VarzeshBU.IRوبلاگ ایرانجوان بوشهر: هیئت مدیر جدید باشگاه هفتاد ساله ایرانجوان بوشهر تشکیل می شود.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در جلسه مهمی که شنبه 25 بهمن ماه در اداره کل ورزش و جوانان به ریاست آقای بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور حاج مجید رجبی، حاج علی وزیری، باقر شادکامی و حمید چاهیبخش از اعضا هیئت موسس و همچنین جعفر پورکبگانی، احمد نظرزاده و احمد وردیانی برگزار شد. مقرر شد که چهارشنبه 29 بهمن ماه جلسه ای جهت تشکیل هیئت مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه ایرانجوان بوشهر برگزار شود.

در این جلسه حرفهای سفت و سختی رد و بدل شد. و عملکرد مدیران فعلی بشدت زیر سوال رفت تا جائی که اعلام کردند در جلسه آینده شرکت نکرده و باشگاه را هرگز تحویل نخواهیم داد.

مدت قانونی هیئت مدیره به اتمام رسیده و اعضا هئیت موسس طبق قانون تصمیم به تشکیل هیئت مدیره جدید و مدیرعامل جدید گرفته اند که این موضوع نیز مورد تأئید بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار گرفت.

گفتنی است برای تشکیل هیئت مدیره جدید تنها نصف بعلاوه یک کافی است که این تعداد در حال حاضر بیشتر از این نیز می باشد.

و دست آخر اینکه بهروزیان فرد با اعلام اینکه جلسه چهارشنبه 29 بهمن حتا بدون حضور مدیران فعلی برگزار و هیئت مدیره و مدیرعامل جدید انتخاب می گردد. و نفرات جدید که بصورت قانونی انتخاب می شوند به وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهند شد.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, | 14:52 | نویسنده : محمدامین |

 

VarzeshBU.IR

 

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر گفت: تیم ایرانجوان بوشهر با کمبود بازیکن حرفه‌ای مواجه است.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ غلامرضا دلگرم عصر یکشنبه پس از بازی دو تیم ایران‌جوان بوشهر و فجرسپاسی شیراز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: مشکلات زیادی را برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تحمل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: مشکلات مالی مهمترین مشکل تیم ما است که هر روز این مشکلات بیشتر می‌شود و این موضوع باعث تخریب آینده تیم ایرانجوان برای حضور در مسابقات پیش رو می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر تصریح کرد: هم اکنون تنها 10 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و این موضوع انگیزه بازیکنان را کاهش داده است و باعث تضعیف تیم می شود.

وی خواستار حمایت مسئولان از تیم ایرانجوان بوشهر شد و تاکید کرد: در زمینه برخورداری از بازیکنان حرفه‌ای نیز با کمبود مواجه هستیم و امروز از پنج بازیکن بومی که همگی دفاع بودند در پست‌های مختلف استفاده کردیم.

دلگرم در ارتباط با داوران این مسابقه نیز بیان داشت: در حالی که قرار بود داوران تهرانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشته باشند ولی به علت تهیه نشدن بلیط، قضاوت این مسابقه به داوران اصفهانی رسید.

سرمربی تیم فوتبال ایران‌جوان بوشهر در ادامه در مورد مسابقه آینده این تیم نیز بیان داشت: هفته آینده به مصاف تیم نساجی مازندران خواهیم رفت و به علت مشکلات مالی نمی‌توانیم مسابقات حریف را آنالیز کنیم.

لازم به ذکر است که از هفته چهاردهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر یکشنبه دو تیم ایرانجوان بوشهر و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه گلی را در پی نداشت.

ایرانجوان با کسب یک امتیاز از این مسابقه، 22 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده‌بندی گروه الف لیگ دسته اول فوتبال کشور ایستاد و هفته آینده باید در مازندران به مصاف تیم نساجی برود.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, | 14:49 | نویسنده : محمدامین |

ليگ دسته اول - هفته چهاردهم
ايرانجوان بوشهر 0 – فجر شهيد سپاسي شراز 0
داور:  جواد محمدي     كمك ها: حميد سبحاني - رضا حيدري
ایرانجوان-بوشهر..گل: --
اخطار
مهدي شكوهي - حسين پوراميني ( ايرانجوان ) - مسعود ريگي ( فجر شهيد سپاسي)
اخراج:   ---
تماشاگرحدود 2000 نفر
ايرانجوان :  امید غلامی ، مهدی شکوهی ، علی مومن زاده (54 محمد پهلوان پور) ، دانیال ماهینی ، سید کاظم حیاط منش ، حسین پور امینی ، مصطفی بیات ، امین مشایخ (65 احمد داوودی) ، محسن فیاض بخش (75 محمد شمسی) ، علی غلامرضا پور ، علی بیگدلی
سرمربي:غلامرضا دلگرم

فجر شهید سپاسی شیراز: محمد صالح خلیل آزاد ، سید احمد حیاط منش ، رامتین سلیمان زاده ، حمید جوکار ، علیرضا جلیلی ، مسعود ریگی ، امین شجاعیان ، شهرام گودرزی (80 سعید زارع) ، سید محمد رضا حسینی ، فرشید اسماعیلی (86 علی حسامی) ، آرمان رمضانی

سرمربي : علي كلانتري
شرح بازي:

هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور با تساوی بدون گل ایرانجوان در خانه به پایان رسید تا شاگردان دلگرم در روزی که مثل همیشه سرحال نبودند به یک امتیاز قناعت کنند.
ایرانجوان که حسین موجی مدافع قدرتمند خود را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشت با میدان دادن به علی مومن زاده جوان در قلب دفاع به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز رفت.
روند بازی به گونه ای آغاز شد که هر دو تیم سعی در محک زدن یکدیگر داشتند . فجری ها که دل به حرکات پا به توپ سیم محمد حسینی و فرارهای جلیلی بسته بودند با هوشیاری مدافعان ایرانجوان مواجه شدند هر چند رمضانی قد بلند در نوک پیشانی فجر در ارسالها تاثیر گذار نشان داد و یکی دو موقعیت را بدست آوردند اما غلامی در روز خوبش آنها را ناکام گذاشت ، نبمه اول بدون حادثه و گلی خاتمه یافت.
نیمه دوم هر دو تیم برای جبران مافات آمده بودند ، مصدومیت  علی مومن زاده دردقیقه 56 بازی باعث شد تا شرایط تاکتیکی برای تیم دلگرم سخت تر شود ، یکی از بهترین های بازی(علی مومن زاده) از زمین خارج شد و محمد پهلوان مهاجم به قلب دفاع ایرانجوان آمد.شیرازی ها که میدان داری آنها بیشتر به چشم می آمد باز هم رو به توپهای هوایی آوردند اما خط دفاع ایرانجوان و غلامی مانع کامیابی فجری ها شدند.خط میانی ایرانجوان در این بازی مانند همیشه نبود و بیشتر در امور تدافعی شرکت کرد.در دو صحنه غلامرضاپور و داوودی بهترین فرصت گلزنی را از دست دادند تا آه از نهاد حاضران در ورزشگاه بلند شود.روند بازی به گونه ای بود که هر دو تیم دست به عصا به اداره بازی و منتظرخلق یک اشتباه بودند.این تساوی برای ایرانجوان در روزهایی که نه پولی دارد نه حامی بد نبود.
بازيكن برتر زمين:

امید غلامی و دانیال ماهینی در ایرانجوان بهتر از سایرین کار کردند.غلامی در چند نوبت ناجی تیمش شد و ماهینی جوان در ادامه روند رو به رشد خود سرحال و قبراق ظاهر شد. در تیم فجر رامتین سلیمان زاده مدافع بلند زن آنها در کنار احمد حیاط منش مثبت کار کردند.
اتفاق ويژه:

داور جوان و اصفهانی بازی اشتباه تاثیر گزاری مرتکب نشد اما سوتهایی را زد که هر دو نیمکت را عصبانی کرد!مهدی شکوهی مدافع خوب ایرانجوان در این بازی به شدت عصبی بود و حتی یک کارت زرد بی مورد هم دریافت کرد.او در بین دو نیمه مشغول بحث با نوذر رود نیل ناظر بازی بود!

 


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, | 19:18 | نویسنده : محمدامین |

 

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین بازی های امروز و در گروه الف، ایران جوان میزبان فجر سپاسی خواهد بود، آلومینیوم به مصاف نساجی می رود و استقلال اهواز و شهرداری اردبیل با هم دیدار می کنند. در گروه ب مهمترین بازی هفته را داماش و مس رفسنجان در رشت برگزار می کنند. دیداری که در صورت پیروزی مس منجر به دور شدن مس از صدر جدول می شود. در همین گروه دیدار تیم های پارسه با نفت آبادان و سایه جامگان با شهرداری تبریز هم حساس و تعیین کننده هستند.

با توجه به کنار گذاشته شدن تیم اتکای گرگان از جدول مسابقات، از این هفته در گروه ب 5 بازی برگزار خواهد شد و هر هفته یک تیم استراحت می کند. در ایستگاه چهاردهم قرعه استراحت به نام فولاد یزد خورده است.

مس کرمان – تربیت نوین یزد ؛ امید مس به ضعف داوری
تیم فوتبال مس کرمان بر خلاف دور رفت که توان بردن حریفانش را نداشت ، در دور برگشت به لطف ضعف داوری ، دو برد متوالی و 6 امتیاز حیاتی به چنگ آورد تا از قعر جدول نجات یابد. این تیم در سومین هفته دور برگشت میزبان تیم قعر جدولی تربیت نوین است. تیمی که در 13 بازی گذشته اش 6 امتیاز گرفته و زور بردن حریفانش را ندارد و امیدوار است در این دیدار همانند دور رفت یک امتیاز از مس بگیرد ، البته اگر ضعف داوری مانع نشود. مس برای اینکه در این بازی از حمایت تماشاگران کرمانی بهره مند شود تماشای بازی را رایگان کرده است. دو تیم در بازی رفت به تساوی یک - یک رسیده بودند.

نساجی – آلومینیوم ؛ نساجی در اندیشه سه امتیاز

دیدار تیم های نساجی و آلومینیوم از جمله بازی های حساس و سخت ایستگاه 14 محسوب می شود. دو تیم هم اکنون با 19 و 18 امتیاز در جایگاه چهارم و پنجم گروه قرار دارند. نساجی که هفته قبل و در شیراز با نتیجه پرگل و عجیب 4 – 1 مغلوب فجر سپاسی شد و سه امتیاز حیاتی از دست داد امروز با تفکر برتری و کسب سه امتیاز برابر آلومینیوم صف آرایی می کند و این در حالی است که تیم آلومینیوم با توجه به چند نتیجه خوب در هفته های گذشته ، به ویژه برد هفته قبل برابر نفت و گاز گچساران از روحیه بالایی برخوردار است و شکست دادنش کار سختی به نظر می رسد.

فولاد نوین اهواز – گیتی پسند ؛ اهوازی های حریص
گیتی پسند امروز در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف صدرنشین اهوازی گروه الف می رود. گیتی در حال حاضر 17 امتیازی است و 10 امتیاز کمتر از فولاد دارد. گیتی که از امکانات خوبی بهر می برد به دلیل کم تجربگی واهیک طروسیان ؛ سرمربی خود نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و طبعاً این کم تجربگی برای فولاد ها ، که در حفظ صدر جدول هر روز حریص تر از قبل نشان می دهد ایده آل است.

شهرداری اردبیل – استقلال اهواز ؛ خستگی آبی ها از سفر 20 ساعته
استقلال اهواز برای انکه در این دیدار برابر شهرداری قرار بگیرد ، سفری 20 ساعته داشته است. طبعاً با چنین وضعیتی نباید از استقلال انتظار بازی روان و خوب داشت و این برای شهرداری چی های اردبیلی که به دنبال 3 امتیاز این دیدار هستند مناسب به نظر می رسد. استقلالی ها هفته قبل برابر ایران جوان به برتری رسیده بودند و به همین دلیل مدیر این تیم در آستانه بازی با شهرداری پاداش آن برد را به بازیکنانش پرداخت کرد تا اهوازی ها با روحیه مضاعف به مصاف شهرداری بروند. باید دید آیا این دوپینگ روحی به استقلالی ها برای کسب امتیاز کمک می کند؟

ایران جوان – فجر سپاسی ؛ تماشاگران تنها سرمایه ایران جوان
تیم ایران جوان که به رغم تمامی ناملایمات و بی مهری ها همچنان یکی از مدعیان گروه الف محسوب می شود امروز دیدار سخت و برابری با فجر سپاسی دارد. از دیر باز دیدار تیم های بوشهری و شیرازی هیجان خاص خودش را داشته و بوشهری ها امیدوار هستند تا همانند هفته های گذشت ، تماشاگران با حضور پر شمارشان در ورزشگاه آنها را از تنایی در آورده و باعث بردشان برابر ایران جوان شوند. 

نفت و گاز – نیروی زمینی ؛ سنجری به دنبال اولین برد
نفت و گاز و نیروی زمینی ؛ دو تیم قعر جدولی گروه الف در حالی به مصاف هم می روند که وضعیت خوبی در جدول ندارند. نفت و گاز در دور برگشت با احمد سنجری خوب بازی می کند ولی در دو هفته گذشته در ثانیه های پایانی مغلوب حریفانش شد ، در اولین دیدار خانگی خود به دنبال سه امتیاز است تا از ته جدول جدا شود. در آن سوی میدان تیم نیروی زمینی قرار دارد. تیمی که تا اواسط دور رفت یکی از تیم های بالای جدولی بود ولی به مرور تا ته جدول نزول کرد ، همانند نفت و گاز از این بازی فقط برد می خواهد. با توجه به اینکه نفتی ها در این بازی میزبان هستند بعید به نظر می رسد تیم تهرانی بتواند امتیازی نصیب خود بکند.

داماش گیلان – مس رفسنجان ؛ وینگو در رشت
از اواخر دور رفت مس رفسنجان بر خلاف ابتدای لیگ تیمی متوسط نشان داد تا جاییکه دور رفت را با شکست به پایان برد. مس در صورتیکه به روند نزولی خود ادامه دهد بی تردید صدرنشینی را هم از دست خواهد داد. امروز این تیم بازی سختی با داماش دارد. داماش هم تیم مورد انتظار هوادارانش نبوده و نتوانسته نتایج خوبی را رقم بزند ولی با اینحال داماشی ها در رشت تیمی سرسخت و سختکوش بوده اند و کمتر به حریفانشان باج داده اند. این دیدار با توجه به بازگشت وینگو به رشت و تقابلش با داماش می تواند دیدنی باشد.

گل گهر – راهیان ؛ تقابل رکورد داران ناکام
گل گهر در این فصل با ارایه بازی های دفاعی رکورد دار مساوی ها در لیگ شده است. 8 مساوی در 13 بازی نشان می دهد این تیم بیش از هر چیزی به فکر نباختن است و بردن اولویت دوم شاگردان قاسم شهباء است. گل گهر با همین تفکر یکی از تیم های ته جدولی محسوب می شود. دیدار با راهیان که در تعویض مربی رکورد دار است و با سه مربی در یک فصل هم نتوانست از قعر جدول نجات یابد شاید فرصت خوبی باشد تا سیرجانی ها پیروزی شان را به عدد 3 برسانند.

شهرداری بندرعباس – پاس ؛ دست به دامان تماشاچی ها
شهرداری بندر برای نجات از قعر جدول و ابقاء در لیگ دسته اول دست به دامان عبدالمجید باقری نیا ؛ مربی با تجربه خوزستانی شد. باقری نیا که از هفته قبل جایگزین خرمزی شده طی هفته گذشته به شاگردانش روحیه تزریق کرده تا در مصاف با تیم پاس که دیداری سخت و نفسگیر است شروع به جمع آوری امتیاز کنند. شهرداری چی ها که می دانند توان کافی برای بردن ندارند دست به دامان بندری ها شده اند تا با حضورشان در ورزشگاه آنها را در متوقف کردن پاس کمک کنند.

پارسه – نفت آبادان ؛ نفت به دنبال 3 امتیاز
یکی از حساس ترین بازی های ایستگاه چهاردهم ، دیدار دو تیم پارسه و نفت آبادن است. نفت که برای رسیدن به صدر جدول بی تابی می کند هفته قبل در آبادن اولین شکست خانگی اش را متحمل شد تا فاصله اش با مس رفسنجان 7 امتیازی شود و اگر امروز هم مغلوب پارسه شود طبعاً هفته های متوالی باید تلاش کند تا شاید با کمک اما و اگر صدرنشین شود. از همین رو نفتی ها چاره ایی ندارند جز اینکه در این دیدار سه امتیاز کامل را به حساب خود واریز کنند.

سیاه جامگان – شهرداری تبریز ؛ رویارویی خداداد با مشهدی ها
سیاه جامگان تنها تیمی است که به دو شرط می تواند در پایان همین هفته صدرنشین گروه ب شود. اولین شرط پیروزی در بازی با شهرداری تبریز است که خیلی بعید به نظر نمی رسد. شر دوم سیاه شدن صدر گروه ب پیروزی داماش برابر مس رفسنجان است ، که این هم دور از ذهن نیست. ولی فوتبال است و نتایج عجیب و غریبش و نمی توان با قاطعیت گفت که در پایان روز چهاردهم صدر جدول سیاه پوش می شود یا نه. البته نباید فراموش کرد که شهرداری چی ها پس از حضور خداداد عزیزی روی نیمکت این تیم به جای پاشازاده، با روحیه و شاداب نشان داده اند و از سویی با توجه به محبوبیت زیادی که خداداد در مشهد دارد به نظر نمی رسد حریف آسانی برای سیاه جامگان باشد.

 



 

برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, | 13:4 | نویسنده : محمدامین |

Image result for ‫لوگوی تیم ایرانجوان بوشهر‬‎             Image result for ‫لوگوی تیم فجر سپاسی شیراز‬‎

 

تاریخ بازی :یکشنبه 26 بهمن
ساعت :14:45
بازی :هفته چهاردهم لیگ آزادگان
ورزشگاه :شهید بهشتی بوشهر
پخش زنده :ندارد

برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, | 8:47 | نویسنده : محمدامین |

نساجی مازندران------الومینیوم14:15

نفت گاز گچساران-----نیروی زمینی14:15

مس کرمان-----تربیت نوین یزد14:15

شهرداری اردبیل------استقلال اهواز14:15

ایرانجوان بوشهر ------فجر سپاسی14:45

فولاد اهواز---------گیتی پسند14:45

 


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, | 8:43 | نویسنده : محمدامین |

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: ایرانجوان این روزها خود را برای جدال حساس و سرنوشت ساز مقابل فجر شهید سپاسی شیراز اماده میکند. شاگردان دلگرم یکشنبهVARZESHBU.IR

در حالی به مصاف فجر اماده و خوش روحیه میروند که هوای غبار الود بوشهر و البته وزش بادهای شدید کار را در تمرینات هم سخت کرده،تمرین روز جمعه ایرانجوان در ورزشگاه شهدا بوشهر که زمین چندان مناسبی ندارد برگزار گردید اما نکته ای که بدجور به چشم می اید تنهایی این تیم است،نیم فصل دوم همه تیمها از سوی نهادهای مختلف استانهای خود حمایت میشوند اما بازیکنان ایرانجوان وعده پرداخت یک پاداش خشک و خالی هم نمیگیرند.

تیم بوشهری هم اکنون در مکان دوم جدول قرار دارد که البته فاصله چندانی با میانه های جدول ندارد اما انگار در این استان کسی برای فوتبال دل نمیسوزاند و مسولی زحمت پرداخت یک پاداش 200هزار تومانی هم به خود نمیدهد!

نبردهای فوتبالی بوشهر و شیراز از دیرباز حساس ،پرتماشاگر و جذاب برای علاقه مندان به فوتبال در بوشهر دنبال میشده،شاید تنها دلخوشی دلگرم و بازیکنان با غیرت ایرانجوان که تا کنون تنها کمتر از 10درصد پول قرارداد خود را دریافت کرده اند ،حضور تماشاگران باشد.بوشهریها در روزهای بی پولی و عدم توجه مسولان به فوتبال با حضور چند هزار نفری خود میتوانند به شاگردان با انگیزه غلام دلگرم امید و حمایت را هدیه کنند.تیمی که میتواند شگفتی سازی را ادامه دهد و یک اتفاق خوب را رقم بزند  و تنها اندکی توجه میخواهد.

در این میان ،مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان به عنوان والی ورزش میتواند با پرادخت پاداشهایی هرچند اندک به شارژ روحی بازیکنان ایرانجوان کمک کند،کار سختی نیست!


برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 24 بهمن 1393برچسب:, | 8:38 | نویسنده : محمدامین |

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: صبح روز یکشنبه مزایده زمین باشگاه ایرانجوان واقع در خیابان ساحلی برگزار شد.

 به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: طلب میثم امیری مدافع گناوه ای و چند سال پیش ایرانجوان پرداخت نشد تا این شرایط بوجود بیاید. امیری که برای گرفتن حق خود دست به سوی قانون دراز کرده بود به همراه وکیلش در دادگاه حاضر شد تا به طلب خود برسد.

 مزایده با حضور دو خواهان یکی از گناوه و دیگری از بوشهر آغاز شد و در انتها وحید چاهیبخش که گفته می شود نماینده سهامداران باشگاه می باشد  با مبلغ دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان برنده شد. بعد از اتفاقات تلخ باشگاه شاهین که در گذشته رخ داد این بار نوبت ایرانجوان 70ساله بود که قطعه زمینش واقع در خیابان ساحلی به فروش برسد تا طلب یک بازیکن فوتبال پرداخت شود!

صحبت هاي وزيري: نماينده فرستاديم تا زمين دست غريبه ها نيفتد

علی وزیری یکی از سهامداران باشگاه ایرانجوان بعد از ظهر یکشنبه روی خط برنامه رادیویی پسین ورزش آمد تا پاسخگوی سوالات محمد سلیم پور مجری برنامه باشد.

وزیری ابتدا گفت :متاسفانه اتفاقی که نباید رخ می داد بوقوع پیوست و پول بازيكن را ندادند تا زمین باشگاه ما به حراج گذاشته شود. دوستان در مدیریت فعلی اقدام خاصی نکردند تا مزایده برگزار شود. منتظر یک معجزه بودند که من هم نمیدانم از کجا قرار بود شکل بگیرد! خیلی تلاش کردیم و بارها مزایده را عقب انداختیم تا این قصه تلخ رقم نخورد اما به نظر می رسد دوستان در اين مدت قصد واگذاری باشگاه را نداشته اند.

این سهامدار باشگاه ایرانجوان ادامه داد: صبح روز دادگاه ماهم بیکار ننشستیم و اقای وحید چاهیبخش فرزند یکی ار پیشکسوتان باشگاه را برای خرید زمین به محل فرستادیم تا زمین ساحلی دست غریبه ها نیفتد، در پایان با مبلغی بیش از خریدار گناوه ای در مزایده برنده شديم.

وی در پاسخ به سوال که فکر نمی کنید این اتفاقات در روند تیم تاثیر منفی دارد، پاسخ داد: شک نکنید تاثیر دارد و ذهن بازیکنان و کادر تیم هم به حاشیه کشیده می شود. وقتی خبر دار می شوند زمین باشگاه به حراج گذاشته شده ناراحت می شوند ودر روند تیم تاثیر منفی خواهد داشت.

وزیری در خاتمه گفت: در مقابل قانون تمکین کردیم و مزایده برگزار شد. 
منبع:فوتبال بوشهر


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 20 بهمن 1393برچسب:, | 14:48 | نویسنده : محمدامین |

وبلاگ ایرانجوان بوشهر: سرانجام پس از کش و قوس زیاد و تمدید چندباره جلسات مزایده، امروز زمین باشگاه ایرانجوان به بالاترین پیشنهاد ارائه شده واگذار شد.
باشگاه ایرانجوان با قیمت 28 میلیارد ریال فروخته شد
به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر،  پیش از این با شکایت قضایی میثم امیری بازیکن سابق ایرانجوان بوشهر مبنی بر طلب 68 میلیونی اش از این باشگاه که به صورت قرضی به مدیران آن پرداخت شده و اقدامی برای بازگرداندن آن صورت نگرفته، نهایتا زمین باشگاه با قیمت کارشناسی 10 میلیاردتومان به مزایده گذاشته شد.

جلسات مزایده زمین باشگاه ایرانجوان در شعبه 104 دادگاه بوشهر طی ماههای گذشته هربار با وساطت پیشکسوتان یا عدم حضور خریدار تمدید می شد تا اینکه امروز نهایتا تکلیف آن مشخص گردید.

گزارش «خلیج فارس» می افزاید: در پی اعلام قیمت پیشنهادی 2.5 میلیاردتومانی از سوی فردی که گفته می شود همشهری میثم امیری (گناوه) بود، حمید چاهی بخش از پیشکسوتان ایرانجوان بوشهر قیمت 2 میلیارد و 814 میلیون تومانی را برای زمین باشگاه اعلام کرد و نهایتا به دلیل قیمت بالاتر برنده اعلام شد.

گفته می شود چاهی بخش نماینده علی وزیری مدیرعامل سابق و عضو کنونی هیات موسس باشگاه ایرانجوان بوده تا در صورت حضور خریداری دیگر، برای حفظ زمین باشگاه با مشورت وی قیمت بالاتر را اعلام نماید.

از طرفی خبر می رسد با پیگیری وکیل هیات موسس باشگاه ایرانجوان، پرونده شکایت میثم امیری بازیکن سابق این تیم هم بجای دادگستری به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده شده است.

پیگیری «خلیج فارس» حاکی از آن می باشد که هم اکنون علی وزیری به نمایندگی از اکثریت هیات موسس صاحب زمین و فضاهای فیزیکی باشگاه ایرانجوان شامل رستوران، باشگاه بدنسازی و مسجد شده و باید به انتظار تغییرات اساسی در ترکیب مدیر و هیات مدیره این تیم باشیم.

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر با همه مشکلات مالی که گریبانگیر آن می باشد، با 21 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در صورت حمایت لازم می تواند همچنان در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باشد، از این رو پیش بینی می شود تغییرات اساسی در راس باشگاه به سال جدید و پایان لیگ آزادگان موکول گردد.


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, | 18:12 | نویسنده : محمدامین |

به گزارش وبلاگ ایرانجوان بوشهر: خبر مي رسد كاروان ايرانجوان كه با يك دستگاه اتوبوس راهي اهواز شده طبق روال يكي دو سال گذشته براي بازگشت به شهر خود همچنان دچار مشكل هستند.

به گزارش «دی اسپورت»؛ بعد از باخت روبروي تيم پرطرفدار اهوازي، ايرانجواني ها حدود يك ساعت در اتوبوس معطل مانده تا تسويه حساب صورت گيرد اما متأسفانه تا لحظه مخابره خبر پولي در حساب نبوده تا هزينه هاي اقامت 24 ساعته در هتل پرداخت شود! گفته مي شود تلفن ها به سوي بوشهر بود تا اندك اندك مبالغي به كارت سرپرست واريز شود و تيم راه بيفتد.                                                                
VARZESHBU.IR

حال بخوانيد از اوضاع و احوال تيم مدعي صعود بوشهري كه بعد از 13 هفته در مكان دوم جدول قرار دارد چگونه است!؟ بي پولي چنان اثر كرده كه بازيكنان و كادر فني به صرف فلافل دعوت شده اند!!

حكايت سال گذشته در نيم فصل دوم امسال تكرار شده اما با اين تفاوت كه تيم كنوني كم هزينه تر و بومي تر از از فصل قبل بسته شده است! شرايط جدول را ببينيد متوجه خواهيد شد نماينده استان نفت خيز و ثروتمند بوشهر خطر سقوط را با يك الي دو باخت ديگر احساس مي كند و به جاي جنگيدن براي صعود مي بايست سقوط نكند!
 
اين آبروريزي ها و بي پولي ها تا كي ادامه دارد برهمگان پوشيده است. همه از اين تيم برد مي خواهند اما خيلي ها نمي دانند ايرانجوان پول سفر زميني هم ندارد ليگ برتر پيشكش!


برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393برچسب:, | 13:16 | نویسنده : محمدامین |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • فانوس