی، زمین‌های ساحلی و چمن مصنوعی در استان بوشهرکه با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا شده افتتاح می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در این ایام عملیات اجرایی 8 پروژه ورزشی آغاز می‌شود گفت: در ایام‌الله دهه فجرعملیات اجرایی 8 پروژه ورزشی در استان بوشهر شامل 6 زمین چمن مصنوعی، و دو زمین ورزشی ساحلی در استان بوشهر با اعتبار 110 میلیارد ریال آغاز می‌شود.
 
تکواندوکاران استان بوشهر شش مدال  کسب کرده‌اند

رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر نیز با بیان اینکه تکواندوکاران این استان دارای جایگاه مهمی در کشورهستند گفت: تکواندوکاران استان بوشهر امسال شش مدال در عرصه ملی و فراملی کسب کرده‌اند که نشان از وجود قابلیت‌های ورزش تکواندو دراستان است.
 
غلامرضا کشتکار با تاکید بر حمایت مالی از هیئت تکواندو استان بوشهر گفت: امسال یک میلیارد ریال برای حمایت از برنامه‌های ورزشی تکواندو در استان بوشهر جذب شده است.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, | 19:54 | نویسنده : محمدامین |

 

 دلگرم: تا جایی که نیاز باشد در کنار ایرانجوان خواهم بود

 

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: چون به باشگاه ایرانجوان تعهد دادیم تا جایی که نیاز باشد در کنار ایرانجوان خواهیم بود، شرایط ما به رقبای بالای جدول قابل قیاس نیست اما به تک تک بازیکنانم ایمان دارم.

غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر شرایط تیمش را در آستانه شروع نیم فصل دوم لیگ یک مثبت ارزیابی کرد و گفت: طبق معمول دیرتر از سایر رقبا تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم، این هم از مشکلات تکراری فوتبال در استان ماست، از 40روز تعطیلات تنها 12 روز را تمرین کرده‌ایم سه مرحله برنامه تمرینات ما به دلیل مشکلاتی که همه می‌دانند به یک دوره کاهش یافت.
به گزارش «ایرانجوان بوشهر»؛ دلگرم ادامه داد: رضا سلیمانی و علی حقدوست را از دست دادیم و به جای آنها 3 بازیکن جدید به خدمت گرفتیم، توانایی جذب بازیکنان گرانقیمت را نداریم و با همین بضاعت به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی گفت: از شرایط مالی و مشکلات به اندازه کافی صحبت شده، جایز نیست بیش از این ادامه دهم، تاکنون حدود 10 درصد پول بازیکنان بازیکنان پرداخت شد هر چند 3، 4 نفر هنوز همین مبلغ را هم دریافت نکرده‌اند که امیدوارم مرتفع شود، به نسبت با جوانی تیمم در نیم فصل دوم بیشتر شده وهمین کار ما را سخت‌تر می‌کند، اما توکل به خدا می‌خواهیم برای فوتبال بوشهر آبروداری کنیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر افزود: هر فرد یا رسانه‌ای ما را نقد کند بدون تعارف به دیده منت می‌پذیرم، اما به هواداران ایرانجوان و علاقمندان به فوتبال بوشهر می‌گویم انتظارات را بیهوده از تیم ما بالا نبرید، توقع منطقی باید داشته باشیم، به اندازه کافی مشکلات ما رو شده تا جایی که توان خیلی از مسائل مهم تیمداری از عهده باشگاه خارج است.

دلگرم تصریح کرد: ما هم چون تعهد دادیم تا جایی که نیاز باشد در کنار ایرانجوان خواهیم بود،  شرایط ما به رقبای بالای جدول قابل قیاس نیست اما به تک تک بازیکنانم ایمان دارم، آنها در نیم فصل اول با شرف و مردانگی خود به بوشهری‌ها ثابت کردند با کمترین امکانات به فکر تیم هستند که جای بسی خوشحالی است.

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم تیم ما در لیگ یک بماند شاهکار کرده و مطمئن باشید تمام تلاشمان را در این راه خواهیم کرد.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در پایان خواستار حضور و حمایت هواداران در بازی مقابل گیتی‌‌پسند اصفهان شد و گفت: در گذشت محمد محمدی هوادار با معرفت ایرانجوان را تسلیت می‌گویم، مرد شریفی بود به دلیل حضور در اردوی تهران متاسفانه در مراسم ختم او نبودم همین جا از خانواده‌اش عذرخواهی می کنم، امید ما به مردم است، هوادار کنار ما باشد قوت قلب می‌گیریم و مشکلات را فراموش می‌کنیم، از آنها می‌خواهم صبورانه تیم را تشویق و به جوانان با انگیزه ما انرژی مثبت تزریق کنند.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 9 بهمن 1393برچسب:, | 19:49 | نویسنده : محمدامین |

بازی بعدی

ایرانجوان بوشهر                               گیتی پسند اصفهان                

اطلاعات بازی
تاریخ بازی : یکشنبه 12 بهمن
ساعت : 14:30
بازی : هفته دوازدهم لیگ آزادگان
ورزشگاه :شهید بهشتی بوشهر

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, | 15:56 | نویسنده : محمدامین |

اگر می خواهید تیم مورد علاقه تان(ایرانجوان بوشهر)پیشرفت کند باید این تیم 70 ساله را حمایت پس از طرف مدیر وبلاگ از شما می خواهم در هنگام بازی در کنار تیم باشید.

ايرانجوان جمعه در مقابل شاگردان عمو فيروز


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, | 15:51 | نویسنده : محمدامین |
 
تمرینات ایرانجوان مجددا آغاز شد
به گزارش "وبلاگ ایرانجوان بوشهر" از فارس، تیم فوتبال ملوان در دیداری تدارکاتی که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد 2 بر صفر مقابل ایرانجوان بوشهر به پیروزی رسید.

حسین ماهینی و محسن یوسفی دو گل ملوان را به ثمر رساندند.

فرزاد حاتمی بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس و فرید مختاری از ذوب آهن در این بازی برای ملوان به میدان رفتند.

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393برچسب:, | 17:43 | نویسنده : محمدامین |

 

ايرانجوان جمعه در مقابل شاگردان عمو فيروز

 

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: از اردوي ايرانجواني ها خبر مي رسد آن ها در تهران به دنبال حريفان تداركاتي هستند كه تاكنون جدال با ملوان انزلي و شاگردان فيروز كريمي قطعي شده است.

گفته مي شود رايزني هايي صورت گرفته و احتمال رويارويي ايرانجوان با استقلال و پرسپوليس وجود دارد تا شاگردان غلام دلگرم محك جدي در مقابل سرخابي ها خورده باشند.


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393برچسب:, | 13:30 | نویسنده : محمدامین |

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر:تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر پیش از عزیمت به تهران در یک دیدار تدارکاتی درشهرستان عسلویه به مصاف تیم نصرزبار نماینده فوتبال این شهرستان رفت که در پایان با نتچه پر گل 10 برصفر مقابل این تیم به برتری رسید.

 تیم ایرانجوان جمعه 3 بهمن ماه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم لیگ برتری ملوان انزلی خواهد رفت.

همچنین4 بازیکن جدید که در تمرینات این تیم شرکت کرده بودندآقایان مصطفی بیات - سعید فاطمی- حامد سلیمانی و سلمان بحرانی از تیم گسار بوشهر به تیم ایرانجوان بوشهر قرداد بستند.


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:, | 14:16 | نویسنده : محمدامین |
اردوی آ مادگی تیم ایرانجوان بوشهردر تهران
به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت:جهت آمادگی تیم ایرانجوان بوشهر برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور اردوی 5 روزه این تیم درتهران از فردا اول بهمن در تهران آغاز خواهیم کرد.

به گزارش دی اسپورت به نقل از اداره ورزش و جوانان: سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت:جهت آمادگی تیم ایرانجوان بوشهر برای نیم فصل دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور اردوی 5 روزه این تیم درتهران از فردا اول بهمن در تهران آغاز خواهیم کرد.

 عبدالحسین غلامرضا زاده افرود: چند دیدار تدارکارتی تیم ایرانجوان در این اردو برگزار خواهد شد.

وی اضافه کردچند بازیکن جدید در تمرینات این تیم شرکت خواهند کرد و بازیکنان مورد نظر کادر فنی جذب خواهند شد.

برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, | 23:43 | نویسنده : محمدامین |

 

 

کمک 100 میلیون تومانی اداره ورزش وجوانان به تیم ایرانجوان

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: همچنین احمدبهروزیان فردافزود:به دیگر باشگاههای حاضر در لیگ در صورت وجود اعتبار تا پایان سال کمک خواهد شد.

به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر: مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:با توجه به اولیت بندی اداره کل ورزش وجوانان استان در کمک به باشگاههای ورزشی استان در لیگ های سراسری کشور مبلغ 100 میلیون تومان به باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر کم مالی شد.

همچنین احمد بهروزیان فرد افزود:به دیگر باشگاههای حاضر در لیگ در صورت وجود اعتبار تا پایان سال کمک خواهد شد.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, | 23:40 | نویسنده : محمدامین |

 

VarzeshBU.IR

 

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: محمد محمدي "كلي" هوادار متعصب و قديمي ايرانجوان دار فاني را وداع گفت.

به گزارش "وبلاگ تیم ایرانجوان بوشهر"؛ کِلي که بعلت بيماري در بيمارستان شيراز بستري بود صبح روز دوشنبه جان به جان آفرين تسليم كرد. وي در مقطعي به عنوان تداركات باشگاه ايرانجوان بوشهر نيز مشغول به كار بود.

وبلاگ ایرانجوان بوشهر:اين ضايعه را تسليت عرض مي‌نمايد.VARZESHBU.IR

 

VARZESHBU.IR


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, | 13:33 | نویسنده : محمدامین |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فانوس