به گزارش "ورزش سه" با نزدیک شدن به اواخر بازی های لیگ دسته اول آزادگان و حساس تر شدن بازی‌ها، حساسیت مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال هم بیشتر شده تا جاییکه مهدی تاج در خصوص داوری‌ها اعلام می کند: ما به داوری‌های یک تیم دسته اولی در سه بازی مشکوک شده‌ایم و قرار شده کمیته داوران فدراسیون فوتبال بازی‌های این تیم را مورد ارزیابی قرار داده و بحث داوری را بررسی کند.

اکثر اشتباهات داوری در دور برگشت به سود تیم مس کرمان تمام شده است. تیمی که به رغم هزینه میلیاردی در نیم فصل اول دور از انتظار بود و در جمع تیم های فانوس به دست قرار داشت ولی در نیم فصل دوم به لطف اشتباههات فاحش داوری موفق به کسب سه برد متوالی شد و توانست خودش را به جمع تیم های بالای جدولی برساند. این تیم برای فرار از قعر جدول در نیم فصل تغییرات زیادی داشت. تغییر رییس هیات مدیره ، مدیر عامل ، سرپرست و ... از جمله تغییرات در تیم مس بود.

حضور علیرضا کهوری؛ کمک داور بازنشسته و شناخته شده کشورمان روی نیمکت تیم مس با عنوان سرپرست تیم به جای ایرج کهندل یکی از تغییرات تیم مس در نیم فصل برای نجات از سقوط به دسته دوم بود.

پس از اظهارات مهدی تاج، داور مسابقه حساس تیم های گیتی و مس تغییر کرد و قضاوت این دیدار به تورج حق وردی؛ یکی از داوران با تجربه کشورمان سپرده شد. انتظار می رود نظارت مستقیم مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال مختص به یک بازی و یک تیم خاص نباشد و تا پایان لیگ چنین نظارت بی واسطه ایی وجود داشته باشد.

امروز و در ایستگاه پانزدهم شاهد چند دیدار مهم و حساس خواهیم بود. یکی از این بازی ها دیدار تیم های همشهری استقلال و فولاد نوین اهواز است. رویارویی تیم های مدعی نساجی و ایران‌جوان یکی دیگر از بازی های مهم گروه است و ضلع سوم مهمترین بازی های گروه الف ، دیدار تیم های گیتی و مس کرمان در شهر اصفهان است. در گروه ب نتایج سه مسابقه می تواند باعث به هم خوردن جایگاه تیم های بالای جدولی شود. این سه بازی دیدار تیم های مس رفسنجان با شهرداری بندر عباس ، نفت آبادان با شهرداری تبریز و پاس همدان با سیاه جامگان است. مس در صورت شکست برابر شهرداری بندر عباس 28 امتیازی باقی می ماند و در صورت پیروزی پاس برابر حریفش صدر جدول را از دست می دهد.

گیتی پسند - مس کرمان ؛ همه نگاه ها به حق وردی 
این تیم چند میلیاردی و مدعی صعود در دور برگشت از 3 مسابقه خود 9 امتیاز به چنگ آورد تا از قعر جدول نجات یافته و به جمع مدعیان اضافه شود. پیروزی های مس در این سه دیدار که با اشتباهات فاحش داوری عجین بود ، صدای همه تیم ها را در آورد و باعث شد تا کمیته داوران به رغم ابلاغ قبلی قضاوت مسابقه را به تورج حق وردی بسپارد. حق وردی بایستی حواسش بیش از پیش جمع باشد زیرا امروز همه نگاه ها به اوست تا ببینند این داور با تجربه چگونه قضاوت می کند. آیا او هم مثل سه داور قبلی که با اشتباهات فاحش و کمر شکن باعث باعث پیروزی تیم مس شدند ، اشتباه می کند یا اینکه با قضاوتی خوب خاطره خوبی از خود به جای می گذارد.

استقلال اهواز - فولاد نوین ؛ تنها دربی لیگ یک 
فولاد نوین اهواز بر خلاف اینکه تیمی جدید در لیگ دسته اول به شمار می رود ولی نتایج خوب و قابل قبولی گرفته است تا جاییکه امروز در جدول رده بندی بالاتر از تیم های ریشه دار و با سابقه ایی نظیر : استقلال ، مس کرمان ، آلومینیوم هرمزگان ، فجرسپاسی ، نساجی و ایران جوان قرار دارد. در اولین دربی دو تیم در دور رفت فولادی ها برنده شدند و از همان بازی بود که عملاً به جمع تیم های مدعی اضافه شدند تا جاییکه امروز صدرنشین گروه هستند و از حاشیه امنیت 6 امتیازی با تیم دوم برخوردار است. فریدون حردانی که هفته قبل جای خدریان را روی نیمکت مربیگری استقلال گرفت در نخستین تجربه اش کار سختی پیش رو خواهد داشت.

آلومینیوم - نیروی زمینی ؛ آلومینیوم به صدر نزدیک می شود یا نیرو از بحران خارج می شود
آلومینیوم و نیروی زمینی هفته قبل را با شکست برابر میزبانان خود پشت سر گذاشتند و در این بازی چشم به سه امتیاز دوخته اند. نیروی زمینی از اواسط دور رفت روی نوار ناکامی گام بر می دارد هنوز نتوانسته طلسم شکنی کرده و از بحران خارج شود. آلومینیوم ولی بر خلاف نیروی زمینی از اواخر دور رفت عملکردش بهتر شد و توانست با چند نتیجه ایده آل خودش را از بین تیم های فانوس به دست نجات دهد. با توجه به فاصله کم آلومینیوم با تیم های بالای جدول ، این تیم در صورت برد شانس صعود به جمع 5 تیم اول و حضور در جمع مدعیان را دارد ولی در صورت شکست ، باید جای خود را به نیروی زمینی بدهد.

نساجی - ایران جوان ؛ نبرد برای دومی 
دو تیم در جدول شرایط برابری دارند. هر دو 22 امتیازی هستند ولی ایران جوان به لطف تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد و نساجی ؛ تیم سوم گروه است. نساجی که اسب خود را برای صعود به لیگ برتر زین کرده است و در دور برگشت هم دو پیروزی خوب کسب کرده در صورت پیروزی در این دیدار به رده دو صعود می کند. البته ایران جوان تیم پرتلاش و دونده ایی است و طبعاً حریف سرسختی برای نساجی خواهد بود.

تربیت نوین - نفت و گاز ؛ فینال فانوس دارها
تربیت نوین و نفت و گاز دو تیمی هستند که به دلیل اشتباهات داوری و اخراج بازیکنانشان برابر مس بازنده شدند و در ته جدول باقی ماندند. دیدار امروز دو تیم در واقع ، نبرد دو تیم زخم خورد است که برای فرار از قعر جدول تلاش می کنند. نفت و گاز هفته قبل با پیروزی برابر نیروی زمینی طلسم نبرد های 10 هفته ایی اش را شکست تا برای بقاء در لیگ امیدوار تر از تربیت نوین باشد که همچنان دستش از برد کوتاه است و در ته جدول جاخوش کرده است.

فجر سپاسی – شهرداری اردبیل ؛ هجوم اردبیلی ها به رده دوم
شهرداری اردبیل که در دور برگشت پوست انداخته و موفق شد خودش را از جمع تیم های ته جدولی نجات بدهد ، امروز به تیمی مدعی تبدیل شده است. شهرداری چی ها امروز هم اگر بتوانند با شکست دادن فجر سپاسی در شیراز نوار پیروزی های شان را ادامه دار کنند 23 امتیازی می شوند و با توقف تیم های استقلال و نساجی برابر حریفانشان به رده دوم صعود می کنند. 

پاس - سیاه جامگان ؛ نیم نگاه پاس به صدرنشینی
امروز پاس با اما و اگر می تواند صدرنشین گروه شود. اولین شرط صدرنشینی پاس پیروزی این تیم در مصاف رو در رو با سیاه جامگان است و دومین شرط توقف مس رفسنجان برابر شهرداری بندر است. دو شرطی که با توجه به شرایط مس و پاس ، دور از ذهن به نظر نمی رسد. از یکسو پاس دور برگشت را مقتدرانه شروع کرده و قصد ندار از رسیدن به صدر جدول پا پس بکشد و از سویی تیم مس ، شرایط خوبی ندارد و هفته های متوالی است که دستش از نتیجه دل خواهش کوتاه شده و باعث خوشحالی تیم های تعقیب کننده شده است. داود مهابادی ؛ برای اینکه پاس را لیگ برتری و نامش را در تاریخ ثبت کند برای پیروزی پاس برابر سیاه جامگان چند تاکتیک متفاوت را در دستور کارش قرار داده و در تمرینات پاس به شاگردانش گوش زد کرده است.

مس رفسنجان - شهرداری بندر ؛ خطر سقوط از صدرنشینی
شهرداری بندرعباس با باقری نیا هم نتوانسته خودش را از ته جدول نجات بدهد. این تیم هفته گذشته در بندر عباس مغلوب پاس شد تا فانوس سقوط در دستانش باقی بماند. تیم مس هم ؛ خیلی شرایط خوبی ندارد. این تیم که صدر نشینی گروه را یدک می کشد چند هفته ایی است که زور بردن ندارد. مس هم اکنون با 28 امتیاز صدرنشین گروه ب است و با تیم دوم گروه 2 امتیاز فاصله دارد. مس اگر در این بازی هم مثل چند هفته گذشته نتیجه بگیرد باید از صدرنشینی گروه خداحافظی کند.

راهیان - داماش ؛ راهیان در راه دسته دوم 
وقتی در همان روزهای ابتدایی لیگ به نماینده کرمانشاه هشدار دادیم بازیکن تاثیر گذار ندارد و روزهای سختی در نتظارش خواهد بود ، دوستان گفتند راهیان برای لیگ برتر بسته شده و بازیکنان خوبی جذب کرده است. اما امروز این تیم که با 10 امتیاز در قعر جدول قرار دارد و راهی دسته دوم است دیداری سخت با داماش دارد. تیم رشتی که با مغلوب کردن تیم مس به خودش امیدوار شد ، امروز به دنبال سه امتیاز است تا به جمع تیم های مدعی صعود اضافه شود.

نفت آبادان - شهرداری تبریز ؛ بازی سخت نفت و خداداد
شهرداری تبریز در دور برگشت و با خداداد عزیزی نتاج خوبی گرفت و توانست از ته جدول جدا شده و به کمرکش جدول صعود کند. دو برد و یک مساوی حاصل تلاش شهرداری و خداداد در دور برگشت بوده است. شهرداری که در کمشهد با پیروزی برابر سیاه جامگان نشان داد تیمی خطرناک است ، امروز باید به مصاف نفت برود. تیمی که در آبادان کمتر به حریفانش امتیاز می دهد. به جرات می توان گفت این دیدار یکی از مهمترین و سخت ترین بازی های دو تیم در دور برگشت است. نفت برای اینکه برای اینکه به صدرنشینی نزدیک شود باید در این دیدار برنده شود و شهرداری هم برای فرار از سقوط چاره ایی جز برد ندارد. باخت هر یک از دو تیم باعث می شود تا آنها از هدفشان دور شوند و چه بسا تا پایان لیگ نتوانند به شراطی ایده آل نزدیک شوند.

پارسه – فولاد یزد ؛ پارسه متکی به قربانی ، سیدعباسی و ...
پارسه تیمی پر فراز و نشیب است. این تیم در بعضی از روزها، حریفی دندان گرد بوده و در بعضی از بازی ها هم ناهماهنگ و متزلزل نشان داده است. پارسه که دوست ندارد برای داشتن مربی پول خرج کند همچنان بدون مربی و با اتکا به تجربیات بازیکنانی نظیر: علی قربانی، حمید نشاط جو، داود سیدعباسی برابر فولاد صف آرایی می کند. فولاد که هفته قبل به دلیل برکناری تیم اتکای گلستان از لیگ استراحت کرده است، برای اینکه همانند بازی رفت غافلگیر نشود و بازی را واگذار نکند باید حواسش به ضد حملات تند و تیز و ارسال های بلند پارسه باشد.

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 3 اسفند 1393برچسب:, | 12:51 | نویسنده : محمدامین |
Image result for ‫لوگوی تیم نساجی مازندران‬‎Image result for ‫لوگوی تیم ایرانجوان بوشهر‬‎
اطلاعات بازی
 
تاریخ بازی :یکشنبه 3 اسفند
ساعت :14:30
بازی :هفته پانزدهم لیگ آزادگان
ورزشگاه :شهید وطنی قائم شهر
 
 

برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, | 22:39 | نویسنده : محمدامین |

"به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر با توجه به درخواستی که مردم از اداره ورزش و جوانان استان بوشهر بعنوان متولی ورزش در مورد رسیدگی به مشکلات واختلافات تیم ایرانجوان بوشهر دارند بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان استان در این زمینه بمنظور همبستگی و رفع مشکلات موجود نشستی بین اکثر دوستان که در کنار ایرانجوان بخصوص سهامداران باشگاه بود برگزار شد که در نهایت مقرر گردید جلسه ای با حضور سهامداران و با دعوت قبلی (از سوی هییت موسس)برگزار گردد که بعد گذشت یکهفته هنوز نشستی برگزار نشده است.

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, | 22:37 | نویسنده : محمدامین |

خلاصه بازی ایرانجوان بوشهر و فجرسپاسی شیراز در سایت برنامه نود

مشاهده


برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 2 اسفند 1393برچسب:, | 14:56 | نویسنده : محمدامین |
Image result for ‫لوگوی تیم نساجی مازندران‬‎Image result for ‫لوگوی تیم ایرانجوان بوشهر‬‎
اطلاعات بازی
 
تاریخ بازی :یکشنبه 3 اسفند
ساعت :14:30
بازی :هفته پانزدهم لیگ آزادگان
ورزشگاه :شهید وطنی قائم شهر
 
 

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:57 | نویسنده : محمدامین |

نساجی مازندران----ایرانجوان بوشهر 14:30

تربیت نوین یزد----نفت گاز گچساران14:30

فجر سپاسی----شهرداری اردبیل14:30

گیتی پسند----مس کرمان14:30

الومینیوم----نیروی زمینی14:45

استقلال اهواز----فولاد اهواز15:00


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:52 | نویسنده : محمدامین |

 

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: برنامه رادیویی پسین ورزش بعد از ظهر روز سه شنبه نمایی دیگر از وضعیت بغرنج باشگاه ایرانجوان بوشهر را رو نمایی کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر - ابتدا غلام دلگرم سرمربی ایرانجوان روی خط آمد و از برگزار نشدن دو جلسه تمرینی تیمش خبر داد و گفت:بعد از مساوی مقابل فجر تیم دیگر تمرین نکرده، کارد به استخوان رسیده و دیگر مانده ایم چکار کنیم!  مشکل اصلی ما همان جنگ داخلی است که در باشگاه راه افتاده و دودش به چشم تیم و هواداران بی گناه تیم رفته! اکنون  دیگر بحث قرار داد و پول بچه ها نیست، باشگاه در تامین هزینه های جاری هم دچار مشکل است! در اهواز پول تصویه هتل نداشتیم و با کلی دردسر جور شد، شب قبل از بازی فجر که بچه ها در اردو بوده اند میوه برای بازیکنان نبوده، بعد از بازی فجر هزینه 100هزار تومانی برای استخر رفتن تیم نبوده، آب برای دوش گرفتن بچه های خوابگاه نبوده، امروز شنیدم برق خوابگاه قطع شده، روی بدترین زمین های ممکن تمرین می کنیم، این چه وضع تیم داریست!؟ بخدا خسته شدیم...

 

دلگرم که گویا به شدت از وضعیت موجود ناراحت به نظر می رسید به سلیم پور مجری برنامه گفت : گناه بازیکنان نجیب من چیست!؟ وقتی بزرگان یک باشگاه در این شرایط حساس با هم اختلافات شدیدی دارند و هیچ کس به فکر تیم نیست ،معلوم است هیچ نهادی به تیم کمک نمی کند و وضعیت هر روز بدتر می شود، آن وقت شما چه توقعی دارید!

 

در ادامه برنامه میثم بشکوه مدیر عامل باشگاه ایرانجوان روی خط آمد و گفت: به کادر فنی و بازیکنان حق می دهم، روز اول که آمدم از همه خواستم با یکدیگر متحد و یکدل باشند. متاسفانه بزرگان باشگاه با هم اختلاف دارند، جنگ داخلی علنی شده ، این وسط من چکار کنم!؟ وقتی آقای حقیقی معاون محترم استاندار به من وعده می دهند محقق نمی شود گناه من چیست!؟ نزد آقای جمهیری نماینده مجلس رفته ام بنده خدا فکر می کرد باشگاه واگذار شده، به ایشان توضیح دادم که فقط زمین باشگاه واگذار شده، با هر اسپانسری مذاکره می کنم اختلافات را به رخ می کشند و می گویند با این شرایط حاضر به همکاری نیستیم!

 منبع:فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:50 | نویسنده : محمدامین |

 

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: امید غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: شرایط برای ما خیلی سخت شده است در نیم فصل دو بازیکن خوب ما رفتند، شرایط مالی باشگاه را همه خبر دارند، وقتی پولی در کار نیست نمی‌شود بازیکن جذب کرد.

وی ادامه داد: در بازی مقابل فجر تیم همیشگی نبودیم با وجودی که سرمربی ایرانجوان یک هفته روی نقطه ضعف فجر کار کرده بود اما شرایط روحی تیم ما به‌گونه‌ای پیش می‌رود که انگیزه بازیکنان با وجود این مشکلات هر روز کمتر می‌شود.

غلامی اضافه کرد: من تاکنون یک هزار تومانی بابت قراردادم نگرفته‌ام به قول یکی از دوستان 120 درصد طلبکاریم، 100 درصد پول قرارداد و 20 درصد هم تاکنون از جیب خودمان خرج کرده‌ایم، وضعیت خوابگاه ما چیزی فراتر از افتضاح است، یک روز آب نداریم، یک روز برق نداریم، وضعیت غذا و دیگر مسائل هم بماند.

دروازه‌بان ایرانجوان خاطرنشان کرد: خنده‌دارترین مشکل ما مشکل آب است برای دوش گرفتن، تانکر و پمپ آب خراب است، البته این‌ها دلایلی است که دوستان مسئول در باشگاه به ما می‌گویند ما هر روز تمرین داریم اما به دلیل مشکلاتی که بیان کردم یک روز در میان باید دوش بگیریم این برای فوتبال بوشهر زیبنده نیست.

 

 منبع:فوتبال بوشهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دروازبان مشهدی ایرانجوان ادامه داد: درحال حاضر پول و پاداش را فراموش کرده‌ایم و تنها غصه ما و آرزوی ما این است که وقتی از تمرین برمی‌گردیم آب باشد، مابقی مسائل را بی خیال شده‌ایم، نمی‌دانم شاید زبان ما با بقیه فرق دارد که حرف‌های ما را نه کسی می‌شنود و نه حاضر به انجام آن هستند.

غلامی اضافه کرد: در نیم فصل عنوان کردم قصد رفتن دارم، وقتی پولی ندارید بگذارید من بروم تا حداقل به پولی برسم. من تا حالا یک ریال هم نگرفته‌ام، تاکنون بیش از 500 قول به من داده شده که هیچ کدام عملی نشده است به من قول دادند که فلان درصد را در نیم فصل و مقداری هم بعداً پرداخت می‌کنند، اما همان ده درصدی که بچه‌ها دادند به من هم نداده‌اند، من که خواهش کردم بگذارید بروم اما حاضر نشدند رضایت نامه‌ام را صادر کنند، حالا هم که با جان و دل بازی می‌کنم یک ریال تاکنون به من نرسیده.

غلامی تصریح کرد: من نمی‌دانم در استانی که این همه منبع پولی وجود دارد چرا یک میلیارد تومان برای یک تیم وجود ندارد؟ فوتبال برای مردم بوشهر مهم است و تنها تفریح آنهاست چرا با وجود شرکت‌های بزرگ هیچ اقدامی نمی‌شود، به ما مي گويند یک عده هستند سنگ‌اندازی می‌کنند و نمی‌گذارند پولی به ایرانجوان تزریق شود، هواداران و پیشکسوتان باید یک دست شوند، این تیم لیگ برتری شود افتخارش برای شهر من نیست برای مردم استان بوشهر است.

دروازه‌بان ایرانجوان گفت: تیم ما در حال از هم پاشیدن است و هیچ کس به فکر ایرانجوان نیست، از استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر می‌خواهم از ما که گذشت اما به فکر جوانان استان بوشهر باشند.

وی بیان کرد: امید و انگیزه ما که در نیم فصل اول فوق‌العاده بود با این بی‌مهری‌ها کم شد، ما هم انسان هستیم خانواده داریم، بهترین بازیکن دنیا هم که باشی ولی انگیزه نداشته باشی به جایی نمی‌رسی.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:47 | نویسنده : محمدامین |

ایرانجوان-بوشهر

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: ایرانجوان بوشهر گر چه همچنان در لیگ دسته اول کشور یک مدعی ست و در این هفته هم موفق شد از تیم پرمهره فجر شهید سپاسی یک امتیاز بگیرد ولی تیمی که قرار است تیم درون زمین را همراهی کند بار گرانی ست که در حال حاضر نقطه ایست این تیم محسوب می شود.

نماینده استان با کادری کاملا بومی و با تیمی که بیشترین سهم را در آن بازیکنان بومی دارند در چند هفته اخیر به شرایط سختی برخورد کرده است. خارج از چمن سبز کار ایرانجوان بسیار پیچیده شده است. بدهی این تیم به بازیکنان گذشته و حال، چالشی جدی را برای تنها نماینده استان در لیگ دسته اول کشور به وجود آورده است تا جایی که سرمایه های این تیم به راحتی به مزایده گذاشته شده است و حتی بسیاری از کارشناسان ورزش استان آینده این تیم را بدتر از شاهین ارزیابی می کنند.

قبل از دیدار ایرانجوان و فجر هم این تیم حواشی هایی داشت که مشخص می کند ایرانجوان هر روز بیشتر از پیش تنها می شود. بعد از دیدار ایرانجوان و فجر، کادر فنی تمرینات خود را تعطیل کردند تا وضعیت تیم مشخص شود؛ وضعیتی که بنظر می رسد فعلا در تاریکی مطلق قرار دارد حتی میانجیگری بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان هم نتوانست سهامداران این باشگاه و مدیرانش را برای گذر از این شرایط متقاعد کند.

دو حاشیه قبل از دیدار ایرانجوان و فجر شهید سپاسی:

ایرانجوان در آخرین دیدار خود از لباس جدید استفاده کرد لباسی که مجید چای بخش به ایرانجوان بخشید تا این تیم به دلیل تغییر شماره های پیراهن بیش از این جریمه نشود.

جورابهای ایران جوان را هم مدیر کل ورزش و جوانان خرید تا ساقهای جوان همچنان پوشیده بماند.

 منبع:یاران سبز


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 29 بهمن 1393برچسب:, | 18:43 | نویسنده : محمدامین |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, | 17:7 | نویسنده : محمدامین |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فانوس